Niin totanoin latasin tämän ZP itelleni Steamin kautta, ku itteltäni löyty HL1 eli miten sitä pääsee pelaamaan ku sielä kansiosa on vaan ne kaikki torretit eli sielä ei oo sitä soWellusta mistä se Modi lähtis käyntiin, ja pitääkö se nakata sitte sinne HL1:sen kansioon...?
No katos siinä se onkelma piileeki ku sielä ei oo sitä...
Shut up or I crowd you full to LEAD! Hihihhihhihhii.... Seppo.... T. Thomspson ___________________________________ Nonih... Tulihan siitä hieno, hei... voi H*L*V*T*I!!!!!
no yleensä siinä kun lataat sen niin tulee semmonen lataushomma joka tunkee sen itsestään sinne oikeaan kansioon. en tiedä mutta onko sielä SteamApps kansiossa semmosta kansiota kuin zp? siinä pitäisi olla zombie panic. jos ei ole niin tee sellainen
Ai pitääkö mun tehä semmonen kansio ku SteamAps:ki? ku ei mulla semmosta löy mistään... Ei mulla oo ees semmosta steam kansiota misä ois niitä tiedostoja ja kansioita itse asiassa sinne Työkalut Paikkaan siinä steam ohojelmasa tunki semmonen ku "Zombie panic! !SOURCE! dedicated server" mut se on !SOURCE!.
Shut up or I crowd you full to LEAD! Hihihhihhihhii.... Seppo.... T. Thomspson ___________________________________ Nonih... Tulihan siitä hieno, hei... voi H*L*V*T*I!!!!!