Suncomet - domainin lisäys

Keskustelua web-ohjelmointikielistä, kuten PHP ja Javascript. Myös CSS ja tietokanta-aiheiset keskustelut kuuluvat tänne.

Suncomet - domainin lisäys

Viesti Matso 29 Elo 2008 20:17

Okei ostin uuden domainin toisesta paikkaa, ja en osaa lisätä sitä ny suncomettiin, onhan se mahdollista ylipäätään?

Eli lisäsin domainin tonne uudeks aliakseks ja sitten lisäsin sille nimipalvelimiks ne domainipaikan antamat nimipalvelimet. Pitäskö viel jotain tehdä? Ei pääse vielä selaimella kyseiseen osotteeseen..
Tärkeitä linkkejä: Huuto.net ; Kahvi.ws ; matso.info ; SvBux 8)
Käyttäjän avatar
Matso

Re: Suncomet - domainin lisäys

Viesti Blaah 29 Elo 2008 20:20

Miten kauan siitä on ku vaihoit ne nimipalvelimet? Siinä voi mennä yli 72h että ne vaihtuu.
Blaah

Viesti Matso 29 Elo 2008 20:25

Arttuu kirjoitti:Miten kauan siitä on ku vaihoit ne nimipalvelimet? Siinä voi mennä yli 72h että ne vaihtuu.

Domainin nimipalvelimia en oo vaihtanut, vaan koitan lisätä tuota uutta domainia tonne suncometin sivutilaan toimimaan. Vai tossako voi mennä noin kauan aikaa, että ne alkaa toimimaan sielä?

Domainin sain käyttöön puol tuntia sitten.
Käyttäjän avatar
Matso

Viesti wiipe_ 29 Elo 2008 21:39

Onko sinulla tavallinen webhotelli? Yritin itse muinoin saada rinnakkaista domainia toimimaan, ja otettuani lopulta yhteyttä Suncometiin, osattiin sieltä vastata että rinnakkaisten domainien kanssa on ollut ongelmia. Vastauksen lopputulos oli, että homma onnistuu, mutta kaikki uudet alidomainit yms pitäisi säätää itse käsin toimimaan sillekin. En samalta istumalta ymmärtänyt miten se loppupeleissä olisi tapahtunut, ja nyttemmin asia ei enää ole ajankohtainen minulle.

Pointti siis oli että kannattaa ottaa Suncometiin yhteyttä jos ei homma ala kohtuullisessa ajassa pelittämään. En tiedä mikä nykyinen tilanne on.

Voin kuitenkin lämpimästi suositella Suncometin asiakastiliä. Helppoa, tehokasta ja monipuolista. Nimimerkillä: omistaa tyytyväisenä useita domaineja ja asiakastilin. Sinänsähän lisäkustannuksia tulee vain sen yhden domainin verran (8e/vuosi), jos vertaa webhotelliin.
tuoma, personal // Kadonnet, hosting // Nyyttisivu, listing // Ane Kadeom, sadeam

G-DoG'X kirjoitti:Gigantti ei liity tähän mitenkään poju?! kuka vitun idiootti OSTAA koneensa?

Abit IP35 PRO | Intel E4500 | Kingston 4Gt DDR2 | Asus GeForce 9800GTX+ | 1,64 Tt HDD | HEC 420w | Nexus Clodius | BenQ E2200HD
Käyttäjän avatar
wiipe_
tuhkaperhonen

Viesti Matso 29 Elo 2008 22:01

wiipe_ kirjoitti:Onko sinulla tavallinen webhotelli? Yritin itse muinoin saada rinnakkaista domainia toimimaan, ja otettuani lopulta yhteyttä Suncometiin, osattiin sieltä vastata että rinnakkaisten domainien kanssa on ollut ongelmia. Vastauksen lopputulos oli, että homma onnistuu, mutta kaikki uudet alidomainit yms pitäisi säätää itse käsin toimimaan sillekin. En samalta istumalta ymmärtänyt miten se loppupeleissä olisi tapahtunut, ja nyttemmin asia ei enää ole ajankohtainen minulle.

Pointti siis oli että kannattaa ottaa Suncometiin yhteyttä jos ei homma ala kohtuullisessa ajassa pelittämään. En tiedä mikä nykyinen tilanne on.

Voin kuitenkin lämpimästi suositella Suncometin asiakastiliä. Helppoa, tehokasta ja monipuolista. Nimimerkillä: omistaa tyytyväisenä useita domaineja ja asiakastilin. Sinänsähän lisäkustannuksia tulee vain sen yhden domainin verran (8e/vuosi), jos vertaa webhotelliin.

Joo normi webhotellipaketti löytyy. Kaippa pistän sinne asiakaspalveluun viestiä jossain vaihees jossei lähe toimimaan.
Käyttäjän avatar
Matso

Viesti MarkoK 31 Elo 2008 15:30

Asiakaspalveluun viestiä ja kysyt tuosta,
Ne luo sulle Asiakastilin joka maksaa 8 euroa vuoteen, jonka kautta voit sitten hallita molempia domaineja.
Itselläni on yksi sivutila jossa 2 domainia jakaa sen tilan. Toimii hyvin
http://www.markokaartinen.net
*Häikäilemätöntä mainostusta*
Käyttäjän avatar
MarkoK

Viesti Matso 01 Syys 2008 17:26

MarkoK kirjoitti:Asiakaspalveluun viestiä ja kysyt tuosta,
Ne luo sulle Asiakastilin joka maksaa 8 euroa vuoteen, jonka kautta voit sitten hallita molempia domaineja.
Itselläni on yksi sivutila jossa 2 domainia jakaa sen tilan. Toimii hyvin

Lähti toimimaan. Eikä tarvinnu maksaa mitään.
Käyttäjän avatar
Matso

Palaa alueelle Www-ohjelmointi ja kotisivut