Rippikoulu eli ripari

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Rippikoulu eli ripari

Viesti BelC 07 Loka 2008 15:27

Käyty jo muutama vuosi sitte :). Itse hyötyhän siinä minulle oli raha jota vain : D.
Emo: MSI Ka780G . Näyttis: Ati EAH3850. Muisti: 2x 1gb 800mhz. CPU: AMD Phenom Triple Core Processor @ 2.6ghz+ Hiiri: Razer Lachesis Näppis: Razer Lycosa
Käyttäjän avatar
BelC

Viesti tsaider_ 07 Loka 2008 15:30

Minulle tuli pari viikkoa sitten se kutsu, ja meen leiririppikouluun.
Käyttäjän avatar
tsaider_

Viesti Monk 07 Loka 2008 15:31

Leirillä olin. Ihan mukavaahan sielä oli. Isoseksi pitäisi yrittää ensi kesäksi. Ainut syy miksi rippileirille loppujenlopuksi mennään, on raha.
ZEtON kirjoitti:
GrandiBoy kirjoitti:Hylsyjä saa???

Laittaa suuhun.

http://www.youtube.com/watch?v=a1vjdEfxjX8
Monk

Viesti Achteion 07 Loka 2008 15:31

Leirille kesällä oon menos kaverinkaa. Kutsu tuli joku kuukausi sitten.
Kannattaa mennä leirille, tai niin ainakin kaikki sanoo. ;)
Aivotoiminnan amputaatio
Käyttäjän avatar
Achteion

Viesti Hampoturen 07 Loka 2008 15:51

Rippikoulu on perseestä. Itse kävin prometheus leirin.
ObviousTroll kirjoitti:
Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!

Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.
Käyttäjän avatar
Hampoturen

Viesti Huuliharppu 07 Loka 2008 15:51

Ei ole järkeä. Meen vaan kihloihin niin sillä selvä:D
KOMIAT PÄRJÄÄ AINA!!! Maailmanloppu tulee 2012
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi.

Elämä on kuin peli. Aina ei voita, saat uusia mahdollisuuksia, ja se loppuu aikanaan.<-- Aja tella ollaanko me pelin sisällä? Elämä on kuin peli
Sakado kirjoitti:Elämä on kuin pommi. Joskus aika loppuu.
Huuliharppu

Viesti DisturbedFIN 07 Loka 2008 15:55

dalen kirjoitti:mulla oli se viime kesänä(leiri), ja siel leirillä oli iha perhanan hauskaa olis voinu olla vaikkapa kaksi viikkoa...

Sama täällä, paitsi talvella. :) Ja oikeasti siellä oli hauskaa. Aluksi luulin että siellä on kaiken aikaa jtn. Jeesus-juttuja, mutta ei. Se oli vain sivuseikka. :D Ois siellä menny se kolmekin viikkoa

Huuliharppu kirjoitti:Ei ole järkeä. Meen vaan kihloihin niin sillä selvä:D

Etkö uskalla mennä, vai oletko jtn. muuta uskontoa kuin Ev.Lut? :D
God is dead can't save me, taking lives with impunity.
Resurrection of a deviant Christ, feeding hate to capacity - deviance.
Käyttäjän avatar
DisturbedFIN

Viesti BuffLord 07 Loka 2008 16:10

Viime kesänä oli, ja oli todella mukavaa. Nyt käyn iskossa, yritän päästä isoseksi ens kesän leirille.
Monster Hunter Freedom Unite... mm...
Lukio tosin verottaa peliaikaa :/
Käyttäjän avatar
BuffLord

Viesti riku11 07 Loka 2008 16:13

Päivärippikoululle koska mä olin siellä nii oli aika lyhyitä päiviä 09:00 alko ja loppu joskus 13:00 ja ruoka välkkä oli tunnin pituinen.
Käyttäjän avatar
riku11

Viesti Huuliharppu 07 Loka 2008 16:16

DisturbedFIN kirjoitti:
dalen kirjoitti:mulla oli se viime kesänä(leiri), ja siel leirillä oli iha perhanan hauskaa olis voinu olla vaikkapa kaksi viikkoa...

