Re: syötkö karkkia koulussa?

Nälkä. Mikä ihana tekosyy?

Viesti Underwater 01 Marras 2009 17:09

Bluetooth® kirjoitti:Ei viitti syödä ku jos joku muu näkee nii koko koulu tulee kinuamaan karkkia. "oon sun frendi anna vähä karkkia"

Juuri tuon takia minäkään en syö karkkia koulussa päivittäin. Eilen itselläni oli Sisu-aski koulussa, koska halusin jotain, joka ainakin vähän raikasti käheää kurkkuani.
Kaverilleni annoin pari Sisua siinä vaiheessa, kun luokan edessä ei vielä ollut muita luokkalaisiamme. Sitten tyypit tuli ja haistoi se Sisun ja kysyivät: "Kenellä on Sisua?"
Monet sanoivat jyrkästi ei, minä myös. Mutta sitten yksi tyyppi sanoi "Ollilla on sisua! Nakkaa mullekin pari!". Ilmeisesti haistoi kun minä istuin siinä vieressä ja söin sisua. Siinä sitten sanoin jyrkästi että eikä ole. Sanoin että sain ne kaveriltani, jolla on jo karkkirasia tyhjä. Onneksi meni perille. Rasia olisi mennyt tyhjäksi salamannopeasti.
Teksticenter -Kuolemattomasti tekstipelien kannalla
http://www.pointshop.fi/oltsuh Help me, please!
Käyttäjän avatar
Underwater

Viesti Origo 06 Marras 2009 23:25

Itse syön aika paljonkin koulussa karkkia, koska opettajamme ovat höperöitä, hajamielisiä eivätkä huomaa helpolla. Monet pistävät limupullon penaalin sisään ja juovat siitä, mutta itse juon aina sillä tavalla, että sanon kaverille, joka istuu takanani, että "Mikä ton kolmosen vastaus on?" ja hörppäään siinä äkkiä.

Monet kinuaa, mutta annan vain niille kenelle olen velkaa ja niille keille haluan, muille käsken jyrkästi mennä kadulle kerjäämään.
Käyttäjän avatar
Origo

Viesti Super gt 07 Marras 2009 23:34

Origo kirjoitti:Itse syön aika paljonkin koulussa karkkia, koska opettajamme ovat höperöitä, hajamielisiä eivätkä huomaa helpolla. Monet pistävät limupullon penaalin sisään ja juovat siitä, mutta itse juon aina sillä tavalla, että sanon kaverille, joka istuu takanani, että "Mikä ton kolmosen vastaus on?" ja hörppäään siinä äkkiä.

Yksi meidän koulussa(olemme siis samassa koulussa) viilsi teroittimen terällä penaalin päähän ristiviillot ja kun rytistää penaalia niin pullon suu tulee sieltä.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Super gt

Viesti JuiC. 10 Marras 2009 17:40

Super gt kirjoitti:
Origo kirjoitti:Itse syön aika paljonkin koulussa karkkia, koska opettajamme ovat höperöitä, hajamielisiä eivätkä huomaa helpolla. Monet pistävät limupullon penaalin sisään ja juovat siitä, mutta itse juon aina sillä tavalla, että sanon kaverille, joka istuu takanani, että "Mikä ton kolmosen vastaus on?" ja hörppäään siinä äkkiä.

Yksi meidän koulussa(olemme siis samassa koulussa) viilsi teroittimen terällä penaalin päähän ristiviillot ja kun rytistää penaalia niin pullon suu tulee sieltä.

aika näpäkkä :wink:
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
JuiC.

Palaa alueelle Ruoka ja juoma