Joulu tulee, samoin syysmasennus?

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Joulu tulee, samoin syysmasennus?

Viesti Soundi 06 Loka 2008 20:39

Onko teille alkanut ilmetä niinsanottua syysmasennusta näihin aikoihin. Aamut ovat kokoajan pimeämpiä ja aurinko laskee jo ennenkuin kunnolla koulusta kotiinkaan ehtii. Itteä vituttaa näin aamuisin herätä, kun niistä on tullut niin mukavan pimeitä, ettei raaskisi luopua ihanasta sängystä ja raahautua sateisen taipaleen päätteetksi vielä kouluun!

Kun tätä toistuu ja toistuu päivästä toiseen, alkaa jo masentamaan niin älyttömästi! Onneksi syysloma jo ensi viikolla sentään. -.-

Kukaan muu huomannut tällaista?
|| Paras artikkeli 2009 || Kolmanneksi mukavin käyttäjä 2009 ||
Käyttäjän avatar
Soundi

Re: Joulu tulee, samoin syysmasennus?

Viesti Hurric@ne 06 Loka 2008 20:47

Sama juttu. Aamulla vituttaa herätä siinä seitsemän aikoihin kouluun kun ulkona on pimeää ja kylmää. Kyllähän syksyn muuten kestää, mutta nuo aamut ovat vaan aivan liian rasittavia...
Hampoturen kirjoitti:Mitä intoa lyödä nahkakiekkoa verkkoon jäällä?
Käyttäjän avatar
Hurric@ne

Viesti Warthall 06 Loka 2008 20:56

Joo aamuthan ne rasittavia ovat. Kun herää niin mukava maata sängyssä, mutta kohta sitten jo kännykkä alkaa herättämään ja tärinän takia oikein jyrisee pöydällä... pitää nousta ylös ja kävellä monta metriä sammuttamaan se. Ja sitten takasi nukkumaan :twisted:
Käyttäjän avatar
Warthall

Viesti TheVinssi 06 Loka 2008 21:01

Hurric@ne kirjoitti:Sama juttu. Aamulla vituttaa herätä siinä seitsemän aikoihin kouluun kun ulkona on pimeää ja kylmää. Kyllähän syksyn muuten kestää, mutta nuo aamut ovat vaan aivan liian rasittavia...

:| Taidan olla friikki, koska pidän syksyn aamuista :|
Jusb-Kesb kirjoitti:Tuli spämmimis vimma kertokaa Foorumeita joihin spammiä kun ei viiti Jonnewebissäkään spämmiä!
Käyttäjän avatar
TheVinssi

Viesti Sakado 06 Loka 2008 21:03

Oikeastaan ei...Itse pidän illan pimeydestä ja aamun pimeydestä...Tulee vaan sellanen "maaginen" tunne kun pyöräilen pimeällä kouluun..

Soulja kirjoitti:Niin sinä oletkin, mantelisoppani <3

Joo eikun ihan oikeasti. Ja olen huomannut että herään joskus öisin nykyään joko aivasteluun tai janoon. Nukun pelkissä boksereissa, joka voi olla tosin syy aivasteluun ja minun huoneessani on lämpöä vain 22 astetta.

Sullahan lämmintä on :D

Tarkotitko mua tolla? :D

Lues boldit :p
Viimeksi muokannut Sakado päivämäärä 07 Loka 2008 07:07, muokattu yhteensä 5 kertaa
Elämä on kuin pommi. Joskus aika loppuu.
[piilotettu kuva] [piilotettu kuva] "WOW..A FLYING CAT!"
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, jotka polttavat sikareita, kopioi tämä teksti sigiisi.
Käyttäjän avatar
Sakado

Viesti Soundi 06 Loka 2008 21:04

Niin sinä oletkin, mantelisoppani <3

Joo eikun ihan oikeasti. Ja olen huomannut että herään joskus öisin nykyään joko aivasteluun tai janoon. Nukun pelkissä boksereissa, joka voi olla tosin syy aivasteluun ja minun huoneessani on lämpöä vain 22 astetta.
Käyttäjän avatar
Soundi

Viesti Muhwiza 06 Loka 2008 21:07

Onse kyllä ärsyttävää nousta siitä mukavasta,pehmeästä ja lämpimästä sängystä joka arki aamu. Eikä sen jälkeen jaksaisi mennä skoleen tylsille,koville ja kylmille penkeille napottaa. Eli kai sitä syys masennusta multakin löytyy.
Käyttäjän avatar
Muhwiza

Viesti Dice 06 Loka 2008 21:08

Joo kyllähän tuo vähän aina aamulla masentaa, mutta kunhan pimeys tulisi vasta joskus 20-21.00 niin voisi olla mukavampi, kun pääsisi rauhassa hillumaan ulos ja päivällä rauhassa.