Sama täällä, paitsi talvella. :) Ja oikeasti siellä oli hauskaa. Aluksi luulin että siellä on kaiken aikaa jtn. Jeesus-juttuja, mutta ei. Se oli vain sivuseikka. :D Ois siellä menny se kolmekin viikkoa

Huuliharppu kirjoitti:Ei ole järkeä. Meen vaan kihloihin niin sillä selvä:D

Etkö uskalla mennä, vai oletko jtn. muuta uskontoa kuin Ev.Lut? :D

En ole menos rippikoululle. Tylsä paikka. jos edes jaksan mennä enään oman kultsin kans naimisiin sit. niin on pakko käydä rippi koulu
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi.

Elämä on kuin peli. Aina ei voita, saat uusia mahdollisuuksia, ja se loppuu aikanaan.<-- Aja tella ollaanko me pelin sisällä? Elämä on kuin peli
Huuliharppu

Viesti Chill721 07 Loka 2008 16:24

Kannattaa mennä leirille siellä on hauskempaa kuin koulussa. Itse olin leirillä.
もろ
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]

http://www.sunverkko.com?ref=9649 kiitos jos painat =)
Käyttäjän avatar
Chill721

Viesti Amadeus 07 Loka 2008 16:26

Huuliharppu kirjoitti:En ole menos rippikoululle. Tylsä paikka. jos edes jaksan mennä enään oman kultsin kans naimisiin sit. niin on pakko käydä rippi koulu

Sanot riparia tylsäksi vaikket ole edes käynyt sitä? Jees. :p
Naimisiin voit kyllä mennä vaikket riparia kävisikään (maistraatissa), vain kirkolliset häät vaativat rk:n käymisen.

Ja niille, jotka huolehtivat sitä ettei kutsua ole vielä tullut, pieni lohdutuksen sana: muistaakseni itelleni ja muille täältä päin kutsukirje tuli vasta marraskuussa. :p
Käyttäjän avatar
Amadeus

Viesti Huuliharppu 07 Loka 2008 16:31

Amadeus kirjoitti:
Huuliharppu kirjoitti:En ole menos rippikoululle. Tylsä paikka. jos edes jaksan mennä enään oman kultsin kans naimisiin sit. niin on pakko käydä rippi koulu

Sanot riparia tylsäksi vaikket ole edes käynyt sitä? Jees. :p
Naimisiin voit kyllä mennä vaikket riparia kävisikään (maistraatissa), vain kirkolliset häät vaativat rk:n käymisen.

Ja niille, jotka huolehtivat sitä ettei kutsua ole vielä tullut, pieni lohdutuksen sana: muistaakseni itelleni ja muille täältä päin kutsukirje tuli vasta marraskuussa. :p

Tiedän että on tylsä paikka. Viikon vetää kesälomasta! Vitut käyn

Huuliharppu

Viesti Hampoturen 07 Loka 2008 16:32

Jos menet naimisiin 30 vuotiaana ja et ole käynyt riparia, niin ei se tarkoita sitä että sinut siirretään varsinaiselle rippileirille 13v lasten kanssa.
ObviousTroll kirjoitti:
Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!

Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.
Käyttäjän avatar
Hampoturen

Viesti asdfff 07 Loka 2008 16:33

Katotaa minne meen :) Ku on täs aikaa viel...
Jokumiestäällänäin kirjoitti:Jos vaihat ip-osottees ja poliisit huomaa niin nettiyhteys katkeaa.

coolka kirjoitti:voin väittääki kaikilla on hajonnu samsung. kavereila sukulaisil ja kaverilla oli samsung kone niin vittu seuraavanapäivänä kovalevy paskana.

Uskoakko? :D
asdfff

Palaa alueelle Yleinen keskustelu