counter strike source

Keskustelua tietokonepeleistä.

counter strike source

Viesti pienivihreämies 31 Elo 2008 20:33

Ostin counter strike source.n juuri ja ihmettelen suuresti lataus aikoja näin kaverillani kun se pelas countterii niin silla sevulta toiselle kesti noin 30 sekkaa ja mulla on tehokkaampi ja paljon uudempi tietiokone kuin sillä mutta kuitenkin minulla kestää suomalaisellekkin servulle meno noin 20min!! kyllä mittasin ajan kellosta pitäisikö latausaikojen olla noin pitkiä ei minun mielestä mistä tämmöinen johtuu kuinka kauan teillä lataus ajat countterissa kestää voiko niitä nopeuttaa auttakaa!!
Koulu on perseestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ´´jos olet samaa mieltä kopioi tämä allekirjoitukseesi´´
pienivihreämies

Re: counter strike source

Viesti mize22 31 Elo 2008 20:43

Ensinnäkin latausajat eivät johdu tietokoneesta, vaan nettiyhteydestä, Ja miltein kaikilla servuilla on turhia lähes vituttavia custom ääniä yms.
|Abit I-N73V|Intel Core2 Duo CPU E4600|NVIDIA GeForce 7050 / NVIDIA nForce 610i (512 MB)|SAMSUNG SP2001H (18 GB)|SAMSUNG SV4002H (37 GB)|2gb DDR2 800mhz|
Käyttäjän avatar
mize22

Viesti |Olli> 31 Elo 2008 20:50

Yleensä jos olet menossa ekaa kertaa sellaiselle mapille mikä ei ole valmiina "New Game":ssa niin voi hyvinkin kestää tovi.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
|Olli>

Viesti Peto 31 Elo 2008 20:53

Riippuu myös netistä. Uskon että "tietiokone" ei ole niin nopea kuin "tietokone" :D. Ja johtuu myös muistin nopeudesta, määrästä, prossusta. Ja mikäs netti sulla mahtaa löytyä?
I don't know, I don't care

Piraattipuolue - http://piraattipuolue.fi/
Käyttäjän avatar
Peto

Viesti Nakamaws 31 Elo 2008 20:59

+ Source lataa yleensä hitaammin kuin 1.6. Onko kaverillasi Source vai 1.6?
Nakamaws

Viesti Latemara 31 Elo 2008 21:37

Millanen kone sulla tarkalleen on?
-Xbox360-Philips 32"-Vocopro DA-3900K-

Battlefield: Bad Company - Castle Crashers - Orange Box - NHL09 - ULTIMATE Mortal Kombat 3 - Saints Row 2 -
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti Qui 31 Elo 2008 22:28

pienivihreämies kirjoitti:Ostin counter strike source.n juuri ja ihmettelen suuresti lataus aikoja näin kaverillani kun se pelas countterii niin silla sevulta toiselle kesti noin 30 sekkaa ja mulla on tehokkaampi ja paljon uudempi tietiokone kuin sillä mutta kuitenkin minulla kestää suomalaisellekkin servulle meno noin 20min!! kyllä mittasin ajan kellosta pitäisikö latausaikojen olla noin pitkiä ei minun mielestä mistä tämmöinen johtuu kuinka kauan teillä lataus ajat countterissa kestää voiko niitä nopeuttaa auttakaa!!

Sulla on joku surkea netti ja kaverillasi pari meganen.
Qui

Palaa alueelle PC-pelit