Yleinen mopojen viritystopic.

Keskustelua erilaisista vempeleistä, esimerkiksi mopoista ja MP3-soittimista. Keskustelu tietokoneista kuuluu Hardware-alueelle.

Re: Yleinen mopojen viritystopic.

Viesti Jyri^^ 31 Elo 2009 22:22

Intercooler kirjoitti:Vain 59km/h wtf?, jo välejä vaihtamal saa kulkeen 65.

Jyri^^ kirjoitti:Pv:stä löytyypi 50cc p+, mäntää vähän muokkailtu, 14mm mikuni, 15-35 välit ja tyhjätty vakioputki. Pytty tosiaan rupee olemaan vähän väljä, pitäis porauttaa.. Huippuja tuolla kerää 59.9km/h.

Hei haloo? Jos pytyllä on ajettu ihan perkeleest ja se on vakiokoossa, se saattaa olla vähä loppu? Pari kertaa oli männästä päätellen lämpöleikannut, edellinen omistaja tehnyt koneremontin päin vittua; läpissä liian isokantaset pultit: pytty ei menny pohjaa vaan jäi 1,5mm rakoa alakerran ja pytyn väliin. Järkevänä ihmisenä heittäny tiivisteliimaa vaan kun pytty ollu paikoillaan. Kaks pinnapulttia ollu satavuotta hajalla, sieltäki ottanu ilmaa.. Kannes karstaa enemmän ku laki sallii. Jne pikkuvikaa. Eipä oo mun mopo. Mahdollisimman vähän oon tohon romuun yrittäny laittaa rahaa. Kohta onneks saan oman pvn.

E: Kaverin priimakuntonen just sisäänajettu täysremontista, just sisäänajettu 50p+, kuristettu vakioputki, 14-35, 14mm mikuni. Eli muuten vakio paitsi toi pytty. 65km/h, toisella kaverilla sama kokoonpano, mutta vähän enemmän ajettu ja vähän viilattu, 70km/h.
[piilotettu kuva]
Jyri^^

Viesti HepeX 04 Syys 2009 16:55

Honda Monkey Z50J '99

Ohitin, välit, loivaan alamäkeen 63 kmh GPS. Tasasella n. 55. 13/35 välit siis.
Käyttäjän avatar
HepeX

Viesti dalen 06 Syys 2009 11:36

Oon ajatellu ostavani teharin mun mopoon ja oisko sellasta teharia mihin menis mun mopon vakio änkkä suoraan kiinni? (Derbi Senda Sm-Extreme -03 vuotinen)
Käyttäjän avatar
dalen

Viesti Peto 06 Syys 2009 20:25

dalen kirjoitti:Oon ajatellu ostavani teharin mun mopoon ja oisko sellasta teharia mihin menis mun mopon vakio änkkä suoraan kiinni? (Derbi Senda Sm-Extreme -03 vuotinen)

Vähän modaamalla voit saada kiinni. Yleensä kaikki ottaneet vain molemmat. Mikäli et ole mikään avuton penikka, joka ei osaa käyttää rälläkkää ja hitsiä + muita niin turha haaveilla.

Parempihan se olisi tehari putki ja kunnon änkkä, ei olisi vakio änkkä mitenkään kuristamassa.
You have become my ethereal darkness
My black highway and my heart split down the middle
Why do we keep doing this to ourselves?
This never bliss, only sounds of hell's bells
Peto

Viesti Leipis 07 Syys 2009 19:57

Kaverilla oli tossa pv:ssä 80 pytty, vissiin 26 kaasari ja 16/20 välit. Jumalauta että alamäkeen vähän kulki :D
You spin me right round, baby right round like a record, baby right round, round, round!
Leipis

Viesti Jyri^^ 07 Syys 2009 21:07

Leipis kirjoitti:Kaverilla oli tossa pv:ssä 80 pytty, vissiin 26 kaasari ja 16/20 välit. Jumalauta että alamäkeen vähän kulki :D

Sori, mutta mistäs kaveris on löytäny pvseen taakse 20 piikkisen takahampikkaan? Pisimmät välit pvseen on 17/28...

E: allaoleva, isoveljellä kokemuksia: 80cc reilusti viilattu CDC, 26mm mikuni, pitkät välit, en muista mitkä ja gianelli. 15km/tankki. Vauhtia tarpeeksi.
Viimeksi muokannut Jyri^^ päivämäärä 09 Syys 2009 17:14, muokattu yhteensä 2 kertaa
[piilotettu kuva]
Jyri^^

Viesti Peto 07 Syys 2009 21:41

Leipis kirjoitti:Kaverilla oli tossa pv:ssä 80 pytty, vissiin 26 kaasari ja 16/20 välit. Jumalauta että alamäkeen vähän kulki :D

