Yleinen mopojen viritystopic.

Keskustelua erilaisista vempeleistä, esimerkiksi mopoista ja MP3-soittimista. Keskustelu tietokoneista kuuluu Hardware-alueelle.

Re: Yleinen mopojen viritystopic.

Viesti praKKA 18 Elo 2008 16:21

No hehheh onpas nyt kivaa viilata pilkkua kun käyttää väärää termiä, tuommoinen on minulle irl ihan arkipäivää. Veikkaan että tarkoitti rajoittavaa CDI-poksia.
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Viesti Duracell 18 Elo 2008 17:34

praKKA kirjoitti:No hehheh onpas nyt kivaa viilata pilkkua kun käyttää väärää termiä, tuommoinen on minulle irl ihan arkipäivää. Veikkaan että tarkoitti rajoittavaa CDI-poksia.

Miten edellä mainitut kärjet liittyvät rajoittamiseen?
[piilotettu kuva]
Käy kirjoittamassa allekirjoitukseeni ^^
Käyttäjän avatar
Duracell
-pupu

Viesti praKKA 18 Elo 2008 19:06

Duracell kirjoitti:
praKKA kirjoitti:No hehheh onpas nyt kivaa viilata pilkkua kun käyttää väärää termiä, tuommoinen on minulle irl ihan arkipäivää. Veikkaan että tarkoitti rajoittavaa CDI-poksia.

No voi huoh? Jospa vaikkapa ei tullut rajoitinta mieleen ja käytti sanaa kärki, sillä voidaan tarkoittaa myös ns. rajoitusta, siinä mielessä että kierrokset menevät niin korkealle että ovat "kärjessä" (tapissa, katossa ym.) ja rajotin tulee esiin? Järki hoi älä jätä.
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
praKKA
Nerd

Viesti Regalis 18 Elo 2008 22:06

praKKA kirjoitti:
Duracell kirjoitti:

No voi huoh? Jospa vaikkapa ei tullut rajoitinta mieleen ja käytti sanaa kärki, sillä voidaan tarkoittaa myös ns. rajoitusta, siinä mielessä että kierrokset menevät niin korkealle että ovat "kärjessä" (tapissa, katossa ym.) ja rajotin tulee esiin? Järki hoi älä jätä.

Minä en ainakaan ole ikinä kuullut rajoitetusta käytettävän sanaa kärjellinen... O_O Eikä muutenkaan kannataisi käyttää sitä rajoitetusta sytytysjärjestelmästä puhuttaessa, kun se kuitenkin menee sekaisin sanan oikean merkityksen kanssa.
Käyttäjän avatar
Regalis

Viesti praKKA 19 Elo 2008 06:57

Regalis kirjoitti:Minä en ainakaan ole ikinä kuullut rajoitetusta käytettävän sanaa kärjellinen... O_O Eikä muutenkaan kannataisi käyttää sitä rajoitetusta sytytysjärjestelmästä puhuttaessa, kun se kuitenkin menee sekaisin sanan oikean merkityksen kanssa.

Nojoo mutta en nyt ihan usko että ihan kaikki heti tietää oikeat nimitykset.
praKKA
Nerd

Viesti JonuZi 19 Elo 2008 14:20

Oon tässä suunnitellu PV:n ostoa ja miettiny vähän mitä viriä siihen laittaisi. Jos joku PV asiantuntija nyt osaisi heittää jotain virejä tähän, joilla saisi kulkemaan noin 65km/h (mieluummin alle kuin yli) ja kiihtymään nopeasti.
JonuZi

Viesti Remember 19 Elo 2008 18:28

JonuZi kirjoitti:Oon tässä suunnitellu PV:n ostoa ja miettiny vähän mitä viriä siihen laittaisi. Jos joku PV asiantuntija nyt osaisi heittää jotain virejä tähän, joilla saisi kulkemaan noin 65km/h (mieluummin alle kuin yli) ja kiihtymään nopeasti.

