praKKA kirjoitti:No hehheh onpas nyt kivaa viilata pilkkua kun käyttää väärää termiä, tuommoinen on minulle irl ihan arkipäivää. Veikkaan että tarkoitti rajoittavaa CDI-poksia.
Duracell kirjoitti:praKKA kirjoitti:No hehheh onpas nyt kivaa viilata pilkkua kun käyttää väärää termiä, tuommoinen on minulle irl ihan arkipäivää. Veikkaan että tarkoitti rajoittavaa CDI-poksia.
Miten edellä mainitut kärjet liittyvät rajoittamiseen?
praKKA kirjoitti:Duracell kirjoitti:praKKA kirjoitti:No hehheh onpas nyt kivaa viilata pilkkua kun käyttää väärää termiä, tuommoinen on minulle irl ihan arkipäivää. Veikkaan että tarkoitti rajoittavaa CDI-poksia.
Miten edellä mainitut kärjet liittyvät rajoittamiseen?
No voi huoh? Jospa vaikkapa ei tullut rajoitinta mieleen ja käytti sanaa kärki, sillä voidaan tarkoittaa myös ns. rajoitusta, siinä mielessä että kierrokset menevät niin korkealle että ovat "kärjessä" (tapissa, katossa ym.) ja rajotin tulee esiin? Järki hoi älä jätä.
Regalis kirjoitti:Minä en ainakaan ole ikinä kuullut rajoitetusta käytettävän sanaa kärjellinen... O_O Eikä muutenkaan kannataisi käyttää sitä rajoitetusta sytytysjärjestelmästä puhuttaessa, kun se kuitenkin menee sekaisin sanan oikean merkityksen kanssa.
JonuZi kirjoitti:Oon tässä suunnitellu PV:n ostoa ja miettiny vähän mitä viriä siihen laittaisi. Jos joku PV asiantuntija nyt osaisi heittää jotain virejä tähän, joilla saisi kulkemaan noin 65km/h (mieluummin alle kuin yli) ja kiihtymään nopeasti.
PV-Foorumi kirjoitti:Suuntaa antavia virityksiä
JonuZi kirjoitti:Kellään kokemusta PV:ssä vakio pytystä + teharista? Hyödyttääkö se tehari siinä mitään?
Millaset välit kannattaa laittaa, jotta PV kiihtyy mahdollisimman nopeasti? 50cc vakio/läppis pytty, gianellin tehari ja 16-18mm kaasari.
Jannutin kirjoitti:JonuZi kirjoitti:Kellään kokemusta PV:ssä vakio pytystä + teharista? Hyödyttääkö se tehari siinä mitään?
Millaset välit kannattaa laittaa, jotta PV kiihtyy mahdollisimman nopeasti? 50cc vakio/läppis pytty, gianellin tehari ja 16-18mm kaasari.
Pv on mun mielestä maailman kisaisin pelimutta jarrut on ö-luokkaa ainakin kun mittari kiipee yli 65kph
tossa on jtn ohjeita http://oppi.edu.ouka.fi/~jealru00/ http://www.edu.kajaani.fi/~pliimat1/viritus.htm
Edit. vastaus kysymyksees ääni kovenee ja kiihtyvyys huiput ei mene minnekkään ellei vaiha suutinta isonpaan
JonuZi kirjoitti:No tota kiihtyvyyttä tässä enemmän olenki hakemassa, kuin huippujaSellanen 60-65km/h + kova kiihtyvyys olisi sopiva.
Jannutin kirjoitti:JonuZi kirjoitti:No tota kiihtyvyyttä tässä enemmän olenki hakemassa, kuin huippujaSellanen 60-65km/h + kova kiihtyvyys olisi sopiva.
no sitte mä suosittelen matalien kierrosten tehoputkea tai vääntötehoputkea
JonuZi kirjoitti:Jannutin kirjoitti:JonuZi kirjoitti:No tota kiihtyvyyttä tässä enemmän olenki hakemassa, kuin huippujaSellanen 60-65km/h + kova kiihtyvyys olisi sopiva.
no sitte mä suosittelen matalien kierrosten tehoputkea tai vääntötehoputkea
Kyllähän se parempi ois, mutta kun tuo gianelli tulee mopon mukana jota tässä nyt oon ostamassa niin ainaki koitan ensin sitä ennen kuin ostan toista
Palaa alueelle Värkit ja vekottimet