Merkkis 29 Elo 2008 21:22
Itse kiertelen harvemmin kirpputoreja, mutta kyllähän sitä joskus ihan mielenkiinnolla menee katsomaan, että mitä ihmiset siellä myyvät. Ja kirjaimmellisesti kaikkea siellä myydään. Tässä kun olen suunnitellut aloittavani miekkojen ja tikarien keräilyä (tällä hetkellä molempia vain yhdet :/) niin kirpputoreilta löytää välillä ihan kunnonossa ja aitoja miekkoja/tikareita.
Ennen tosin omistin toisenkin miekan, mutta pikkuserkkuni kun kävi vierailulla niin meni rikki, eniten harmittavinta tässä tapauksessa oli, että se oli yli 300€:n miekka, Aragornin miekasta tehty replica meinaan. :< Toista en enään osta. Nykyisin maksimissa n. 50€:n miekkoja/tikareita.
Katana-sarjan kun sieltä vielä löytäisi, mieluiten telineineen / tuppeineen.
Pitänee ruveta jälleen kiertelemään kirppareilla. Forssassa tätä toimintaa harjoituttaa KaksTaso-niminen kirpputori, siellä siis on myös miekkoja, joka on minulle hyvä asia. :>
Sony Ericsson M600i || Sony Ericsson K790i || iPod Classic || Aprilia RS 125cc '04 || Peugeot 405 Mi-16 || Merkkis @ Quakenet || Merkkis @ CS:S || Söyring @ IRC-Galleria || Soyring @ Last.Fm ||
Pyrin olemaan asiallinen, pyrithän sinäkin?