Farcry 2

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Farcry 2

Viesti Kreator 18 Tammi 2009 14:25

Pelistä tietävät huomio!

Olen siis päässyt ACT II:seen ja tein sen tehtävän, missä piti suojella Mike's Baria. Kumminkin otin kuulaa, jota siinä ilmeisesti ottaa väkisin sillä viholliset eivät näytä loppuvan. Asian on kuitenkin niin, että nyt 3 Buddyani ovat kadoksissa eli Missing. Olisi mukavaa, jos joku vähän selventäisi asiaa. Katselin netistä ja jossain sanottiin että heidät olisi muka vangittu ja toisessa paikassa taas sanottiin että heidät olisi tapettu/heitä ei enää näe.

Voiko joku siis selventää, voiko kadoksissa olevat kaverit mitenkään pelastaa?
[piilotettu kuva]
Suomipalsta - Suomalainen yleisfoorumi. Liity sinne nyt, saatana.
Liittykää sinne vitun palstalle, odotellaan siellä =)
Käyttäjän avatar
Kreator

Viesti dalen 18 Tammi 2009 14:44

Kreator kirjoitti:Pelistä tietävät huomio!

Olen siis päässyt ACT II:seen ja tein sen tehtävän, missä piti suojella Mike's Baria. Kumminkin otin kuulaa, jota siinä ilmeisesti ottaa väkisin sillä viholliset eivät näytä loppuvan. Asian on kuitenkin niin, että nyt 3 Buddyani ovat kadoksissa eli Missing. Olisi mukavaa, jos joku vähän selventäisi asiaa. Katselin netistä ja jossain sanottiin että heidät olisi muka vangittu ja toisessa paikassa taas sanottiin että heidät olisi tapettu/heitä ei enää näe.

Voiko joku siis selventää, voiko kadoksissa olevat kaverit mitenkään pelastaa?

Ei...tai ainakaan minä löytänyt niitä vaikka yhdessä tehtävässä pitää karata vankilasta niin siellä ei ollut kuin yksi buddy minkä olin saanut vähän aikaa sitten...

818 16 Tammi 2009 21:36
Kaverilla vedettii läpi ja valittii se akku. Todella liikuttava loppu ja koskettava ;)

Olihan se, mutta mua harmitti tuossa lopussa se eniten ku sen timantti salkku ja akku vaihtoehdoissa ei oo mitään eroa paitsi se että toisessa pelaaja kuolee ja toisessa ei, olis voinu olla vaikka niin, että jos ottaa akun niin pelaaja jää loukkuun sinne afrikkaan ja sen jälkeen siellä saa temeltää vapaasti, ja olisi ottanut salkun niin olisi päässyt pois sieltä lopullisesti...

dragunov35 Tänään, 12:55

No mä en varsinaisesti sniputus paikkaa löytäny mut trick jumppasin itteni niin kauas sinne vuorille että tuli näkymätön seinä vastaan ja kyllähän sieltä pystyi sniputtamaan aikas hyvin, mutta en enään muista misä kohtaa se li... o

Joo, toi näkymätön seinä-systeemi on mullakin tullu vastaa turhan monta kertaa . Ja jos jossain vaiheessa muistat missä se sun vuori sijaitsee niin anna mun tietää :wink:

Joo o voin kertoo sulle jos sitten löydän se, mutta se tais olla siellä toisessa mapissa näin alustavasti voin kertoo ja sit se oli viidakossa...
Käyttäjän avatar
dalen

Viesti TribalReaper 18 Tammi 2009 15:44

Kaverin isoveli poltti kyseisen pelin minulle :) Aikas hyvä peli vaikka oonki vasta pelannu siihen asti missä se sai lääkettä siihen malariaan siltä papilta.
Amd Athlon X2 4400+ || nVidia GeForce 8600 GT || 2GB RAM || MX 518 || Creative 5.1 kajarisarja || Razer Lycosa
Käyttäjän avatar
TribalReaper

Viesti dalen 18 Tammi 2009 21:08

TribalReaper kirjoitti:Kaverin isoveli poltti kyseisen pelin minulle :) Aikas hyvä peli vaikka oonki vasta pelannu siihen asti missä se sai lääkettä siihen malariaan siltä papilta.

Onhan se peli mainio, mutta välillä pitkät ajomatkat ovat niin ärsyttäviä, että huhhuh... Eli juuri mitä gamereactorin(pelilehti) sivuilla sanottiin, että "putkiräiskintöjä rajoittavat seinät on poistettu, mutta ei ole juuri mitään tullut tilalle..."
Käyttäjän avatar
dalen

Viesti Peto 18 Tammi 2009 22:11

Tuli nyt sitten vihdoin hommattua tämä peli kun vanha kone ei jaksanut kuin Far Cry 1 tapissa ja tämä vetää paremmin kakkosta ja onhan tämä raskaampi :).

Peli oli varsin näyttävä mutta toisaalta grafiikka ei ollut sitä parasta. Ite en nostanut asetuksia kun silloin alko pieni nyki aina ja ihan vakioasetuksilla sain toimimaan todella hyvin ilman mitään ongelmia. Kartat latautuvat nopeasti, pelattavuus oli jouhevaa. Juonikin voi olla ihan hyvä mutta olen vasta alussa kun alotin tänään. Aseita oli kaikenlaisia ja tehtäviä ihan kivasti :). Auto menee kyllä turhan hiljaa.

