Re: syötkö karkkia koulussa?

Nälkä. Mikä ihana tekosyy?

Viesti 卍卍卍 27 Elo 2008 19:44

En syö. Vaikka saisin en söisi.
*klick*
Kattokaa mun rusinaa xD
http://playboxklaani.f3d.pl/index.php Liity liity todella hyvä.
[piilotettu kuva]
卍卍OLEN NATSI!!卍卍
卍卍卍

Viesti Clutumnus 27 Elo 2008 19:44

Kyllä syön. Vaikka ei saisi söisin silti.
http://www.youtube.com/watch?v=x6zhKJfv ... re=related <- hauska mies, ei ref linkki -_-

Guns don't kill people, people kill people! Guns defend people against people with smaller guns!

Finally that emo fuck got killed before he had chance to kill himself!
Käyttäjän avatar
Clutumnus

Viesti Maappi 27 Elo 2008 19:46

Syön paljon, tänään söin suklaapatukan ja join edin. Mutta en ole lihava.
AMD Athlon X2 5200+|Club 3D HD4850|Seagate 500GB|3GB RAM|BenQ E2200HD 21,5" TFT|Creative Fatal1ty
Maappi

Viesti [DC] 27 Elo 2008 19:55

Kyllähän sitä tulee käytyä kaupassa jos otan rahaa... Kivan matkan päässä S ja K market, r kioski ja lidl ;)
[piilotettu kuva] <- Juu tiedän, se näyttää kauheelta. :S
nassikka2009 kirjoitti:Ati Radeon HD 5750, 1GB, GDDR5, 128-bit, PCI-E, DVI/HDMI/DP vai gainward geforce gts 250??? kumpi on parempi?
Käyttäjän avatar
[DC]

Viesti Kreator 27 Elo 2008 20:31

Syön, jos satun käymään kaupassa, mikä ei tapahdu hirveän usein.
Yleensä käyn syömässä, mutta jos satun käväisemään kaupassa, yritän syödä kaiken ennen kuin ehdin koululle. Muuten kaikki pummit on heti kerjäämässä.
[piilotettu kuva]
Suomipalsta - Suomalainen yleisfoorumi. Liity sinne nyt, saatana.
Liittykää sinne vitun palstalle, odotellaan siellä =)
Käyttäjän avatar
Kreator

Viesti Latemara 27 Elo 2008 21:30

Kylkyl. Mut ostan mieluummin limonaatia tai muuta paskaa kuten energia_juomia.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti Wille22 27 Elo 2008 21:45

En,karkkia kerkee syödä kotona rauhassa jos syön.
Käyttäjän avatar
Wille22

Viesti Saku 29 Elo 2008 19:09

Itte kun otan kouluun karkkia, limsaa tai jotain energiajuomaa, niin kaverit heti vinkumassa. Vinkkinä kohtalon uhreille, että kannattaa sanoa niille "Eikö sulla todellakaan ole varaa edes karkkipussiin / limsaan / energiajuomaan? Johan oot köyhä." Tätä olen käyttänyt ja osoittanut toimivaksi. Kun olen juonut / syönyt tarpeeksi siltä kerralta, laitan limsan / karkit reppuun piilotaskuun, josta kukaan ei tiedä mitään. Seuraavalla tunnilla kukaan ei edes muista, että mulla on mukana mitään. (:
Örgs.

[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Saku

Viesti Latemara 29 Elo 2008 19:10

Saku kirjoitti:Itte kun otan kouluun karkkia, limsaa tai jotain energiajuomaa, niin kaverit heti vinkumassa. Vinkkinä kohtalon uhreille, että kannattaa sanoa niille "Eikö sulla todellakaan ole varaa edes karkkipussiin / limsaan / energiajuomaan? Johan oot köyhä." Tätä olen käyttänyt ja osoittanut toimivaksi. Kun olen juonut, laitan limsan / karkit reppuun piilotaskuun, josta kukaan ei tiedä mitään. Seuraavalla tunnilla kukaan ei edes muista, että mulla on mukana mitään. (:

Pihi. Minä annan karkeista jokaselle, limsasta en nyt niinkään jaa kun limovat siihen kuitenkin.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti |NorthStar| 29 Elo 2008 22:55

Pepsi-Max kirjoitti:meidän koulussa ei saa syodä edes purkkaa? siis ihan perseestä kun ei saa syödä mitään, jos syö niin saa muistutuksen ja 2 muikkarista tulee 1h istumista :D

Se on se ala-aste...
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!! 1337 VIESTIÄ 30.5.09!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti exeli 30 Elo 2008 09:42

No jos on rahaa/intoa lähteä pinkomaan kauppaa päin niin kyllä syön karkkia koulussa. Jos omaan isomman karkkipussin,
annan aina kavereille pari, mutta pienistä pusseista ei yleensä tipu kuin yksi tai kaksi karkkia ehkä ensimmäiselle kinuajalle, jos hänellekkään. Limukkaa en yleensä osta kouluun, mutta saatan ostaa limsaa kouluaikana, mutta juon sen sitten vasta kotona. Meillä on koulussa kahviautomaatti, josta joskus ostan kaakaon, josta yleensä jätän jollekkin pohjat/jämät,miten sen nyt sanoisikaan.
Lopetan Jonnewebissä käymisen, tosin neuvojen/apujen tarpeessa käyn ehkä lukemassa oppaita vain jos tarvitsee. Mutta muuten kiitos ja kumarrus.
Käyttäjän avatar
exeli

Viesti GHsankari 30 Elo 2008 22:03

en kyl enää ota karkkii kouluu(eli en syö)koska yks mua päätä pidempi tyyppi vaa ja kolme muuta kinuajaa tuli tunkee kädet mun taskuu nii sit en antanu nii se yks tyyppi vaa nosti mut seinää päi lujaa :shock: vittu se sattu...mein koulus ei edes voi syödä tavallaa heti ku vilauttaaki pussii nii koko luokka on ympäril kädet pystys nii siitä ei ite sit saa mitää
GHsankari

Viesti Peto 02 Syys 2008 19:25

Yleensä en syö. Mutta jos tarjotaan nini sitten. Ja riippuu ihan jos käy kylällä.
You have become my ethereal darkness
My black highway and my heart split down the middle
Why do we keep doing this to ourselves?
This never bliss, only sounds of hell's bells
Peto

Viesti WattuHillo 03 Syys 2008 09:59

Yläasteella tuli aina joskus ostettua karkkia kouluun. Tosin niistä yli puolet meni siihen, ku tarjos kaikille aina. Nykyään en oikeestaan syö karkkia, ku vaa sillon jos joku tarjoaa.
Käyttäjän avatar
WattuHillo

Viesti Forlife 04 Syys 2008 17:32

En, enkä tule syömäänkään.
150 viestiä 17.8 kello 20:04.
EliJEE
Käyttäjän avatar
Forlife

Palaa alueelle Ruoka ja juoma