Raha

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Raha

Viesti |NorthStar| 28 Elo 2008 23:21

Aniki kirjoitti:
_MiG6o_ kirjoitti:
Nykyään taitaa porukka mennä rippikouluunkin rahan perässä...? :|

Riitti syyksi minulle.

Asiaan; menepä vaan vanhemmiltasi pyytämään hommia. Keskellä lukukautta on aika epämukavaa mennä mihinkään sen virallisempiin töihin...

Onnistuu se niinkin, mutta muistaakseni sai olla vain 2h töissä koulun jälkeen tai jotain vastaavaa.
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!! 1337 VIESTIÄ 30.5.09!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti Qui 28 Elo 2008 23:57

Töihin vain.. Mutta rahantienaus tuollaisena kouluaikoina vähän vaikeaa, jos paina koulua ja töitä samaan aikaan.
Qui

Viesti iceman_92 29 Elo 2008 11:31

Mee johonki puistoon alkuyöstä, ja ainaku näät jonkun joka on kunnon kännissä, mee sen tykö ja sano että se on velkaa sulle jonkin verran, yleensä ne joko maksaa tai alkaa haastaa riitaa :D
iceman_92

Viesti Exhalator 29 Elo 2008 16:02

Ryöstä kiska tai pari.
JEE JONNE WEB
Käyttäjän avatar
Exhalator

Viesti ewelynea. 29 Elo 2008 19:00

Itse ratkaisen rahahuoleni käymällä viikonloppuisin töissä. Karjanhoidosta kertyy viikonlopulta toista sataa euroa, mikäli jaksaa tehdä esim. 18 tuntia töitä aikavälillä perjantai-sunnuntai
Käyttäjän avatar
ewelynea.

Viesti marge14 30 Elo 2008 15:59

ewelynea. kirjoitti:Itse ratkaisen rahahuoleni käymällä viikonloppuisin töissä. Karjanhoidosta kertyy viikonlopulta toista sataa euroa, mikäli jaksaa tehdä esim. 18 tuntia töitä aikavälillä perjantai-sunnuntai

Kaikki eivät valitettavasti asu maalla, jossa tommosia töitä voi tehdä. Itse hankin rahani kesätöistä, jouluista ja synttäreistä :D
Käyttäjän avatar
marge14

Viesti DisturbedFIN 30 Elo 2008 18:27

NumLock kirjoitti:Tuo virheeni: 700€ mopokorrti oli kirjoitus virhe piti kirjoittaa mopoon ja mopokorttiin.

Mjaa-a. PV:n tai Mankin saa tuolla hinnalla. Ja sitten mopokorttiinkin jäisi varaa. Mutta jos meinaat isopyöräisen ostaa niin varaudu maksamaan paljon enemmän.
God is dead can't save me, taking lives with impunity.
Resurrection of a deviant Christ, feeding hate to capacity - deviance.

:: Valve fans for PS3 - Haluamme nähdä Valven tuotantoja myös PS3:lla! ::
Käyttäjän avatar
DisturbedFIN

Palaa alueelle Yleinen keskustelu