Näppäimistön pikanapit yläreunassa

Keskustelua tietokoneen laitteistosta, ylikellotuksesta ja muusta virittelystä.

Näppäimistön pikanapit yläreunassa

Viesti Warthall 21 Elo 2008 21:50

Sain kaverilta langattoman näppäimistön ja hiiren. Merkki on HP. Siis sain ilmaiseksi. Kaveri sai nää pakettikoneensa mukana joka on hänellä edelleen. Pikanapit toimii hänellä. Epäilemättä ku nää on sen koneen alkuperäiset hiiri ja näppis. Nää toimii mulla muuten moitteettomasti mutta onko mitään keinoa miten sais toimimaan noi levyaseman avaus napit ku kone on silleen tyhmästi ja asema on hankalasti. Näppäimistö ja levyaseman sijainti jos kiinnostaa. Varmaan voi olla jotain plugineja tai muuta vastaavaa. Tietääkö kukaan mitään sellaisia.

E: Ja älkää kysykö miksi koneeni on tollaisessa paikassa koska en oikein itsekään tiedä. Se vain sopii siihen.
Käyttäjän avatar
Warthall

Re: Näppäimistön pikanapit yläreunassa

Viesti Latemara 21 Elo 2008 21:53

miten sais toimimaan noi levyaseman avaus napit ku kone on silleen tyhmästi ja asema on hankalasti.

Mulla oli tällä koneella joskus sellanen ohjelma, kun sen käynnisti niin levyasema avautui. Nimeä en tosin muista =/
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti Martta 21 Elo 2008 22:03

Heh, kirjoitan juuri tismalleen samanlaisella näppiksellä.

Mene ohjauspaneelin kautta näppäimistön asetuksiin, sieltä pystyy kai määrittämään mitä mistäkin napista tapahtuu. Etköhän ole niin viisas että tälläisetkin neuvot riittävät :). Vistassa on myös sellainen ominaisuus että kun painat tyhjää levyaseman kuvaketta(oma tietokone) se aukeaa itsestään.
Korppi on OIKEUS! Liity sinäkin kansalliseen korppipuolueeseen!
Käyttäjän avatar
Martta

Viesti TimoPetteri 21 Elo 2008 22:05

HP:n näppäimistö on paskasta nostettu.
Oma HP näppäimistö kesti vain noin 4-6 vuotta ja meni jo rikki :/
Mutta tässä on tällänen käytettynä ostettu luotettava ehkä jo 10 vuotta vanhat Fujitus Original Näppis + Hiiri.
http://www.travian.fi/?uc=fix_23148 <--- Se on ref linkki.
Eli travian Speed on alkanut! kaikki rekkailemaan! W007!
[piilotettu kuva]Klikkaa täältä tunkeaksesi lemmikkini kurkusta alas pari tattia.
Käyttäjän avatar
TimoPetteri

Viesti Fonzie 21 Elo 2008 22:30

おかび kirjoitti:HP:n näppäimistö on paskasta nostettu.
Mutta tässä on tällänen käytettynä ostettu luotettava ehkä jo 10 vuotta vanhat Fujitus Original Näppis + Hiiri.

Ja tämä liittyi?
PreHacks kirjoitti:Sitten ne tyypit tuli mun päälle ja yks potkas mua jalkaan, Suutuin ihan hitosti, Huusin: VITUN MOLOPÄÄ!! (siitä opet tykkäs)
Ja lähin juokseen niitä päin, kaikki lähti karkuun ja sitten menin sanoon kavereille että homma hoidettu
Käyttäjän avatar
Fonzie
en

Viesti Atomppa 21 Elo 2008 22:52

/off Omasta mielestä 4-6 vuotta on aika pitkä aika /off
Sanokaa jos tiiätte jonkun ohjelman jolla levyaseman saa auki, vaikka ei se kovin iso vaiva ole painaa yhtä nappia että se aukeaa
Käyttäjän avatar
Atomppa

