Kivulikkain hetki

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Kivulikkain hetki

Viesti Paskiainen 23 Heinä 2008 11:20

Elikkä mikä on ollu teijän elämän kivulikkain hetki tähän mennessä? Musta ainaki, kun kerran juoksin 1 luokalla täyttä koulun pusikossa ja enpähän huomannu yhtä rautatankoo nii kolautimpa siihen sit pääni. en mä oo varma oliko tuo se kaikkein kivulikkain hetki. :)
Jos olet sitä mieltä että ruotsi on PERSEESTÄ kopioi tämä allekirjoitukseesi, välittömästi.kiitos
Käyttäjän avatar
Paskiainen

Re: Kivulikkain hetki

Viesti Paskis 23 Heinä 2008 11:28

Minulla oli kampylobakteeri oksentelin ja paskoin koko ajan...
Käyttäjän avatar
Paskis

Viesti freezo 23 Heinä 2008 11:32

Pelasin jalkapalloa kaverien pihalla ja juoksin täyttä pysäköityyn lava-autoon.
freezo

Viesti ?!?!? 23 Heinä 2008 11:33

1 vuosi sitten pelleilin minun 110cc kiinan ihme minicrossilla ja tietenkin 2 vaihde oli silmässä ja siittä keulat ympäri, polvesta alaspäin jalka ihan veressä :?
?!?!?

Viesti Uber 23 Heinä 2008 11:38

Joskus 1 ja puol vuotta sitten pudotin vetolaatikon jossa oli paljon tavaraa, varpaan päälle. Sitten vielä täyty käydä lääkärissä jossa pistettiin joku neula kynnen alle.
Käyttäjän avatar
Uber

Viesti jonttu96 23 Heinä 2008 11:38

Syväviilto haava, oli lähellä ettei mennyt KÄDEN LÄPI! Johonkin romuun osuin. Kädessä on vielläkin kaksi viiltoa. Osui melkeen ranteeseen.
Garry's Modin, ArmAn, Live for speedin, Call Of Duty 4:n ja Red orchestran aktiivinen pelaaja. http://pernio-salo.myminicity.com/ Paina, niin voit auttaa Pernio-Salo kaupunkiani.
Käyttäjän avatar
jonttu96

Viesti son-of-satan 23 Heinä 2008 11:51

PV:ssä hirtti kaasu kiinni ja ajo suoraan puuhun. Kipeetähän se kävi, mutta selvisin pelkillä mustelmilla onneksi.
[piilotettu kuva] <- Olkaa kilttejä ja liittykää niin autatte minua hankkimaan warrockiin premiumin Tästä saa paypal accon
Käyttäjän avatar
son-of-satan

Viesti Clutumnus 23 Heinä 2008 12:24

Varmaan kun tuli eräänlainen koukku silmään, seurauksena jouduin käyttämään 2vuotta silmälaseja
http://www.youtube.com/watch?v=x6zhKJfv ... re=related <- hauska mies, ei ref linkki -_-

Guns don't kill people, people kill people! Guns defend people against people with smaller guns!

Finally that emo fuck got killed before he had chance to kill himself!
Käyttäjän avatar
Clutumnus

Viesti Echo 23 Heinä 2008 12:24

Kerran putos iso kivi ukkovarpaan päälle. Tietty siitä se kynsi lähti ja rupesin parkumaan. Ikään nähden se oli kivuliain. Nykyisin jos se tapahtuisi, niin ei todellakaan sattuisi niin paljoa kuin ennenkään. =)
edit: Olin silloin kuusivuotias. =)
<<finkilleri>> kirjoitti:Mä panisin vaikka aasia saadakseni euron...

Katotaanko?
Käyttäjän avatar
Echo

Viesti jykä95 23 Heinä 2008 12:25

Hmmm... Olisikohan kun laskin sellaisella Ufolla mäkeä alas roikkuen rattikelkasta. tietenkin osuin hyppyriin ja kolautin pään jäähän :lol:

PS: Kivulikkain = kivuliain?
[piilotettu kuva]
|Athlon 64 X2 5000+ 2.6ghz @ 3.2ghz|MSI K9A2 CF-F| HD 3870 ja 3850 CrossFiressä|4GB DDR2 800mhz|LC Power 550W|2X 80GB S-ATA|1X 40GB ATA|
Käyttäjän avatar
jykä95

Viesti Jomena 23 Heinä 2008 12:26

Mitä nyt tuli mieleen nii laskin pienenä pulkalla täysiä puuhun, lensin siihe rinta eellä ja ku menin kotiin nii ei pystyny hengittää kunnolla ku sattu rintaa. No mut kaverilla oli tos vähä aikaa kepit ku se oli vetäny spagaatin kylmiltee :D Sillä oli revenny lihas nii oli kuulemma huutanu aivan helvetisti.
Jomena

Viesti SMario 23 Heinä 2008 12:28

Hmm.. Olisiko joku ku olin 9v, ja kaveri, heitti liukurilla ja minä mestari miehenä juoksin täysillä puskan läpi, ja hyppäsin ja liukuri melkein silmään. Jos olisi vähän mennyt sivummalle, olisi silmä voinut puheta. No ei se kyllä sattunu. Tai sitte ku jalka jäi pyörän pinnojen väliin. En osaa sanoa.
*klick*
Kattokaa mun rusinaa xD
Playstation 3 tulee minulle kun on tarpeeksi rahaa. Rahaa kasassa:530€ Eli tarkoittaa rahat tienattu!!
l]
Käyttäjän avatar
SMario

Viesti Selfmast 23 Heinä 2008 12:45

En ole varma oliko tämä kivuliain, mutta ollessani 2-3v näin punttisalilla puntin ja tietysti rupesin sitä nostamaan. Puntti lipesi kädestä varpaalle ja kynsi lähti irti.
Selfmast

Viesti Maxwell_von_Karma 23 Heinä 2008 12:54

Paskis kirjoitti:Minulla oli kampylobakteeri oksentelin ja paskoin koko ajan...

No nyt tiedän nickisi merkityksen...

En ole ollut missään tapaturmissa ikinä, jos joku täytyy valita, niin olen juossut sellaista kiikkulautaa päin, mikä oli ripustettu kahden kiipeilytelineen väliin. Sattuhan se, mutta päänsärky meni tunnissa parissa.
Linnassa herrojen taas tanssitaan,
ei rahvasta joukossa nää.
Rinnoissa mitalit luo hohtoaan,
on kerrankin täys tyhjä pää.
Käyttäjän avatar
Maxwell_von_Karma

Viesti arZe_ 23 Heinä 2008 12:56

Aivotärähdys... Kaaduin jäällä. Olin menossa pukukoppii. Olin jo oven vieressä. Otin kypärän pois ja hän tulee ja kamppaa mut. Vitun älli homo neek****! Sattui ihan perkuleesti, mutta olin sillon 4 vuotta nuorempi :D
Käyttäjän avatar
arZe_

Palaa alueelle Yleinen keskustelu

Samankaltaisia viestiketjuja