Hyvä mopo?

Keskustelua erilaisista vempeleistä, esimerkiksi mopoista ja MP3-soittimista. Keskustelu tietokoneista kuuluu Hardware-alueelle.

Hyvä mopo?

Viesti Verts 12 Elo 2008 16:16

Kysyisin saisko noin 1000e mitään mopoo? Ei mankia tai pvtä, mankin omistan mutta se on vähän rikki (Pitäis vaan kyllä putsailla, jarrut vaihtaa ja bensatankki vaihtaa (Reikiä tullu, en tiedä miks O_o) Haluaisin sellasen vähän isomman mopon, saa olla kiinalainenki kuhan on kestävä eikä näytä lelulta :P
I doesn't afraid of anything *-<:)

Ei ole typo, http://encyclopediadramatica.com/Pretty_cool_guy noobs -.-'
Käyttäjän avatar
Verts

Re: Hyvä mopo?

Viesti Regalis 12 Elo 2008 16:22

Saa. Joko isopyöräinen suomimopo (S1, Tiger tms) tai joku vanhahko uusenduro.
Käyttäjän avatar
Regalis

Viesti Verts 12 Elo 2008 16:25

Antaisitko linkkiä johonkin hyvään mopoon kans? Tunturi tigeriä ei varmaa uutena saa

Käyttäjän avatar
Verts

Viesti Jni 12 Elo 2008 16:28

Alle tonnilla saa myös käytettyjä mopoja laidasta laitaan. Esimerkkinä Nettimoto
Käyttäjän avatar
Jni

Viesti Indestructible 12 Elo 2008 16:31

hmm.. Jos uutta endurooo haluut, ni et varmaa 1000 eurolla saa.. :( Edes kiinalaista. Tai ainakin, mitä olen katsellut.
Käytettyjähän nyt saa.. Mutta jos uuden haluut.

Esim. Ostin semmoisen Masai Mini Dirtbiken... Se maksoi 1500 euroa. Esitteessä lukee muka "made in italy". Ja paskat! Aika kiinalaisen tuntuinen.
Noh, 1500 jo ihan ajettavan, kiinalaisen enduron saa...
Galleriani
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Indestructible

Viesti Verts 12 Elo 2008 16:38

Kyllähän tuolla nettimotossa on ihan luotettavan näköisiä pelejä 1000e hintaan, ainaki pari jota mä oon katellu, pitääpi soitella niille (Nyt rahaa pankissa n. 800e pitäis tulla vielä yli 500e eli jos jollai oli 1300e hintaan tai vähemmä tai vähä yli ni voi ehdotella vielä.

Käyttäjän avatar
Verts

Viesti Ruoska 12 Elo 2008 17:48

Indestructible kirjoitti:hmm.. Jos uutta endurooo haluut, ni et varmaa 1000 eurolla saa.. :( Edes kiinalaista. Tai ainakin, mitä olen katsellut.

Esim. Ostin semmoisen Masai Mini Dirtbiken... Se maksoi 1500 euroa. Esitteessä lukee muka "made in italy". Ja paskat! Aika kiinalaisen tuntuinen.

Masait on ihan paskoja. Lusuja kun mitkä. Ei niillä tee mitään.
Kannattaa tuolta nettimotosta kysellä, mutta niissä kusetetaan aika paljon.
[piilotettu kuva]
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Käyttäjän avatar
Ruoska

Viesti GTA-IV 12 Elo 2008 18:09

Kasva vähän ja osta derbi 125cc.
Käyttäjän avatar
GTA-IV

Viesti Remember 12 Elo 2008 18:20

Noh, itse olen kyllä peeveen puoleen, mutta ehdotan tähän nyt yamaha DT:tä. Säästät vähän lisää, niin saat jo 2005 vuoden mallin käytettynä nettimotosta.
Käyttäjän avatar
Remember

Viesti SamvaiS 12 Elo 2008 18:28

ei
Käyttäjän avatar
SamvaiS

Viesti Regalis 12 Elo 2008 18:39

Indestructible kirjoitti:hmm.. Jos uutta endurooo haluut, ni et varmaa 1000 eurolla saa.. :( Edes kiinalaista.

Miksi pitäisi olla uusi? Ja kyllä kiinalaisia saa alle 1000 eurolla, esimerkiksi kinroadin endurot maksaa reilu 900 € uutena. Mutta ei kyllä todellakaan kannata ostaa sellaista, vaikka hinta saattaakin houkutella (nimimerkillä Kinroad GY:n omistanut).
Käyttäjän avatar
Regalis

Viesti GTA-IV 12 Elo 2008 18:44

Meinaatko ostaa ihan kaupunkikäyttöön vai peltomopoksi?
Käyttäjän avatar
GTA-IV

Viesti JonuZi 12 Elo 2008 20:23

1200€ makso oma Aprilia RX -02 ja hyvin on toiminu ja muutenki hyvä peli. Vakiona vaan aika laiska, mutta vähän piristää niin kyllä lähtee :D
2 vuotta sitten siis ostettu.
JonuZi

Viesti praKKA 12 Elo 2008 21:14

Myös jotain 2004-2006 mallin Derbi Senda SM/R X-Raceja yms. saa tuohon tonniin, ovat kyllä aika paljon ajettuja mutta eipä se Rabasan koneessa tunnu. Hyviä katsottavia ovat myös kaikki Apriliat ja Gilerat samalta ikähaarukalta, samoja mopoja mutta eri katteet ja välitykset (ei välttämättä).
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Viesti Indestructible 12 Elo 2008 21:38

Pepsi-Max kirjoitti:
Indestructible kirjoitti:hmm.. Jos uutta endurooo haluut, ni et varmaa 1000 eurolla saa.. :( Edes kiinalaista. Tai ainakin, mitä olen katsellut.

Masait on ihan paskoja. Lusuja kun mitkä. Ei niillä tee mitään.
Kannattaa tuolta nettimotosta kysellä, mutta niissä kusetetaan aika paljon.

Jaa.. no onhan ne :lol:
Mut kiihtyy melkei paremmin, kuin mun veljen vakio Suzuki PV. (mun masaista kurit poistettu)
Eli Masaini huippunopeus on 77 km/h. Ei se ihan lussu ole, mutta en ole kyllä silti tyytyväinen.
Ei mitään laatua.
Ostaa kerralla jonkun kalliimman, esim. Derbin, Aprilian, ym. ym. Eiköhän näistäkin vastaväitteitä tule, mutta on ne hyviä..

Sori aika offiks meni.. :?
Galleriani
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Indestructible

Palaa alueelle Värkit ja vekottimet