Kreator kirjoitti:Pelistä tietävät huomio!
Olen siis päässyt ACT II:seen ja tein sen tehtävän, missä piti suojella Mike's Baria. Kumminkin otin kuulaa, jota siinä ilmeisesti ottaa väkisin sillä viholliset eivät näytä loppuvan. Asian on kuitenkin niin, että nyt 3 Buddyani ovat kadoksissa eli Missing. Olisi mukavaa, jos joku vähän selventäisi asiaa. Katselin netistä ja jossain sanottiin että heidät olisi muka vangittu ja toisessa paikassa taas sanottiin että heidät olisi tapettu/heitä ei enää näe.
Voiko joku siis selventää, voiko kadoksissa olevat kaverit mitenkään pelastaa?
Ei...tai ainakaan minä löytänyt niitä vaikka yhdessä tehtävässä pitää karata vankilasta niin siellä ei ollut kuin yksi buddy minkä olin saanut vähän aikaa sitten...
818 16 Tammi 2009 21:36
Kaverilla vedettii läpi ja valittii se akku. Todella liikuttava loppu ja koskettava
Olihan se, mutta mua harmitti tuossa lopussa se eniten ku sen timantti salkku ja akku vaihtoehdoissa ei oo mitään eroa paitsi se että toisessa pelaaja kuolee ja toisessa ei, olis voinu olla vaikka niin, että jos ottaa akun niin pelaaja jää loukkuun sinne afrikkaan ja sen jälkeen siellä saa temeltää vapaasti, ja olisi ottanut salkun niin olisi päässyt pois sieltä lopullisesti...
dragunov35 Tänään, 12:55
No mä en varsinaisesti sniputus paikkaa löytäny mut trick jumppasin itteni niin kauas sinne vuorille että tuli näkymätön seinä vastaan ja kyllähän sieltä pystyi sniputtamaan aikas hyvin, mutta en enään muista misä kohtaa se li... o
Joo, toi näkymätön seinä-systeemi on mullakin tullu vastaa turhan monta kertaa . Ja jos jossain vaiheessa muistat missä se sun vuori sijaitsee niin anna mun tietää
Joo o voin kertoo sulle jos sitten löydän se, mutta se tais olla siellä toisessa mapissa näin alustavasti voin kertoo ja sit se oli viidakossa...