Noin isolla kaasarilla pv ei kyllä taho toimia, aivan liian iso. Itse sain pelaamaan 22mm kaasarin vielä mutta isompien kanssa ei oikee onnannu. :/ Toki Paska Vehe on historiaa ihtellä ja siihen en ole palaamassa hetkeen. PV lähtee kyllä todella hyvin 80cc+22mm+tehari. Välejä en muista mitkä ihtellä oli, niitä hampikkaita oli todella paljon. :D
Peto

Viesti Leipis 08 Syys 2009 15:35

Peto kirjoitti:

Noin isolla kaasarilla pv ei kyllä taho toimia, aivan liian iso. Itse sain pelaamaan 22mm kaasarin vielä mutta isompien kanssa ei oikee onnannu. :/ Toki Paska Vehe on historiaa ihtellä ja siihen en ole palaamassa hetkeen. PV lähtee kyllä todella hyvin 80cc+22mm+tehari. Välejä en muista mitkä ihtellä oli, niitä hampikkaita oli todella paljon. :D

En kyllä tiiä miten se siihen semmosen oli fiksannu toimimaan mutta niin se sano ja ei ainakaan nopeus loppunu kesken.

Noh, nyt pistin tilaukseen seittemänkymppisen pöntön ja 21mm kaasarin skootteriin niin saa nähä mikä vakioosa hajoo ensin.
You spin me right round, baby right round like a record, baby right round, round, round!
Leipis

Viesti SCR 08 Syys 2009 20:44

PV teharilla, 80ccllä, 22mm kaasarilla + lyhyillä väleillä on kiva lelu :)
JácK_Ráckham kirjoitti:Oon 15 ja ei ole poikaystävää. Miten löydän anaalini?
Käyttäjän avatar
SCR

Viesti Leipis 09 Syys 2009 22:01

Jyri^^ kirjoitti:Sori, mutta mistäs kaveris on löytäny pvseen taakse 20 piikkisen takahampikkaan? Pisimmät välit pvseen on 17/28...

E: allaoleva, isoveljellä kokemuksia: 80cc reilusti viilattu CDC, 26mm mikuni, pitkät välit, en muista mitkä ja gianelli. 15km/tankki. Vauhtia tarpeeksi.

Kyllä löytyy. Eturatas jostain ihme pelistä kuulemma kelpas..
Leipis

Viesti CDS 15 Syys 2009 20:27

Jos mopo on kuristamaton onko se laitonta jos se kulkee enintää 60km/h
http://www.youtube.com/watch?v=3f-lr7IwOYA Katso tuo
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 8% prosenttiin jotka kuuntelevat OIKEETA musaa niin laita tää sigiisi.http://www.youtube.com/watch?v=WOs9i8ED-1U
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
Käyttäjän avatar
CDS

Viesti DatsuniG 15 Syys 2009 20:30

CDS kirjoitti:Jos mopo on kuristamaton onko se laitonta jos se kulkee enintää 60km/h
Kilvet pois jos poliisit pysäyttää.
[piilotettu kuva]
DatsuniG

Viesti Peto 15 Syys 2009 20:47

CDS kirjoitti:Jos mopo on kuristamaton onko se laitonta jos se kulkee enintää 60km/h

Onhan se laiton. 45km/h on se raja mitä mopot kulkee. Hehehehe :D repesin aika pahasti. 65km/h ni tulee verot, niitä todellakaan ei kannata mehtästää. Ajaisin vakio mopolla jos olisi mopo. :D Stn kiva lottovoitto kun kunnon verot tulee, vieläkö moninkertaset...
Peto

Viesti praKKA 15 Syys 2009 21:01

Jos sen on pakko kulkea yli 65km/h niin miksette aja samantien sillä kevarilla, saatte pienemmät sakot kun ei tule veroja. Muutoin ihan samat seuraamukset kuin viritetyllä mopolla.
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Viesti CDS 16 Syys 2009 15:04

Peto kirjoitti:

Onhan se laiton. 45km/h on se raja mitä mopot kulkee. Hehehehe :D repesin aika pahasti. 65km/h ni tulee verot, niitä todellakaan ei kannata mehtästää. Ajaisin vakio mopolla jos olisi mopo. :D Stn kiva lottovoitto kun kunnon verot tulee, vieläkö moninkertaset...

Eli on on kurit mopossa se ei ole laiton mutta jos ei ole niin se on sit laiton? Mutta nuo yks minun paska kaveri joka luulee tietävänsä kaiken, niin voiko muka niita kureja hellittää että ne on siinä mopossa mutta kulkee nopeampaa? Minun tuo kaveri on aika seko sit että älkää välittäkö tuosta kysymyksestä
http://www.youtube.com/watch?v=3f-lr7IwOYA Katso tuo
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 8% prosenttiin jotka kuuntelevat OIKEETA musaa niin laita tää sigiisi.http://www.youtube.com/watch?v=WOs9i8ED-1U
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
Käyttäjän avatar
CDS

Palaa alueelle Värkit ja vekottimet