Da Vinci code, Mein Kampf ja natsisaksan salaiset pöytäkirjat (koottu kirjaksi)
Pitänee kahtoo löytyykö DVC kirjastosta/kaupasta, ja nuo 2 muuta varmaan tilata netistä
Jusb-Kesb kirjoitti:Tuli spämmimis vimma kertokaa Foorumeita joihin spammiä kun ei viiti Jonnewebissäkään spämmiä!
arZe_ kirjoitti:Hmhm... Itse en tiedä mitään muuta kuin ihan mikä tahansa hyvä kirja. Nyt lueskelen kirjaa nimeltä holes (paahde). Voittanut yli 17 palkintoa!

Mobopo kirjoitti:Edit: Hei mitä vittua mä kirjotin resulaation mut se pistää sen resulaatioks?? XD
Et varmaankaan lue paljon, jos sinut saisi pakotettua alkamaan lukemaan kirjaa(hyvää) saattaisit jopa pitää siitä ja käsityksesi saattaisi muuttua, olet vain hieman laiska, luulisin.Demyx kirjoitti:Kaikki kirjat on paskoja ja tylsiä. MINUN MIELIPITEENI
arZe_ kirjoitti:Nyt lueskelen kirjaa nimeltä holes (paahde). Voittanut yli 17 palkintoa!
Kreator kirjoitti:arZe_ kirjoitti:Nyt lueskelen kirjaa nimeltä holes (paahde). Voittanut yli 17 palkintoa!
On meinaan melkoisen hvä kirja. Luettiin koulussa.
Leffaakin suosittelen lämpimästi, vaikkei se voita itse eeposta.
Dreams kirjoitti:Bananaphone kirjoitti:Mitä säkkejä tarkotat? Tarkoitatko perunasäkkejä? En yleensä nuole Mitään perunasäkkejä.
hihihihihi oletpas vitsikkäällä tuulella tänään Bananaphone
Blackened kirjoitti:Kreator kirjoitti:arZe_ kirjoitti:Nyt lueskelen kirjaa nimeltä holes (paahde). Voittanut yli 17 palkintoa!
On meinaan melkoisen hvä kirja. Luettiin koulussa.
Leffaakin suosittelen lämpimästi, vaikkei se voita itse eeposta.
Paska tarina, ainakin lopusta. Typerä juoni, aavikolle lenkkareiden takia.
No offense, kyllä sitä lukee mutta laatu on mitä on.