GTA san andreas kaatuu PC

Keskustelua tietokonepeleistä.

GTA san andreas kaatuu PC

Viesti gameman97 29 Elo 2008 13:48

Noniin elikkäs mulla on GTA SAN ANDREAS PC ja noin 5 -15 minutin pelaamisen jälkeen peli kaatuu. Mikä voisi olla syy? Ja minulla on 1 (tai EHKÄ enemmän) auto modia asennettu mutta se ei taida olla haitta jos on niin sanokaa. Yleensä kun pelaan käytän car spawner traineria ja kuuntele user track pläyeriä. Jossain on sanottu että peli voi kaatua jos kuuntelee user track kanavaa. Mutta onko se totta? Ja käyttöjärjestelmänä toimii Windows Vista Basic ja on mulla sitten virhe tiedot ongelmasta joten kysykää jos sellasia tarviitte. :D
gameman97

Re: GTA san andreas kaatuu PC

Viesti riku11 29 Elo 2008 13:58

saattaa olla noista sun autoista mulla oli faggion tilalal tuunattu skootteri nii vähän aikaa pelas gta nii tuli virhe ilmotus.
Käyttäjän avatar
riku11

Viesti Zoro 29 Elo 2008 14:06

Sillonkun mulla oli santtu nii ku modasin autoja liikaa nii se kaatu aina ku modattu auto tuli näkyviin. :D
Käyttäjän avatar
Zoro

Viesti Echo 29 Elo 2008 14:21

Itselläni kaatui vain tuunauspaikassa, siis modatut autot. Kokeile ilman car spawneria.
KUNINGAS MAMMONA!!!!!!!!!!!!!
Käyttäjän avatar
Echo

Viesti NumLock 29 Elo 2008 16:25

Lataa tämä http://grandtheftauto.filefront.com/fil ... atch;74661
itselläni tuo auttoi
Jos olet sitä mieltä että ruotsi on PERSEESTÄ kopioi tämä allekirjoitukseesi, välittömästi.!!!
Allekirjoita tämä jos et halua mopokortin kallistuvan 500euroon Tässä!
Käyttäjän avatar
NumLock

Viesti gameman97 29 Elo 2008 16:54

Nyt on peli asennettu uusiks ja kaikki modit on poistettu ja latasin ton homman mikä on tossa ylempänä. Katotaan nyt että toimiiko! :)
gameman97

Viesti Verts 29 Elo 2008 19:54

Jos ei toimi ni saat multa xboxin ja gta 4 O_o (Jos annat paremman koneen ku jimm's extreme gamer)
I doesn't afraid of anything *-<:)
Käyttäjän avatar
Verts

Viesti gameman97 30 Elo 2008 08:25

kiitti tarjouksesta mutta kyllä se peli taitaa nyt toimia!!
gameman97

Palaa alueelle PC-pelit