Ongelma/ongelmat:
1. Miten voin ladata Northern Striken, Mistä ja miten?
2. Sivusto jossa aktivoin northern striken BF2142- accounttiini ja miten sen teen?
Elikkäs olen ostanut BF2142 Deluxe Editionin. Asensin pelin ja patchin 1.50. Olen pelannut ihan normaalia BF2142 alikersantti (lv.1) asti ja parannuksia on jo melko paljon. Olen pitkään katsellut googlesta apua, EA:n foorumeilta, mutta siellä kaikki vinkuu samasta ongelmasta ja kukaan ei auta. Olen myös laittanut postia itse EA:lle ja sain sieltä niin sekavat asennus ja aktivointi ohjeet että niiden kanssa menee järki. Olen siis innokas kuulemaan että miten aktivoin ja lataan Northern Strike Booster packin! Pelin kansissa on kuva northern strikestä ja sen alapuolella lukee: Inclued: BATTLEFIELD 2142: NORTHERN STRIKE. Olen heti sen jälkeen ollut halukas asentamaan Northern Strikeä kun sain Jalkaväelle kaikki parannukset, sillä haluaisin ihan kaikki ja myös kaikki NS:n mapit olisi kivaa vaihtelua ja pääsisi erikoisemmilla ajoneuvoilla ajelemaan kylärinkiä. Elikkä peli on ostettu Antillasta Seinäjoelta 29.95€ eikä se ole laittomasti ladattu eikä myöskään ostettu ja ladattu netistä. Elikkä kaikki, pienikin apu olisi tarpeen!!! Kiitos etukäteen niille jotka auttavat.
P.S. Minkä vitun takia ne apinat ei ole tehnyt sitä ihan normaalisti cd-levylle, että saisi vain asentaa BF2142 sitten Northern Striken sitten vaikka pelissä olisi joku "Päivitä tiliisi Northern Stike lisä-osa" ja sitten pitäisi vain näppärästi painella cd-key
ruutun ja painaa vaikka "päivitä" napppia sitten vain mukavasti bootata peli ja sitten peliin mukavasti northern striken kanssa apinoimaan muitten pervojen sekaan juhlimaan. Kukapa nyt EA:n logiiggaa ymmärtää?
"On olemassa 3 logiiggaa"
Miesten logiigga=Viisas
Naisten logiigga=Tyhmä
EA:n logiigga=Tyhmin...