Varsin loistava peli ja antaisin arvosanaksi 8½. Ei vaadi kovin konetehoja mutta näyttikseen saa panostaa että pyörii hyvin ja jokin suht nopea tuplaydin. Muistiakin saa olla tarpeeksi.
You have become my ethereal darkness
My black highway and my heart split down the middle
Why do we keep doing this to ourselves?
This never bliss, only sounds of hell's bells
Peto

Viesti Fonzie 18 Tammi 2009 22:37

dalen kirjoitti:
Olihan se, mutta mua harmitti tuossa lopussa se eniten ku sen timantti salkku ja akku vaihtoehdoissa ei oo mitään eroa paitsi se että toisessa pelaaja kuolee ja toisessa ei, olis voinu olla vaikka niin, että jos ottaa akun niin pelaaja jää loukkuun sinne afrikkaan ja sen jälkeen siellä saa temeltää vapaasti, ja olisi ottanut salkun niin olisi päässyt pois sieltä lopullisesti...

Pelaaja kylläkin kuolee kummassakin duunissa.
Epä onnea Anzee sinä et ole Ylläpitäjä... :twisted: :twisted:
Käyttäjän avatar
Fonzie
en

Viesti dalen 19 Tammi 2009 11:34

Fonzie kirjoitti:
dalen kirjoitti:

Pelaaja kylläkin kuolee kummassakin duunissa.

ahaa... No se on vielä huonompi, koska ei sillä oo mitään väliä sitten kumman ottaa... :?
Käyttäjän avatar
dalen

Viesti TheVinssi 24 Tammi 2009 18:02

NYT on ongelmia.

Eli tehtävässä siis :D

Objectives:
Free the captive from the back room at the slaughterhouse

Eli olen tappanut 6 jätkää ympäri paikkaa (sniputin jollaki :P ) emt onko siellä jossai seittemäs elossa vai mitä, mut se jäpikkä siel huonees ei suostu liikkumaan. Se vaan istuu siellä.

Ulkona jos räiskin niin alkaa se ''vihollis'' musa soimaan, muttei mitään tapahdu?

En jaksaisi mennä haravoimaa koko viidakkoa, joten mitäs nyt?
Jusb-Kesb kirjoitti:Tuli spämmimis vimma kertokaa Foorumeita joihin spammiä kun ei viiti Jonnewebissäkään spämmiä!
Käyttäjän avatar
TheVinssi

Viesti dalen 26 Tammi 2009 19:28

Hei muuten kenellä toimii se mortar bugi, että pääsee oven läpi ilman että aukaiseen sen?
Meinaan mulla ei toimi tai sitten olen tehnyt jtn väärin...Vai onko se sitten korjattu jonkin päivityksen aikana?
Käyttäjän avatar
dalen

Viesti Settis_XD 26 Tammi 2009 20:44

dalen kirjoitti:Hei muuten kenellä toimii se mortar bugi, että pääsee oven läpi ilman että aukaiseen sen?
Meinaan mulla ei toimi tai sitten olen tehnyt jtn väärin...Vai onko se sitten korjattu jonkin päivityksen aikana?

Korjattiin muistaakseni 1.02 päivityksessä. Äks poksi360 vielä ko. Bugi toimii.
settiliz @ steam (saa lisätä, pelaan cs:s ja killing floor, niin ja of course Left 4 Dead 2 demo)

Hmm.... Pingas!
Käyttäjän avatar
Settis_XD

Viesti shadowknight1 30 Tammi 2009 13:28

Onko tämä bugi vai miksei hylsyjä ei näy maassa ollenkaa? Ja haulikosta ei lennä hylsyjä ollenkaa. :? Hylsyn kilinä kuuluu, mutta ne ei käy maassa ollenkaa.
Joskus raketinheittimen raketti jää oudosti maahan nokan eteen paikalle ja räjähtää jonkun ajan päästä. Onko tämäkin bugi?
shadowknight1

Viesti Juice 30 Tammi 2009 15:35

Bugeista tuli mieleen että en pysty ampumaan aseilla, jotka ovat autossa/maassa kiinni. Tämäkin bugi? : DD
Käyttäjän avatar
Juice

Viesti Fonzie 30 Tammi 2009 16:10

Juice kirjoitti:Bugeista tuli mieleen että en pysty ampumaan aseilla, jotka ovat autossa/maassa kiinni. Tämäkin bugi? : DD

Oho oho, jos on niin aika major problem. Koetas latailla uusimmat pätsit.
Epä onnea Anzee sinä et ole Ylläpitäjä... :twisted: :twisted:
Käyttäjän avatar
Fonzie
en

Viesti Juice 30 Tammi 2009 16:23

Fonzie kirjoitti:
Juice kirjoitti:Bugeista tuli mieleen että en pysty ampumaan aseilla, jotka ovat autossa/maassa kiinni. Tämäkin bugi? : DD

On jo, kultsi.
Käyttäjän avatar
Juice

Viesti dalen 30 Tammi 2009 17:03

Juice kirjoitti:
Fonzie kirjoitti:

On jo, kultsi.

Se ei ole bugi, monessa pelissä ilmaantuu sellasta, sitä vain ei olla tehty niin...
Käyttäjän avatar
dalen

Palaa alueelle PC-pelit

Samankaltaisia viestiketjuja