Kirpputorit

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Kirpputorit

Viesti Soundi 29 Elo 2008 20:21

Aloitetaan sillä peruskysymyksellä; eli onko kukaan käynyt kirpputoreilla?

En halua kieltäviä vastauksia mielellään, koska niistä ei saa mitään keskustelua aikaiseksi. Ja millaisilla kirppiksillä olet käynyt?
Itse kävin Oulun ja Pudasjärven reissuillani paljon kirppiksillä. Oli aivan pakko, nimittäin kaksi anonyymiä muumiota pakottivat sinne. ;3
Loppujenlopuksi löysinkin jotain, esimerkiksi rullaluistimet joita en kaupasta viitsinyt uusina ostaa. Ja lastenkirppiksille vietiin tänään jotain shittiä (lasten biljardi ym ym.)

Kertokaapa hieman omista kirpputori-kokemuksistanne?
|| Paras artikkeli 2009 || Kolmanneksi mukavin käyttäjä 2009 ||
Käyttäjän avatar
Soundi

Re: Kirpputorit

Viesti Exhalator 29 Elo 2008 20:26

No, ite kesäisin oon käyny Vaasan rantakirpputorilla kattelemassa ja pari kertaa myynytkin omaa roinaani siellä.
JEE JONNE WEB
Käyttäjän avatar
Exhalator

Viesti Soundi 29 Elo 2008 20:28

Hmm, juu ja jotkut kun kyselevät rahanhankkimistapoja. Tässä on yksi.
|| Paras artikkeli 2009 || Kolmanneksi mukavin käyttäjä 2009 ||
Käyttäjän avatar
Soundi

Viesti mikkok12 29 Elo 2008 20:38

Itse välillä kirpputoreilla käyn. Löysin Operation Flashpointin 2 €.
Käyttäjän avatar
mikkok12

Viesti Kreator 29 Elo 2008 20:41

Onhan niillä tultu käytyä, harvemmin vain mitään on lähtenyt mukaan.

Olen kaikki porvoon kirpputorit kolunnut läpi ihan vain kiinnostuksesta, eipä sittemmin ole enää kinnostanut.
Myös jos joskus lomareissulla pysähdytään kirppikselle, saatan mennä katsomaan, josko siellä olisi mitään.
[piilotettu kuva]
Suomipalsta - Suomalainen yleisfoorumi. Liity sinne nyt, saatana.
Liittykää sinne vitun palstalle, odotellaan siellä =)
Käyttäjän avatar
Kreator

Viesti kostaja 29 Elo 2008 20:50

Joo olen käyny Vaasan kirpputorilla siinä mielisairaalan vieres jos soku tietää.Saako siitä paljon rahaa kun myy sitä kamaa?? sain Serios sam 2:sen maksoi vaan 4e
Käyttäjän avatar
kostaja

Viesti Derf 29 Elo 2008 21:13

NES pelejä joskus ostanut.
Käyttäjän avatar
Derf
Moderaattori

Viesti Merkkis 29 Elo 2008 21:22

Itse kiertelen harvemmin kirpputoreja, mutta kyllähän sitä joskus ihan mielenkiinnolla menee katsomaan, että mitä ihmiset siellä myyvät. Ja kirjaimmellisesti kaikkea siellä myydään. Tässä kun olen suunnitellut aloittavani miekkojen ja tikarien keräilyä (tällä hetkellä molempia vain yhdet :/) niin kirpputoreilta löytää välillä ihan kunnonossa ja aitoja miekkoja/tikareita.

Ennen tosin omistin toisenkin miekan, mutta pikkuserkkuni kun kävi vierailulla niin meni rikki, eniten harmittavinta tässä tapauksessa oli, että se oli yli 300€:n miekka, Aragornin miekasta tehty replica meinaan. :< Toista en enään osta. Nykyisin maksimissa n. 50€:n miekkoja/tikareita.

Katana-sarjan kun sieltä vielä löytäisi, mieluiten telineineen / tuppeineen.

