Luotettavia sivustoja joista saa ilmaista rahaa?

Yleistä keskustelua Internetistä ja nettisivuista.
Keskustelu Internet-ohjelmista ensisijaisesti Ohjelmat & käyttöjärjestelmät -alueelle!

Re: Luotettavia sivustoja joista saa ilmaista rahaa?

Viesti Matso 07 Syys 2008 18:21

pietari-poika kirjoitti:
dumbokorva kirjoitti:Suurin osa alle 18 vuotiaista ei yritä saada käteistä, vaan yleensä internet käyttöön ja peleihin. Jos ei ole luottokorttia, ei pulloilla paljon pelata. :idea:

Niin, esimerkiksi noilla rahoilla voi ostaa Steamista pelejä.

Oletteko koskaan osallistuneet Neobuxin Mega Jackpottiin? Itse ostin juuri yhden 10snt hintaisen lipun. Päävoitto on päälle $3000.
Oha sinne pari dollarii tullu heitettyä. En ole kyllä koskaan ikinä voittanut mistään arvonnasta mitään. Turhaa rahan turhlausta kyl :d.. joku onnekas sieltäkin voitaa :(

pietari-poika kirjoitti:Harmittaa vaan tossa Neobuxissa se, kun rahan tulo on alussa todella hidasta. Vain jtn 5snt päivässä. Sillä tahdilla kestää kauan että saa ostettua $3 arvoisen referraali-paketin.
Hilaat sitä rahaa sinne NeoBuxiin muualta jotta voit ostaa reffuja. Itse sovin vaihtokaupat tienaus.com -foorumilla, että vaihdan tililtä rahaa AlertPayhyn ja AP:sta sain sitten siirrettyä NeoBuxiin. Josset nettipankkitunnuksia omaa, niin hanki.
Tärkeitä linkkejä: Huuto.net ; Kahvi.ws ; matso.info ; KaLinks
Käyttäjän avatar
Matso

Viesti pietari-poika 07 Syys 2008 18:42

Matso kirjoitti:
pietari-poika kirjoitti:Harmittaa vaan tossa Neobuxissa se, kun rahan tulo on alussa todella hidasta. Vain jtn 5snt päivässä. Sillä tahdilla kestää kauan että saa ostettua $3 arvoisen referraali-paketin.
Hilaat sitä rahaa sinne NeoBuxiin muualta jotta voit ostaa reffuja. Itse sovin vaihtokaupat tienaus.com -foorumilla, että vaihdan tililtä rahaa AlertPayhyn ja AP:sta sain sitten siirrettyä NeoBuxiin. Josset nettipankkitunnuksia omaa, niin hanki.

Siis jostain esim vaikka Nordean tai Sammon nettipankista AP:hen ja AP:sta Neobuxiin?

BTW kun olet teoriassa tienannut 90$ niin paljonko siitä on oikeasti jäänyt käteen? Eli paljonko oot plussalla.
Käyttäjän avatar
pietari-poika

Viesti mackara 09 Syys 2008 19:33

pietari-poika kirjoitti:
Matso kirjoitti:

Siis jostain esim vaikka Nordean tai Sammon nettipankista AP:hen ja AP:sta Neobuxiin?

BTW kun olet teoriassa tienannut 90$ niin paljonko siitä on oikeasti jäänyt käteen? Eli paljonko oot plussalla.

en oikein uskoisi että siitä olisi jäänyt paljoa käteen :/ ehkä koku 20 egee tjsp.
mackara

Viesti Ahaa 12 Syys 2008 16:23

Mikää sivu ei ole 100% luotettava, tosi asia!
Ahaa

Viesti Blueshit 14 Syys 2008 12:09

Hei! ClixMx.com on,todella asiallisen sivuston, jolla payoutti on 10$ AlertPay-tilille, sekä rutkasti vakituisia käyttäjiä. :p
Ainakin ensivaikutelma on hyvä, ja jokaisesta clickauksesta saa 0.01$ omalle käyttäjälleen.

Jos tulet referaaliksini, ja kun olen saavuttanut 20$, ahkerimmat clickaajat palkitaan kahdella dollarilla, joten clickaa tästä: http://clicmx.com Rekisteröinnin jälkeen ota yhteyttä vaikkapa yv:llä!

Kyseinen linkki on siis ref-linkki, mutta jos et halua auttaa minua, mene tästä: http://www.clixmx.com Muista kuitenkin, ettet menetä mitään, vaikka rekisteröidytkin minun referaalikseni. :)

Päivässä usein ainakin kymmenen clickattavaa mainosta ja ylikin!
Käyttäjän avatar
Blueshit
somali

Palaa alueelle Internet

Samankaltaisia viestiketjuja