Altair kirjoitti:Play.com tarjoaa tätä peliä 34€ hintaan ilman toimituskuluja enkä usko että tullimaksujakaan tulee joten tehokkaan PC:n omistajat, ostamaan! :)
PreHacks kirjoitti:Sitten ne tyypit tuli mun päälle ja yks potkas mua jalkaan, Suutuin ihan hitosti, Huusin: VITUN MOLOPÄÄ!! (siitä opet tykkäs)
Ja lähin juokseen niitä päin, kaikki lähti karkuun ja sitten menin sanoon kavereille että homma hoidettu

Jep, ehkäpä tämän pelin suurin huono puoli.DoubleV kirjoitti:Muuten varmasti khyl ostaisin mutta olen melko epävarma että toimiiko toi miten tällä koneella, luulisin ainakin et minimeillä ja 800x600 resulaatiolla pyöris.
DoubleV kirjoitti:Muuten varmasti khyl ostaisin mutta olen melko epävarma että toimiiko toi miten tällä koneella, luulisin ainakin et minimeillä ja 800x600 resulaatiolla pyöris.
Martta kirjoitti: Mutta ei hätää, mikäli nyt tunnen nykyisi lakipykäliä ollenkaan on warettaminen niin kauan laillista kun vain poistan ladatut tiedostot 24h sisällä
PreHacks kirjoitti:Sitten ne tyypit tuli mun päälle ja yks potkas mua jalkaan, Suutuin ihan hitosti, Huusin: VITUN MOLOPÄÄ!! (siitä opet tykkäs)
Ja lähin juokseen niitä päin, kaikki lähti karkuun ja sitten menin sanoon kavereille että homma hoidettu
Jos poistan 24h sisällä se on täysin laillista, ei mitään yritystä. Korjatkaa jos olen väärässä. Enkä sitä paitsi ole warettajaFonzie kirjoitti:Martta kirjoitti: Mutta ei hätää, mikäli nyt tunnen nykyisi lakipykäliä ollenkaan on warettaminen niin kauan laillista kun vain poistan ladatut tiedostot 24h sisällä
Pöh, tämä on vain warettajien yritys hieman oikeuttaa latauksiaan.
Martta kirjoitti:Jos poistan 24h sisällä se on täysin laillista, ei mitään yritystä. Korjatkaa jos olen väärässä. Enkä sitä paitsi ole warettaja :evil:.