GTA SA ongelma/kysymys [uusi vika]

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

GTA SA ongelma/kysymys [uusi vika]

Viesti Pietari 22 Heinä 2008 22:44

Niin onko mahdollista vaihtaa GTA:n (oikeastaan SA-MP) asetuksia pelin ulkopuolelta? Koska aina kun avaan pelin resoluutio on aivan helevetin iso ja se aiheuttaa koko koneen kaatumisen. Käynistyksessä ei tule sitä resoluution valintaa.

Uusi vika: Sain toimimaan niin, että käynistin alkuperäisen pelin ja säädin sitten asetukset, mutta nyt on toinen ongelma. Ainakun on ladannut sen lataus jutun, kone "jäätyy" sen jälkeen, ei tule sitä Vinewood kylttiä...
Viimeksi muokannut Pietari päivämäärä 23 Heinä 2008 16:43, muokattu yhteensä 3 kertaa
www.pelimestari.net

[piilotettu kuva]

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
SA-MP:ia on tullut tahkottua kuten näkyy ^
Käyttäjän avatar
Pietari

Re: GTA SA ongelma/kysymys

Viesti Latemara 22 Heinä 2008 22:46

Pelin pikakuvaketta hiiren oikealla napilla, ominaisuudet, yhteensopivuus -välilehdelle, "Asetukset" ruudusta ruksita "Näytön tarkkuus 640 x 480.
So shit happens, I guess. What else? I enjoy fine food, especially beer and beef jerky. Also, I like blowing stuff up. Back home everyone was kinda giving me a hard time about that, but in the Army they actually want you to blow stuff up, so I fit right in.

-Haggard
Käyttäjän avatar
Latemara

Re: GTA SA ongelma/kysymys

Viesti Pietari 23 Heinä 2008 11:39

Latemara kirjoitti:Pelin pikakuvaketta hiiren oikealla napilla, ominaisuudet, yhteensopivuus -välilehdelle, "Asetukset" ruudusta ruksita "Näytön tarkkuus 640 x 480.

Sain toimimaan niin, että käynistin alkuperäisen pelin ja säädin sitten asetukset, mutta nyt on toinen ongelma. Ainakun on ladannut, kone "jäätyy" sen jälkeen :/
www.pelimestari.net

[piilotettu kuva]

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
SA-MP:ia on tullut tahkottua kuten näkyy ^
Käyttäjän avatar
Pietari

Re: GTA SA ongelma/kysymys [uusi vika]

Viesti hoiwoon 26 Heinä 2008 20:35

joo kuka kehtaa pelata enää tämmmöistä peliä minä en ainakkaan koko ja ja kaikki gta pelit ovat paskoja ja ihan älyntömiä.
varmaa gta 5 kai sekin samalainen paska kuin nämä muut ennen kiinnosti minua hirveästi nämä pelit mutta ne kaupungit .
ovat ihan piirretyn näköisiä ja sekavia mutta ne tehtävät ovat ihan persiistä niissä on aika ihan tyhmiä peliä on semmoiset jossa on aika.
sama kun viskaa koko saatannan pelin helvettin tuo pelin joka on keksinnyt on rockstars eli peliyhtiö joka huono jo aluta alkaen.

tässä teille minun arvostelu:

hyvät puolet:
-äänimaailma ja ohjaus

huonot puolet:
-sekava kaupunki
-tyhmiä tehtäviä
-tyhmät poliisit

10+ vain hyvä : koko suomi arvostelu
90 - huono koko maailman arvostelu ei -suomi
hoiwoon

Viesti Latemara 26 Heinä 2008 20:43

hoiwoon kirjoitti:joo kuka kehtaa pelata enää tämmmöistä peliä minä en ainakkaan koko ja ja kaikki gta pelit ovat paskoja ja ihan älyntömiä.
varmaa gta 5 kai sekin samalainen paska kuin nämä muut ennen kiinnosti minua hirveästi nämä pelit mutta ne kaupungit .
ovat ihan piirretyn näköisiä ja sekavia mutta ne tehtävät ovat ihan persiistä niissä on aika ihan tyhmiä peliä on semmoiset jossa on aika.
sama kun viskaa koko saatannan pelin helvettin tuo pelin joka on keksinnyt on rockstars eli peliyhtiö joka huono jo aluta alkaen.

hyvät puolet:
-äänimaailma ja ohjaus

huonot puolet:
-sekava kaupunki
-tyhmiä tehtäviä
-tyhmät poliisit
Mitä vit...? :::DDDD Jos et osaa pelata niin ei silti tarvitte haukkua pelejä lyttyyn.
Itse asiaan: Mitkä tehot on koneessas?

So shit happens, I guess. What else? I enjoy fine food, especially beer and beef jerky. Also, I like blowing stuff up. Back home everyone was kinda giving me a hard time about that, but in the Army they actually want you to blow stuff up, so I fit right in.

-Haggard
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti hoiwoon 26 Heinä 2008 22:14

jos kysyt tässä ne on

nviadian geforcen 8400gs
keskusmuisti 3gb
amd athlon 64 -4000+ suotitin yksiydin
kiintolevy 250gb
dvd asema
xp home edition service pack 3

pyöritään call of duty :sta hyvin
hoiwoon

Viesti riku11 12 Syys 2008 15:02

hoiwoon kirjoitti:joo kuka kehtaa pelata enää tämmmöistä peliä minä en ainakkaan koko ja ja kaikki gta pelit ovat paskoja ja ihan älyntömiä.

hyvät puolet:
-äänimaailma ja ohjaus

huonot puolet:
-sekava kaupunki
-tyhmiä tehtäviä
-tyhmät poliisit

Sinä oot paska.
oletko valmis asettamaan
isänmaan edelle äitimaan?