Viesti arZe_ 22 Elo 2008 08:31

Atomppa kirjoitti:

/off Omasta mielestä 4-6 vuotta on aika pitkä aika /off
Sanokaa jos tiiätte jonkun ohjelman jolla levyaseman saa auki, vaikka ei se kovin iso vaiva ole painaa yhtä nappia että se aukeaa

/off/ Ootpa aika laiska jos et jaksa levyaseman nappia painaa. Oikein kauhee daattis /off/

Ja onko siihen näppäimistöön asennettu viimeisimmät ajurit? Menet vain Ohjauspaneeliin -> Näppäimistö -> Vianmääritys.

Katso sieltä jos ei laite toimi oikein ja lataa uudet ajurit.
Käyttäjän avatar
arZe_

Viesti Curvex 22 Elo 2008 12:34

XP:sä kun menee oma tietokone ja klikkaa KERRAN aseman kuvakkeesta ja vasemmalla on niitä toimintoja niin se Eject this disc(tiiä sit mikä suomenkielises winukas) aukasee aseman.
||AMD Athlon 64 3200+||ATI x1650 pro||1gt RAM||Asus A8V||250gt+80gt HDD||
||Razer Deathadder||Logitech keyboard||Benq e2200hd||Win 7 Professional 64-bit <33||SE k660i||
Curvex=1337<3
Käyttäjän avatar
Curvex

Viesti Warthall 22 Elo 2008 19:52

VaikkaJotain kirjoitti:XP:sä kun menee oma tietokone ja klikkaa KERRAN aseman kuvakkeesta ja vasemmalla on niitä toimintoja niin se Eject this disc(tiiä sit mikä suomenkielises winukas) aukasee aseman.

Sulla on todennäköisesti joku ohjelma joka on lisänny sinne semmosen vaihtoehdon koska mulla siellä ei oo semmosta.

E: No latasin kuitenki äske jonku hotkey ohjelman, kun painan esim f12 niin levyasema aukeaa ja sitte toisen kerran niin menee kiinni. Jos ketään kiinnostaa niin voin antaa linkin.
Käyttäjän avatar
Warthall

Viesti Fonzie 22 Elo 2008 20:06

Warthall kirjoitti:
VaikkaJotain kirjoitti:XP:sä kun menee oma tietokone ja klikkaa KERRAN aseman kuvakkeesta ja vasemmalla on niitä toimintoja niin se Eject this disc(tiiä sit mikä suomenkielises winukas) aukasee aseman.

Sulla on todennäköisesti joku ohjelma joka on lisänny sinne semmosen vaihtoehdon koska mulla siellä ei oo semmosta.

E: No latasin kuitenki äske jonku hotkey ohjelman, kun painan esim f12 niin levyasema aukeaa ja sitte toisen kerran niin menee kiinni. Jos ketään kiinnostaa niin voin antaa linkin.

Oli kyllä itsellänikin ennen XP:ssä sama ominaisuus.

//gief btw linx teh hotkeyproggis
PreHacks kirjoitti:Sitten ne tyypit tuli mun päälle ja yks potkas mua jalkaan, Suutuin ihan hitosti, Huusin: VITUN MOLOPÄÄ!! (siitä opet tykkäs)
Ja lähin juokseen niitä päin, kaikki lähti karkuun ja sitten menin sanoon kavereille että homma hoidettu
Käyttäjän avatar
Fonzie
en

Viesti Curvex 23 Elo 2008 09:22

Just asennettu winukka uudelleen joten ei oo mitään softaa mulla -.-
||AMD Athlon 64 3200+||ATI x1650 pro||1gt RAM||Asus A8V||250gt+80gt HDD||
||Razer Deathadder||Logitech keyboard||Benq e2200hd||Win 7 Professional 64-bit <33||SE k660i||
Curvex=1337<3
Käyttäjän avatar
Curvex

Palaa alueelle Hardware