PV-Foorumi kirjoitti:Suuntaa antavia virityksiä
Käyttäjän avatar
Remember

Viesti arripekka 19 Elo 2008 21:29

PV
CDC viilattu porautettu ja läpällinen 80cc pytty, RM kansi, Gianelli putki, 15/35 välit ,lorttonin PHBG 21 kaasari, vahvempi kiertokanki jos löytyy. Tossa kunnon tappovirit pevettiin... Kiertokanki on melkeinpåä pakollinen koska tolla pytyllä se kilahtaa ensinmäisillä metreillä.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
arripekka

Viesti <Slash> 22 Elo 2008 15:05

no paljonko kierroksia ''rajoitettu cdi'' vie kysytään sitten noin
Käyttäjän avatar
<Slash>

Viesti JonuZi 22 Elo 2008 18:14

Kellään kokemusta PV:ssä vakio pytystä + teharista? Hyödyttääkö se tehari siinä mitään?
Millaset välit kannattaa laittaa, jotta PV kiihtyy mahdollisimman nopeasti? 50cc vakio/läppis pytty, gianellin tehari ja 16-18mm kaasari.
JonuZi

Viesti <Slash> 22 Elo 2008 20:29

JonuZi kirjoitti:Kellään kokemusta PV:ssä vakio pytystä + teharista? Hyödyttääkö se tehari siinä mitään?
Millaset välit kannattaa laittaa, jotta PV kiihtyy mahdollisimman nopeasti? 50cc vakio/läppis pytty, gianellin tehari ja 16-18mm kaasari.

Pv on mun mielestä maailman kisaisin peli :D mutta jarrut on ö-luokkaa ainakin kun mittari kiipee yli 65kph
tossa on jtn ohjeita http://oppi.edu.ouka.fi/~jealru00/ http://www.edu.kajaani.fi/~pliimat1/viritus.htm
Edit. vastaus kysymyksees ääni kovenee ja kiihtyvyys huiput ei mene minnekkään ellei vaiha suutinta isonpaan
Käyttäjän avatar
<Slash>

Viesti JonuZi 22 Elo 2008 21:04

Jannutin kirjoitti:
JonuZi kirjoitti:Kellään kokemusta PV:ssä vakio pytystä + teharista? Hyödyttääkö se tehari siinä mitään?

Pv on mun mielestä maailman kisaisin peli :D mutta jarrut on ö-luokkaa ainakin kun mittari kiipee yli 65kph
tossa on jtn ohjeita http://oppi.edu.ouka.fi/~jealru00/ http://www.edu.kajaani.fi/~pliimat1/viritus.htm
Edit. vastaus kysymyksees ääni kovenee ja kiihtyvyys huiput ei mene minnekkään ellei vaiha suutinta isonpaan

No tota kiihtyvyyttä tässä enemmän olenki hakemassa, kuin huippuja :P Sellanen 60-65km/h + kova kiihtyvyys olisi sopiva.
JonuZi

Viesti <Slash> 22 Elo 2008 21:13

JonuZi kirjoitti:No tota kiihtyvyyttä tässä enemmän olenki hakemassa, kuin huippuja :P Sellanen 60-65km/h + kova kiihtyvyys olisi sopiva.

no sitte mä suosittelen matalien kierrosten tehoputkea tai vääntötehoputkea
Käyttäjän avatar
<Slash>

Viesti JonuZi 22 Elo 2008 21:16

Jannutin kirjoitti:
JonuZi kirjoitti:No tota kiihtyvyyttä tässä enemmän olenki hakemassa, kuin huippuja :P Sellanen 60-65km/h + kova kiihtyvyys olisi sopiva.

Kyllähän se parempi ois, mutta kun tuo gianelli tulee mopon mukana jota tässä nyt oon ostamassa niin ainaki koitan ensin sitä ennen kuin ostan toista ;)
JonuZi

Viesti <Slash> 22 Elo 2008 22:45

JonuZi kirjoitti:
Jannutin kirjoitti:

Kyllähän se parempi ois, mutta kun tuo gianelli tulee mopon mukana jota tässä nyt oon ostamassa niin ainaki koitan ensin sitä ennen kuin ostan toista ;)

mä oon kuullu semmoisen urbaani legendan et tehoputki pv:seen maksaa 30€ :D (Itte ajelen mankilla tai kevarilla) kannattaa kysellä kaikista mopo-osa liikkeistä että onko heillä matalienkierrostentehareita
Käyttäjän avatar
<Slash>

Palaa alueelle Värkit ja vekottimet