Kivulikkain hetki

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Kivulikkain hetki

Viesti Sieldaren 23 Heinä 2008 13:38

Ehkäpä kuin menin skeitillä n. 140 cm korkeaan kaareen ja tein "rokkarin" mutta painoin liian vähän lautaa ja tipuin 140 cm korkeudesta poski edellä asfaltille, seurauksena asfaltti-ihottumaa poskeen, polveen ja kyynärpäähän ja aivotärähdys.
On niitä yhtä vakavia käynnyt mutta tuo nyt tuli ensimmäisenä mieleen.
* Sieldaren sets mode: +b *!*@jw-irc.net
Suomalainen kirjoitti:Käyköhän suomessakin kohta niin että neekerit päättävät mitää tehdään ja valkoisilla ei ole mitään sanomista?

Suomalainen, foorumin korrektein moderaattori.

<SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Sieldaren

Viesti Pikatsu. 23 Heinä 2008 14:13

Pää edellä veteen mutapohjaan, Olin siellä minuutin ja melkein hukuin...
Käyttäjän avatar
Pikatsu.

Viesti Aniki 23 Heinä 2008 16:04

Kivuliain hetki taisi olla se kun mursin vasemman käteni ensimmäisen kerran (4. kertaa se on vain murtunut, ei tässä mitään...). Taisin olla 6-vuotias ja juoksentelin mökillä, kun kompastuin halkoon, lensin pärställeni ja löin vasemman käteni toiseen halkoon... -> Ranteen molemmat luut napsahti halki, poikki ja pinoon.

Toinen mikä kyllä on aika lähellä tuota kipua, oli tossa keväällä kun käsi oli taas pitkästä aikaa paketissa. Käsi oli siis murtunut joulukuussa, oli paketissa helmikuuhun saakka. Viikko ja kädessä oli uusi kipsi... Kaksi viikkoa tuosta uuden kipsin saannista avasin huoneessani jäätelötötteröä, joka ei saatana soikoon meinannu revetä. Riuhtasin sitten sillä paketissa olevalla kädellä ja hyvä Jumala, että muuten kirpas aivan saatanasti... Siitä seurauksena sitten, että luuhun tuli 26 asteen kulma. Sitä leikkauttamaan lokakuussa :)

Se on muuten jännä juttu jos murtumia rupee tulemaan enemmän ja enemmän, ne ei edes satu enää... On vaan sellanen "Ei helvetti, taas?" -fiilis...
"Is it the man come to take me away?
Why do they follow me?
It's not the future that I can see,
It's just my fantasy
"
Men at Work - Who can it be now

PASO kills kids dead!
Käyttäjän avatar
Aniki

Viesti Oyto 24 Heinä 2008 21:31

Tossa kaksi vuotta sitten olin koulun semmosessa puistossa ja sielä oli myös jota ekaluokkalaisia ja ne sai yhtäkkiä päähänsä alkaa kisaamaan siitä et kuka saa heitettyä kiven korkeimmalle ja yks niistä kivistä joka oli semmone melkein nyrkin kokonen lensi mua päähän, ai hitto se kans sattu ja aloin tietty pitään kättä siinä pään päällä ja kun otin käden siit pois nii se oli tietty ihan veressä.
Oyto

Viesti faarao 24 Heinä 2008 22:16

Isoveli ajo suoraan pyörällä minua ja minun tosi ohut renkaista pyörää päin. Heitin rönät vaan siitä tangon yli. Ei mulle käy mitään pahaa kun oon niin nössö, enkä uskalla tehä mitään.
http://youtube.com/watch?v=xFAaU1JHKkE <------- Pystytkö olemaan nauramatta?

100 viestiä täynnä 10.8.08!
Käyttäjän avatar
faarao

Viesti Peto 24 Heinä 2008 22:28

Minulla taisi olla sekun olin ihan töissä viime kesänä. Kaikessa rauhassa purettiin vanhaa taloa ja kun joku oli ottanut laudan seinästä irti eikä hakannut nauloja lautaan kiinni, minä menin astumaan ihan vahingossa pystyssä olevan naulan päälle. Noh jalastahan se meni läpi ja tuli 2cm yli jalasta. Ei auttanut alkaa siinä vetämään vaan heti lähteä sairaalaan kun vertakin tuli sitä vauhtia, onneksi se ei ollut niin paljoa. Kun päästiin sairaalaan niin siellä he puuduttivat jalan ja vetivät sen paskan jalasta. Se naula oli yhtä iso kun jeesus ristiinnaulittiin, sellainen jumalaton naula. Että huhhuh. Toivotaan ettei näin käy enään.
Why So Serious ?

AMD Athlon 64 3200+ | Club 3D geforce 6800 GS | 2GT DDR | Asus A8V-VM | 450GT HD | 300W | Nexus Clodius | 2x 120mm tuularia
Käyttäjän avatar
Peto

Viesti Eesau 25 Heinä 2008 00:18

Varmaan kun tipuin joidenki laatikoiden päältä toiseen laatikon kulmaan hammas edellä. Hammashan siinä vääntyi, ja kipu oli kauhea tapahtuman jälkeen.
Toinen hauska hetki oli kun laskin kaverin kaa tynnyrillä mäkee alas. Vedin siitä vauhdit ja koivuntynkää päin enkä saanut henkeä. : D Ei pystyny nauraan ees ku ei saanu henkee.
http://www.ezyrewards.com/?id=249765 Auttakaa, ja lopetan spämmin
Eesau

