Frets on Fire keskustelu

Keskustelua tietokonepeleistä.

Frets on Fire keskustelu

Viesti Hannuu 16 Elo 2008 20:39

Joo,eli mitä mieltä olette? Hyvä peli,ja mitä kappaleita teillä on? Itelläni on vaan normaalit+smoke on the water ja joku welcome to the jungle. (ja ne jotka tulee sanoon: GH on parempi,painutkoot vittuun).
Näin se menee. Klikatkaa sigiäni ja täältä saa rekisteröitymällä ja klikkaamalla oikeata rahaa,jolla voit ostaa sitä mitä haluat.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva] Rekkaa tuohon,ja opastan miten tulla rikkaaksi. (saat tuosta vielä rekisteröinti bonuksen!)
Käyttäjän avatar
Hannuu

Re: Frets on Fire keskustelu

Viesti Demoniac 16 Elo 2008 20:56

Hyvä pelihän se on. Itse omisan GH1, GH2 ja GH3 biisit.
Käyttäjän avatar
Demoniac

Viesti jussiryönä 16 Elo 2008 21:19

mulla löytyy paljo biisejä, mut paska peli. lopetin reilusti yli viikko tai kaks pelaamisen.
modet on homoi
Käyttäjän avatar
jussiryönä

Viesti DisturbedFIN 16 Elo 2008 22:35

Erittäin mukava peli. :) Kappaleita löytyy päälle 400 :D

Ehkä paras kohokohta FoF-pelaamisestani oli se, kun olin kuumeessa, ja illalla vielä päätin pelata FoF:ia ennen nukkumaanmenoa. (Hurjaa, kello oli vasta 10 xD)
Noh, siinä sitten kappaletta etsin, ja silmääni sattui S.O.A.D:in Holy Mountains, jota olen soittanut vaikeimmalla tasolla monta monituista kertaa ja melko hyvät pisteet aina. (:D) No siinä puoliunessa naputtelin kipaleen läpi, niin paransin entistä tulostani 100k:lla pisteellä (100k = 100 000). :O Siinä tuli kunnon wtf-hetki. :)
AMD Athlon 64 X2 5400+ @ 2,8gHz | 2 x Kingston 1Gb DDR2 800mHz | MSI HD 4850 512MB PCI-E 256-BIT GDDR3 | 320Gb HDD | Antec Sonata III | BenQ E2200HD 22''

[piilotettu kuva] [piilotettu kuva] [piilotettu kuva]

d: .Pimp My Ride: Baking. :b
Käyttäjän avatar
DisturbedFIN

Palaa alueelle PC-pelit