Pitänee ruveta jälleen kiertelemään kirppareilla. Forssassa tätä toimintaa harjoituttaa KaksTaso-niminen kirpputori, siellä siis on myös miekkoja, joka on minulle hyvä asia. :>
Käyttäjän avatar
Merkkis
Söyring

Viesti wattu77 29 Elo 2008 22:06

Tottakai nyt kirpputoreilla olen käynyt, tosin lähinnä äidin seurassa. Joskus tosin yksinkin, tai kavereiden kanssa. Koskaan en ole myynyt mitään, vaikka olisikin kuinka paljon myytävää.
Is God willing to prevent evil, but not able?
Then he is not omnipotent. Is he able, but
not willing? Then he is malevolent. Is he
both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him god.

-Epicurus
Käyttäjän avatar
wattu77

Viesti DisturbedFIN 29 Elo 2008 23:50

No kyllähän sieltä kaikenlaista kivaa löytyy. pr0nlehtiä :D

Esim. Warcraft 3:sen löysin 6€:lla. Erittäin halpa ja on hyvässä kunnossa edelleen.
God is dead can't save me, taking lives with impunity.
Resurrection of a deviant Christ, feeding hate to capacity - deviance.

:: Valve fans for PS3 - Haluamme nähdä Valven tuotantoja myös PS3:lla! ::
Käyttäjän avatar
DisturbedFIN

Viesti 818 30 Elo 2008 01:07

Itse en ole viitsinyt raahautua, mutta mutsi on aina tehny ihme löydöksiä ja saanu tingittyä pari euroa pois hinnasta hyvästä kamasta 8)
jonnewe/b/
Käyttäjän avatar
818

Viesti Futsii_ 30 Elo 2008 08:02

Olin kerran kirpputorilla katselemassa ja kaveri oli löytänyt sieltä "Väritelevisio (mustavalkoinen) 10e"
Käyttäjän avatar
Futsii_

Viesti Disconnected 30 Elo 2008 09:03

Itse löysin pari viikkoa sitten GTA VC:n PC:lle á 3€. Levyt olivat kuin sitä olisi pelattu vain kerran. Ja mukana oli jopa se tarra.
Intel C2Q Q6600 @ 3Ghz | HD 4870 512Mb | 4Gb DDR2 800Mhz | 500Gb + 500Gb | Abit IP35 Pro | Antec P190
Super PI 1M = 17.687s
Super PI 2M = 42.922s
3DMark06 = 14336
[piilotettu kuva]
"Within destruction, I see clearly"
Käyttäjän avatar
Disconnected

Viesti zoukki 30 Elo 2008 19:09

tottakai, kävin joskus äiteen kanssa kirpparit ainaki 2 kertaa viikossa läpi. nykyään käyn siellä kerran tai kaks kuukaudessa, sieltä olen ostanun mm. polkupyörän 40e työpöydän 8e atk pöytä jtn.vissiin 25e ja kaikkea muuta roinaa. äitini on kans myynyt sinnee kamaa ja sai viikos 120e :P
datanomien tunnus merkit:

Pitkät rasvaiset hiukset
Energiajuoma-pullo
Lievä, joskus rajukin, ylipaino
raju alipaino
Silmäpussit
ulosteenpidätysongelmat
Käyttäjän avatar
zoukki

Viesti Blueshit 31 Elo 2008 18:56

Tapana on käydä ostelemassa äidin kanssa kaikenlaista ja myydä huuto.netissä kalliimmaalla. =) Justiinsa viime viikolla ostettiin Oiva Toikan Kastehelmi ruskea kääntömaljakko kympillä, ja nyt huuto.netissä siitä on huudettu 51e. :p

Aika paljon on tullu kauppaa tehtyä, kun tällä hetkellä on palautteitakin kertyny 164. =)

Click!
Käyttäjän avatar
Blueshit
somali

Palaa alueelle Yleinen keskustelu

Samankaltaisia viestiketjuja