Viesti Shatraug 25 Heinä 2008 10:41

Ekana tulee mieleen se, kun tämännäköisen viritelmän tuohon alaspäin menevään reiliin eli hänkkään yritin hypätä fiftarin. Yleensä onnistuin siinä, mutta kerran lauta ei tullutkaan mukana ja tökkäs reilin reunaan, jolloin tipuin suoraan reilin alapäähän kasseille ja siitä luiskahdin vielä asfaltille ranteen päälle. Kivuliain hetki on siis ehdottomasti se 5-minuuttinen, jonka makasin asfaltilla tuon jälkeen.
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti cartman 25 Heinä 2008 11:08

Ajoin crossillani(eikä ollu mikään kiinan ihme) jotain 60-70km/h niin sitten olin kääntymä'ssä jarrutin takarenkaalla niin hetti lukkoon ja kaaduin ja sormi oli kytkimen ja ohjaustankon välissä ja sit se hankas sillee et se maa paino kytkintä sormeeni kokoajan ja mopo raahautu tälleen joku 2-3m ja sitten kun se pysähty oli sormi todella paljon turvonnu.
Käyttäjän avatar
cartman

Viesti Soulja 25 Heinä 2008 14:35

Kassitin puuhun ku hyppäsin sivuttain eteenpäin! WannaBeDudeson!

Hömnn.. Polvileikkauksen jälkeinen yö, ei saanut nukuttua kun sattui niin perkeleesti. Koko päivä ronkittiin ja sitten sänkyyn. Puudutusaineiden vaikutus lakkasi ja kipu tuli esille. Sattui enemmän kun itse kaatuminen.
| Vuoden tulokas 2008 | Vanha avatar takaisin? |

I scream you scream
We all scream for her!
Käyttäjän avatar
Soulja

Viesti Sieldaren 25 Heinä 2008 17:21

Paskis kirjoitti:Minulla oli kampylobakteeri oksentelin ja paskoin koko ajan...

Mummoni kuoli kampylobakteerin : o
* Sieldaren sets mode: +b *!*@jw-irc.net
Suomalainen kirjoitti:Käyköhän suomessakin kohta niin että neekerit päättävät mitää tehdään ja valkoisilla ei ole mitään sanomista?

Suomalainen, foorumin korrektein moderaattori.

<SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Sieldaren

Viesti Suomijätkä 25 Heinä 2008 17:33

Kun kaveri heitti tiiliskiven suoraan varpaille, oli kipeät.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Suomijätkä

Viesti teg0r 25 Heinä 2008 22:09

Unessa leijona iski hampailla kelleihin.
[piilotettu kuva]
Tollanen perusnyyppä.
teg0r

Viesti Sjage 26 Heinä 2008 00:55

No mul on kaks joista vaikee valita: Ajoin nuorena mäkeä alas täyttä polkupyörällä. Vauhtia oli jotain 50km/h ja samassa ohjaustanko pyörähtiympäri ja lensin pyöränselästä... No onni kuitenki että "vaan" molempiin kyynärpäihin tuli 5cm*5cm haavat (arvet näkyy selvästi vieläki), Selkään tuli samankokone haava ja molemmat polvet auki... Kyllä siinä itku vähä tuli, onneks en ollu yksin matkalla (Ja oli kypärä päässä)

Toinen oli ku veljen kanssa "tapeltiin" pikkusina sängyssä, ja veli tönäsi mua, ja lähin kirjaimellisesti lentoon ja löin niskan kaapinkulmaan. :( No ei muutaku lasarettii vaa. Itkin suurinpiirtein seuraavaan aamuun asti.

Tuli vielä kolmas mieleen: Pikkusina veljen kanssa oltii hiekkalaatikolla ja veli löysi sellasen kohtuu ison kiven, ja heitti sillä mua päähän, no se osu kummiski kovaan kohtaan, mutta itkuhan siinä tuli.
"199 viestiä 2.5.2008 klo. 16.31" "200 Viestiä 2.5.2008 klo. 16.37" "3.5 2008 klo 22.32 muutin Jweb nimeni Sjage:ksi nimestä Jaksuttaja"
Käyttäjän avatar
Sjage

Viesti Kreator 26 Heinä 2008 01:10

Sjage kirjoitti:No mul on kaks joista vaikee valita

Tuli myös kaksi postausta...

No en ole varma, mutta on kolme vaihtoehtoa, joista valita.

Vaihtoehto 1: Kun olin pieni... joku 2 tai 3 vuotias. Putosin liukumäestä pääedellä asfaltille. Nooh, päähän siinä aukesi ja verta tuli niin perkeleesti. Onneksi oli sairaala noin 200 - 400 metrin päässä sieltä. Taisin tosin olla melko pyörryksissä, joten se taisi lievittää kipua.

Vaihtoehto 2: Sitten kun oli joku 4 vuotias, veljeni pudotti kirjan naamalleni. Silmäkulma aukesi. Ei mitään vakavaa oikeastaan, vain kivuliasta.

Vaihtoehto 3: Joskus 6 tai 7 vuotiaana kaaduin pyörällä oikein näyttävästi. Lensin hiekalle ja liuin vähän mataa. Sitten oli kummatkin kädet suurinpiirtein kokonaan toiselta puolelta auki, ja veri lensi. Ei ne ollut mitenkään syvät, periaatteessa nahka vain kuoriutui ja verta lensi, mutta sitten kun sinne tuli sitä saakelin hiekkaa ja muuta skeidaa, alkoi tehdä kipeää.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
http://sunblind.urli.fi/
Kreator

Palaa alueelle Yleinen keskustelu

Samankaltaisia viestiketjuja