KirmiZ kirjoitti:onko tämä vähän samanlainen ku stalker et saa mennä vapaasti ja tutkii alueita ja peli etenee sen mukaan miten itse pelaa?
PreHacks kirjoitti:Sitten ne tyypit tuli mun päälle ja yks potkas mua jalkaan, Suutuin ihan hitosti, Huusin: VITUN MOLOPÄÄ!! (siitä opet tykkäs)
Ja lähin juokseen niitä päin, kaikki lähti karkuun ja sitten menin sanoon kavereille että homma hoidettu
PreHacks kirjoitti:Sitten ne tyypit tuli mun päälle ja yks potkas mua jalkaan, Suutuin ihan hitosti, Huusin: VITUN MOLOPÄÄ!! (siitä opet tykkäs)
Ja lähin juokseen niitä päin, kaikki lähti karkuun ja sitten menin sanoon kavereille että homma hoidettu
Fonzie kirjoitti:Sama ongelma täällä... päättävät sitten tietysti noi ufot tulla nyt 14. päivä ja tuhoo kaiken ni ei saakaan Far Cryta. >:(

TribalReaper kirjoitti:Fonzie kirjoitti:Sama ongelma täällä... päättävät sitten tietysti noi ufot tulla nyt 14. päivä ja tuhoo kaiken ni ei saakaan Far Cryta. >:(
Mutta eikös me tullu rauhassa?
Kovis## kirjoitti:Toimiiko tälläisessa koneessa?
Prossu: AMD turion(tm) 64 X2 mobile technology TL-58 (2 CPUs), ~1.9GHz
RAM: 3070MB
Näyttis: NVIDIA GeForce 8600M GS
Altair kirjoitti:Alkaa olemaan odotus jo niin kova että tekisi mieli vetää perkele itteni vieterille ja leikkiä jojoa.
Asiaa ei helpota ollenkaan Far Cry-videoiden katsominen ja arvostelujen lukeminen eikä yhtään sekään että peli pyörii minulla mediumilla = hankkimisen arvoinen ja nätti kuin piru.