Ainut hyvä puoli syksyssä on, että nukuttaa paremmin kun on pimeämpää.
Sum days left..
Dice

Viesti JKP92 06 Loka 2008 21:10

ei vituta oikeestaan yhtään.. tosin keväällä taas vituttaa kun kesä tulee.... aahh talvi 8)
Käyttäjän avatar
JKP92

Viesti Soundi 06 Loka 2008 21:11

Hmm, Dice, tuo on totta! :)

Mutta siinäkin on se haittapuoli, että kun nukuttaa hyvin illalla, on aamu pilalla.
Käyttäjän avatar
Soundi

Viesti TribalReaper 06 Loka 2008 21:11

Itseäni ei niin paljoa vituta koska kouluun matkaa jtn 100m :D jos edes sitäkään.
Mutta kyllä joskus tuntuu että ei millään haluaisi mennä kouluun. Onneksi ens viikko on syyslomaa :)
Amd Athlon X2 4400+ || nVidia GeForce 8600 GT || 2GB RAM || MX 518 || Creative 5.1 kajarisarja || Razer Lycosa
Käyttäjän avatar
TribalReaper

Viesti Sjage 06 Loka 2008 21:12

Ei jumalauta.

"Näen hyvää unta. Yhtä-äkkiä uneen sekoittuu outoa melua, ja se voimistuu ja voimistuu kunnes vavahdun ja MITÄ V*TTUMAISIN HERÄTYSKELLON ÄÄNI VONKUU KORVANJUURESSA. Sammutan kellon ja sitten alkaakin jo kiroaminen, avaan verhot ja vitus kasvaa kun huomaan miten pimeää on." Herään 6.45 ja klo 8.00 tulee bussi... Ja valitettavasti myös olen joskus koulussakin äreällä päällä syksyisin, juuri tänää viimeksi... -> "Tulen kotiin, kello on noin 15.35 ja ei muuta ku armo vitutukset pystyyn kun hämärä häämöttää jo. Käyn syömässä, laittamassa tulen pannuhuoneeseen, dataan vähän aikaa ja kurkistan ikkunasta -> Hämärähän siellä on jo prkl. Ei muuta ku v*tutus pystyyn" :evil: Tällaisia ovat syyspäiväni... Mutta keväällä oon aikalailla vastakohta. Syyslomaki vasta 2 viikon päästä ja serkku tulee ens viikolla ja se se osaa olla rasittava...
When you know that you time is close at hand, maybe then you'll begint to understand, that life down there is just a strange illusiooonnnnnnn...
Käyttäjän avatar
Sjage

Viesti HikiMylly 06 Loka 2008 21:14

Itselläni tämä pimeys ja kylmyys tuntuu ainoastaan mahtavalta :D
Kesällä vituttaa ainainen auringonpaiste ja ...kesä.
Joomi77 kirjoitti:saatto ne tulla mutta mailman hallitus salasi sen
Käyttäjän avatar
HikiMylly

Viesti <RadiCaali> 06 Loka 2008 21:16

Onhan tätä jonkinnäköistä "ankeutta" tullut ulkona,ja arjessa huomattua.
Aamulla on hieman pimeä,mutta kyllä enne nyhdeksää aina alkaa mennä hieman valoisammaksi.
Täällä pimeä tulee siinä 18:00 - 19:00,ja koska kaikki vapaa-aika menee lukemiseen kokeisiin voin vain katsoa,kuinka pimeä tulee kovin aikaisin.
Ja vielä synkemmäksi vain menee,mutta kai se lumi sieltä joskus tulee,koska silloin näyttää aina valoisammalta.
Itse en ole masennuksen osalta tunteilleni aikaa,vaan aika on mennyt pelkästään lukemiseen,noh... enää tämä viikko + Kolmet kokeet,niin alkaa meillä syys-loma.
Synttäreita,lunta,joulua,itsenäisyyspäivää,uuttavuotta odotellessa.
Kyllä se aika on nopeasti kesä-loman jälkeen vierähtäny.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
<RadiCaali>

Viesti Viikatemies 06 Loka 2008 21:16

Aika pimeää ja kylmää tosiaan on, mutta niin oli kesälläkin.
Joka aamu väsyttääkin pitkälle iltapäivään asti, niin ei kovin kivaa ole.

Minulla alkaa syysloma vasta parin viikon kuluttua.
Käyttäjän avatar
Viikatemies

Palaa alueelle Yleinen keskustelu