Mopon osto.

Keskustelua erilaisista vempeleistä, esimerkiksi mopoista ja MP3-soittimista. Keskustelu tietokoneista kuuluu Hardware-alueelle.

Re: Mopon osto.

Viesti Peto 19 Elo 2008 23:30

Kopiodemy kirjoitti:
Villex kirjoitti:Hyvä mopo tuo on.. paitsi pakko virittää koska on niin hidas. Käytettynäkin saa ihan hyviä.

Miksi sillä mopolla on pakko päästä niin saatananmoista vauhtia? Jos itselläni olisi mopo niin ei tulisi mieleenkään virittää.

Onhan se kiva mennä helvetin lujaa mopolla. Mutta taas itketään kun kulkee yli 65km/h ja kevari verot. Että laittakaa menemään vaikka se 60km/h. Tai ei edes tarvi virittää.
You have become my ethereal darkness
My black highway and my heart split down the middle
Why do we keep doing this to ourselves?
This never bliss, only sounds of hell's bells
Peto

Viesti SamvaiS 20 Elo 2008 00:08

Kopiodemy kirjoitti:
Villex kirjoitti:Hyvä mopo tuo on.. paitsi pakko virittää koska on niin hidas. Käytettynäkin saa ihan hyviä.

Miksi sillä mopolla on pakko päästä niin saatananmoista vauhtia? Jos itselläni olisi mopo niin ei tulisi mieleenkään virittää.

Niin määki ekaks ajattelin, mut sit ku olin ajanu sisään(1000km) 45km/h, kyl se pikkuhiljaa rupes kyllästyttää.. Joten oli pakko repästä rajottimen piuha pois. :D
jarno95 kirjoitti:Hanki elämä saatanan nulikka! Itelläs on oikeesti ikää vaa 10v ja äänes kuulostaa varmaa joltai saataan vinkumiselta, joten STFU! Ainii, unohin et sä et tiedä mitä STFU tarkottaa, LOL!
Käyttäjän avatar
SamvaiS

Viesti mize22 20 Elo 2008 01:03

Kyllähän tuolla ajelee, mutta mieluummin säästäisin nuo 2500 ja hankkisin lisää rahaa ja piikki.
|Abit I-N73V|Intel Core2 Duo CPU E4600 @ 2,8Ghz|Palit Radeon HD 3850 "super"|SAMSUNG SP6001H (55 GB)|WDC WD3200AAJS-00B4A0 (298GB)|2gb DDR2 800mhz|500w poweri|
Käyttäjän avatar
mize22

Viesti _MiG6o_ 20 Elo 2008 07:23

praKKA kirjoitti:
_MiG6o_ kirjoitti:Osta mielummin Xtreme. Minulla ei ole ollut sen kanssa mitään häikkää.
Ja osta käytetty jos kelpaa, http://www.nettimoto.com .

Jos ajaa n. 20km matkoja putkeen niin X-Racen penkki on parempi. Xtremessä ei ole muuta eroa kuin paaaljon epämukavampi penkki ja kierroslukumittari jolla ei tee mitään koska minä ainakin _aina_ vaihdan vaihteen sen mukaan mitä korvat kertoo.

Noh, siitä penkistähän voi olla montaa mieltä. Kaverilla on XRace ja minulla Xtreme ja hän sanoo, että minulla on parempi penkki.
Mutta Xtremessä en ole kyllä koskaan nähnytkään mitään kierroslukumittaria. Eikä ole tarviskaan, tuskin kukaan sen avulla vaihtaa vaihteita.
Haistakaa vittu koko valtiovalta ja Jonneweb!
Käyttäjän avatar
_MiG6o_

Viesti Peto 20 Elo 2008 08:44

_MiG6o_ kirjoitti:
praKKA kirjoitti:
_MiG6o_ kirjoitti:Osta mielummin Xtreme. Minulla ei ole ollut sen kanssa mitään häikkää.

Jos ajaa n. 20km matkoja putkeen niin X-Racen penkki on parempi. Xtremessä ei ole muuta eroa kuin paaaljon epämukavampi penkki ja kierroslukumittari jolla ei tee mitään koska minä ainakin _aina_ vaihdan vaihteen sen mukaan mitä korvat kertoo.

Noh, siitä penkistähän voi olla montaa mieltä. Kaverilla on XRace ja minulla Xtreme ja hän sanoo, että minulla on parempi penkki.
Mutta Xtremessä en ole kyllä koskaan nähnytkään mitään kierroslukumittaria. Eikä ole tarviskaan, tuskin kukaan sen avulla vaihtaa vaihteita.

