Eli kysyisin: Mikä on se musta laatikko siinä magneeton vieressä, SE EI ole cdi-laatikko, niin mikä se on?
Ja ei turhia vastauksia kiitos.
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
JeiJei kirjoitti:Tästäkin on jo 2 aihetta...
Minäkun en mankeihin tutustunut ole.. Oletkos käyttänyt g00glea?
Duracell kirjoitti:Taisi djAnne väläyttää edellisessä topicissa että se olisi cdi-boksi. Ja heti sen jälkeen tuli lukot kun asia "selvisi".

Jannutin kirjoitti:ketä sanos ettei se oo cdi boxi?
Duracell kirjoitti:Jannutin kirjoitti:ketä sanos ettei se oo cdi boxi?
CDI on siinä akun oikealla puolella sen muovikopan alla. Eli se ei ole CDI-boksi.
Jannutin kirjoitti:Duracell kirjoitti:Jannutin kirjoitti:ketä sanos ettei se oo cdi boxi?
CDI on siinä akun oikealla puolella sen muovikopan alla. Eli se ei ole CDI-boksi.
jos SINÄ niin sanot niin mä uskon ettei se oo![]()
E:jos sielt menee johto cdi:hin se vois olla sytytys-puola
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Pepsi-Max kirjoitti:Se EI ole Cdi boksi, eikä sytytys puola, koska sytytys puola on siinä penkin alla!
Duracell kirjoitti:Jotain sytytykseen liittyvää se on. Jos se olisi vapaan merkkivalon anturi niin miksi sen pitäsi olla magneeton vieressä?
Palaa alueelle Värkit ja vekottimet