Xbox360 verkko kysymys

Keskustelua XBoxista ja XBox360:sta.

Xbox360 verkko kysymys

Viesti FlaSh 28 Elo 2008 20:49

siis olen ostamassa xbox360 niin pääsekö sillä ilmaiseksi verkko peliin.?
Käyttäjän avatar
FlaSh

Re: Xbox360 verkko kysymys

Viesti Latemara 28 Elo 2008 20:51

Et. 1a maksaa noin 60e, mutta jos ei ole varaa, niin teet uuden tunnuksen --> saat 1kk ilmaista peliaikaa. Siis uus tunnus saa, ei entinen.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti xBMTHx 28 Elo 2008 20:58

Mulla makso vuoden Gold aika 52 euroa. Juu, uutta käyttäjää voi tietty tehdä aina tarpeen mukaan, mutta huomioi se että friendsit, gamerscore, microsoft merkit jne. lähtee kaikki pois.
We Will Never Sleep, Cos' Sleep Is For The Weak. And We Will Never Rest Till' We're All Fucking Dead.Bmth - Diamonds Aren't Forever
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
xBMTHx

Viesti SaW_ 28 Elo 2008 21:09

Jos et halua vuotta, voi myös ostaa 1kk (6,99€) tai 3kk (24,99€ ainakin Gigantissa)
Käyttäjän avatar
SaW_

Viesti Muhwiza 28 Elo 2008 21:25

Hommaan itsekkin liven joskus, joten voisiko joku kertoa ihan perin pohjin miten se tehdään. Kun en itse tiedä :oops:
Sen tiedän että siihen joku johto tarvitaan, mikä liitetään xboksiin ja nettiin. Sitten se kortti, onko siinä vaan joku koodi mikä pitää kirjottaa kun menee liveen? Vai olenko väärässä :D
Käyttäjän avatar
Muhwiza

Viesti asiliallisin 28 Elo 2008 21:37

krekok kirjoitti:Hommaan itsekkin liven joskus, joten voisiko joku kertoa ihan perin pohjin miten se tehdään. Kun en itse tiedä :oops:
Sen tiedän että siihen joku johto tarvitaan, mikä liitetään xboksiin ja nettiin. Sitten se kortti, onko siinä vaan joku koodi mikä pitää kirjottaa kun menee liveen? Vai olenko väärässä :D

menee ehkä noin -.- itsekkin ostan sen CoD4 ja Battlefield : bad companyn takia siis noi pelit himottaa
asiliallisin

Viesti SaW_ 28 Elo 2008 21:39

krekok kirjoitti:Hommaan itsekkin liven joskus, joten voisiko joku kertoa ihan perin pohjin miten se tehdään. Kun en itse tiedä :oops:

Tarvitset nettijohdon, ostat kaupasta kortin jossa tulee koodi joka sinun pitää syöttää joko xbox.comiin tai sinne dashboardille.

Ja Silverin saa ilmaiseksi, sillä vaan ei voi pelata netissä.
Käyttäjän avatar
SaW_

Viesti Muhwiza 28 Elo 2008 21:40

TheSaW kirjoitti:

Tarvitset nettijohdon, ostat kaupasta kortin jossa tulee koodi joka sinun pitää syöttää joko xbox.comiin tai sinne dashboardille.

Ja Silverin saa ilmaiseksi, sillä vaan ei voi pelata netissä.

Höhöö siis tästä vaan tuikkasen tään netti piuhan xboksiin. Ei voi olla niin helppoa :roll:
Käyttäjän avatar
Muhwiza

Viesti Latemara 28 Elo 2008 21:42

asiliallisin kirjoitti:

menee ehkä noin -.- itsekkin ostan sen CoD4 ja Battlefield : bad companyn takia siis noi pelit himottaa

Jossain youtuben videon kommenteissa osa sano että BF:BC:ssä on parempi nettipeli kuin COD4:ssä, mutta codissa on parempi yksinpeli. Suosittelen ostamaan Bad Companyn ;)

Kyl kyl, onko teillä hd-retiisi TV? Jos ei oo niin ostat sellasen missä ei oo noita HDTV piuhoja ja silleen.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti |NorthStar| 28 Elo 2008 23:23

Siis miten pääsee ylipäätänsä nettiin X360:lla sillä silver jutulla? Tökkää modeemista johdon konsoliin ja alkaa seikkaileen? :D
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!! 1337 VIESTIÄ 30.5.09!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti FlaSh 29 Elo 2008 17:28

entäs kun tossa luki langatttomaksi lisä laitteella?
Käyttäjän avatar
FlaSh

Viesti Latemara 29 Elo 2008 18:01

DimeLucifer kirjoitti:entäs kun tossa luki langatttomaksi lisä laitteella?

Se menee langattomaksi lisä_laitteella? Tyhmempikinhän ton nyt tajuaa :::DDD
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti splatterthrash 29 Elo 2008 18:02

|NorthStar| kirjoitti:Siis miten pääsee ylipäätänsä nettiin X360:lla sillä silver jutulla? Tökkää modeemista johdon konsoliin ja alkaa seikkaileen? :D

Siis ei Xboxilla voi internetiin mennä.. Ja silver-jäsenyys tulee kun teet xbox live accountin.
god.
Käyttäjän avatar
splatterthrash

Viesti FlaSh 29 Elo 2008 19:21

asiliallisin kirjoitti:
Latemara kirjoitti:
DimeLucifer kirjoitti:entäs kun tossa luki langatttomaksi lisä laitteella?

Se menee langattomaksi lisä_laitteella? Tyhmempikinhän ton nyt tajuaa :::DDD

nojuu mutta millä lisä_laitteella? tyhmää tollainen sarkasmi

älä nuole persettä. nii mutta millä lisä laitteella
Käyttäjän avatar
FlaSh

Palaa alueelle Xbox