Onhan se kiva nähdä paljon mopo ottaa kierroksia. Ja kuuleehan sen äänestä milloin uutta vaihdetta silmään ;).
Peto

Viesti Kossuranta 20 Elo 2008 09:25

Te ketkä mopoa tarvitsette vilkaiskaapa tuota:
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... =613705&PN[0]=latest&PL[0]=listVehicle.php

Ostin kevarin joten jäi ylimääräiseksi. Ei ole ollut vikoja ja kaikki on toiminut loistavasti. Tuo on vielä kuin uusi ja takuutakin jäljellä n. 1v. Huiput on jossain 50-55km/h välillä, mutta jos lisänopeudelle on tarvetta niin ei tuo ole vaikea viritettävä.
Intel Core2 Quad Q9550 ~2,84GHz | Radeon HD4870 512MB | 8 GB DDR2 800MHz | MSI P45 NEO3 | 750GB + 250GB + 1TB + 320GB | Nexus Clodius | OCZ StealthXStream 600W | Logitech G15 + G9 | Vista Premium 64bit
Tienaa pitämällä konettasi päällä! Rekisteröidy, asenna tuo ohjelma ja anna sen pyöriä taustalla.
Kossuranta

Viesti Peto 20 Elo 2008 09:57

Kossuranta kirjoitti:Te ketkä mopoa tarvitsette vilkaiskaapa tuota:
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... =613705&PN[0]=latest&PL[0]=listVehicle.php

Ostin kevarin joten jäi ylimääräiseksi. Ei ole ollut vikoja ja kaikki on toiminut loistavasti. Tuo on vielä kuin uusi ja takuutakin jäljellä n. 1v. Huiput on jossain 50-55km/h välillä, mutta jos lisänopeudelle on tarvetta niin ei tuo ole vaikea viritettävä.

Olisihan toi siisti. Ostaisin jos asuisin lähempänä. Ja jos saisin sillä 1950€ niin hakisin pois :P. Mutta kun asun kokkolan vieressä...
Peto

Viesti shadowknight1 20 Elo 2008 12:12

Halkaistiin 1 derbi kone. Ja pari osaa oli pistetty kiinni uskomattoman typerästi. Ei oikein derbin valmistajiaa voi viisaaksi sanoa. :)
shadowknight1

Viesti figure 20 Elo 2008 14:41

Ei kannata ostaa derbiä.Ihan sama mikä derbi niin ei millää meinaa lähteä käyntiin. Kaverilla on ihan uus derbi x-race ja on jo saanut 2 kengät hajalle :D. Sittte toisella kaverilla on uus drd limited edition eikä sekään käyntiin ruuukaa lähtiä. Kummatkin menee tasasella noin 52 km/h. Alamäkeen meni 64 ja sitte alko hakkaan rajotinta vasten.
[piilotettu kuva]
figure

Viesti Sakado 20 Elo 2008 15:24

Osta fillari..siinä saat virittää oikeen urakalla että kulkee kovemmin :D
Elämä on kuin pommi. Joskus aika loppuu.
Hampoturen kirjoitti:Mitä jos Zeldaankin tulisi Link is a faggot lisäosa?

:)
http://www.youtube.com/watch?v=lUuEnjSsbjI - Mitään en oo ottanu, viheltelen vaan. http://dagobah.biz/flash/haisuli.swf

98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, jotka polttavat sikareita, kopioi tämä teksti sigiisi.
Käyttäjän avatar
Sakado

Viesti cartman 20 Elo 2008 16:04

praKKA kirjoitti:

Xtremessä on alumiinivanteet eli paremmat ja Xtreme on isompi ja alle -08 malleissa X:SISSÄ on parempi runko kuin x-raceissä
Elämä on elämistä varten
Käyttäjän avatar
cartman

Viesti JonuZi 20 Elo 2008 17:06

figure kirjoitti:Ei kannata ostaa derbiä.Ihan sama mikä derbi niin ei millää meinaa lähteä käyntiin. Kaverilla on ihan uus derbi x-race ja on jo saanut 2 kengät hajalle :D. Sittte toisella kaverilla on uus drd limited edition eikä sekään käyntiin ruuukaa lähtiä. Kummatkin menee tasasella noin 52 km/h. Alamäkeen meni 64 ja sitte alko hakkaan rajotinta vasten.

Pikkuveljellä ainakin lähtee aina ensimmäisellä polkaisulla käyntiin (ilman ryyppyä) -06 Derbi X-Race. Kaveris ei osaa käyttää ryyppyä vai mitä?
JonuZi

Viesti shadowknight1 20 Elo 2008 17:56

Riippuu ihan säästäkin toi käynnistäminen. Kylminä päivinä pitäs suutinta isontaa, että ei käy liian laihalla. Lämpimillä taas pienentää, että ei käy rikkaalla.
shadowknight1

Viesti Peto 20 Elo 2008 18:41

shadowknight1 kirjoitti:Riippuu ihan säästäkin toi käynnistäminen. Kylminä päivinä pitäs suutinta isontaa, että ei käy liian laihalla. Lämpimillä taas pienentää, että ei käy rikkaalla.

Juu. Ja ilman putsari vaikuttaa tähän hommaan myös. Ja onko huoltanut kuinka hyvin mopoa.
Peto

Viesti _MiG6o_ 21 Elo 2008 19:13

Minulla ei ole ollut mitään ongelmaa koskaan saada omaa -06 Xtremeä käyntiin. Edes talvella ei mitään vaikeuksia.
Ja sitä suutinta voi säätää, että kuinka paljon se sitä bensaa antaa.

Ja Kossuranta, maalaa tuo putki 600:lla kuumakestomaalilla. Törkeän näkönen ruostuneena.
Haistakaa vittu koko valtiovalta ja Jonneweb!
Käyttäjän avatar
_MiG6o_

Palaa alueelle Värkit ja vekottimet