krekok kirjoitti:Hommaan itsekkin liven joskus, joten voisiko joku kertoa ihan perin pohjin miten se tehdään. Kun en itse tiedä![]()
Sen tiedän että siihen joku johto tarvitaan, mikä liitetään xboksiin ja nettiin. Sitten se kortti, onko siinä vaan joku koodi mikä pitää kirjottaa kun menee liveen? Vai olenko väärässä
krekok kirjoitti:Hommaan itsekkin liven joskus, joten voisiko joku kertoa ihan perin pohjin miten se tehdään. Kun en itse tiedä![]()
Sen tiedän että siihen joku johto tarvitaan, mikä liitetään xboksiin ja nettiin. Sitten se kortti, onko siinä vaan joku koodi mikä pitää kirjottaa kun menee liveen? Vai olenko väärässä
TheSaW kirjoitti:krekok kirjoitti:Hommaan itsekkin liven joskus, joten voisiko joku kertoa ihan perin pohjin miten se tehdään. Kun en itse tiedä![]()
Tarvitset nettijohdon, ostat kaupasta kortin jossa tulee koodi joka sinun pitää syöttää joko xbox.comiin tai sinne dashboardille.
Ja Silverin saa ilmaiseksi, sillä vaan ei voi pelata netissä.
asiliallisin kirjoitti:krekok kirjoitti:Hommaan itsekkin liven joskus, joten voisiko joku kertoa ihan perin pohjin miten se tehdään. Kun en itse tiedä :oops:
Sen tiedän että siihen joku johto tarvitaan, mikä liitetään xboksiin ja nettiin. Sitten se kortti, onko siinä vaan joku koodi mikä pitää kirjottaa kun menee liveen? Vai olenko väärässä :D
menee ehkä noin -.- itsekkin ostan sen CoD4 ja Battlefield : bad companyn takia siis noi pelit himottaa
DimeLucifer kirjoitti:http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=353634&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19653&compartmentId=20171&categoryId=22156
kannattaako ostaa tuo?
ja tämä http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=179569&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19653&compartmentId=20171&categoryId=22156
Huoh....Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.

DimeLucifer kirjoitti:entäs kun tossa luki langatttomaksi lisä laitteella?
|NorthStar| kirjoitti:Siis miten pääsee ylipäätänsä nettiin X360:lla sillä silver jutulla? Tökkää modeemista johdon konsoliin ja alkaa seikkaileen?
asiliallisin kirjoitti:Latemara kirjoitti:DimeLucifer kirjoitti:entäs kun tossa luki langatttomaksi lisä laitteella?
Se menee langattomaksi lisä_laitteella? Tyhmempikinhän ton nyt tajuaa :::DDD
nojuu mutta millä lisä_laitteella? tyhmää tollainen sarkasmi