yleinen crossi keskustelu

Keskustelua urheilusta ja harrastuksista.

yleinen crossi keskustelu

Viesti yeah 10 Elo 2008 08:44

niin harrastaako kukaan teistä crosssilla ajamista minkälaisia crosseja teillä on ollu ja kertokaa omia kokemuksia
mulla on skyline 50cc jolla en tosin enää aja se menee sit mun veljelle mut se on kyllä tällä hetkellä rikki
sitte millä mä ite ajan samurai110cc onhan ne kiinalaisia mutta kyllä ne kulkee jos ne on ehjiä mulla meni just takuuseen ja kohta tulee uus.
[piilotettu kuva][piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
yeah

Re: yleinen crossi keskustelu

Viesti son-of-satan 10 Elo 2008 09:45

Itellä on tuo Kawasaki KX 80. Kyllä kulkee!
Käyttäjän avatar
son-of-satan

Viesti Remember 10 Elo 2008 10:12

Itsellä oli Yamaha pw 50. Mopon sain 7-vuotiaana, ja istumakorkeus oli huikeat 50cm, joten se nyt kävi vähän pieneksi ja myin sen. Nykyään alla hyrrää Suzuki PV. Crosseista olen harkinnut tuota Kawasakin KX 80cc:tä, ja toivoisin kokemuksia tästä, onko hyvä ja tarviiko huoltaa kokoajan?
Käyttäjän avatar
Remember

Viesti son-of-satan 10 Elo 2008 10:35

Remember kirjoitti:Itsellä oli Yamaha pw 50. Mopon sain 7-vuotiaana, ja istumakorkeus oli huikeat 50cm, joten se nyt kävi vähän pieneksi ja myin sen. Nykyään alla hyrrää Suzuki PV. Crosseista olen harkinnut tuota Kawasakin KX 80cc:tä, ja toivoisin kokemuksia tästä, onko hyvä ja tarviiko huoltaa kokoajan?

On todella hyvä ja se huoltaminenhan riippuu ihan siitä miten ajat. Itseni ei ole tarvinnut vaihtaa kuin ketjunkiristimet, hammasrattaat, ketju ja mäntä.

Tai oikeastaan 2 mäntää koska kampikammiossa oli jotakin paskaa, vaikka se putsattiin niin sehän leipo kiinni. No sitten putsasimme kampikammion uudestaan ja laitoimme uuden männän tilalle. No sitte alko jo vituttaan ku sinne oli muka vielä jäänyt jotakin paskaa sinne kampikammioon ja eiköhän noin 10 minuutin ajon jälkeen leiponut tämä uusikin mäntä kiinni. No sitte revittiin se uusikin mäntä sieltä pois, mutta huomattiin, että sen männänrenkaathan eivät olleetkaan menneet palasiksi. Männänrenkaat irrotettiin ja paska putsatiin kampikammiosta niin nyt se on toiminut jo 3 kuukautta sillä samalla männällä.

Miksikähän mä muuten kerroin ton?
Käyttäjän avatar
son-of-satan

Viesti cartman 10 Elo 2008 11:26

Ennen oli kawasaki kx 80. Ja sai kokoajan korjata ja oli rikki onneksi nyt myin, ja nyt olen ajatellut piikkiä tai jopa 250 kuutioista, hondaa.
Elämä on elämistä varten
Käyttäjän avatar
cartman

Viesti <Slash> 10 Elo 2008 11:32

mulla on pitpro standard, se on ihan mukava tossu crossi

*EDIT* ajan sitä mökkillä ja välillä käyn sen kanssa kaupassa ; D
Käyttäjän avatar
<Slash>

Viesti Jepe30 10 Elo 2008 11:58

yeah kirjoitti:niin harrastaako kukaan teistä crosssilla ajamista minkälaisia crosseja teillä on ollu ja kertokaa omia kokemuksia
mulla on skyline 50cc jolla en tosin enää aja se menee sit mun veljelle mut se on kyllä tällä hetkellä rikki
sitte millä mä ite ajan samurai110cc onhan ne kiinalaisia mutta kyllä ne kulkee jos ne on ehjiä mulla meni just takuuseen ja kohta tulee uus.

Karmeaa luettavaa kieliopillisesti. Missä pisteet, pilkut, isot alkukirjaimet ja yhdyssanat? Ja en harrasta motocrossia. Tykkään kyllä mopoista/moottoripyöristä.
Jepe30

Viesti Crossaaja 05 Marras 2009 19:38

<Slash> kirjoitti:mulla on pitpro standard, se on ihan mukava tossu crossi

*EDIT* ajan sitä mökkillä ja välillä käyn sen kanssa kaupassa ; D

Kannataaks toi pitpro jos ajaa ihan radal? Paljo siin on HV?
Crossaaja

Viesti Crossaaja 05 Marras 2009 19:40

son-of-satan kirjoitti:Itellä on tuo Kawasaki KX 80. Kyllä kulkee!

Mul on kans kawasaki KX 80. tehot ei riitä radalle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Crossaaja

Viesti SCR 05 Marras 2009 19:46

Ostakaa isommat ja tehokkaammat vehkeet niin ei teho lopu :wink:
En omista krossia, mutta olen ajanut monenlaisilla. 150cc -> kun on niin hauskaa luulisi olevan.
JácK_Ráckham kirjoitti:Oon 15 ja ei ole poikaystävää. Miten löydän anaalini?
Käyttäjän avatar
SCR

Palaa alueelle Urheilu ja harrastukset