Ikäraja pelikoneissa on 15-vuotta mutta niitä pelaa paljon alaikäiset.RAY:n avustusta saa vuosittain yli tuhat sosiaali- ja terveysjärjestöä yhteensä yli 300 miljoonaa euroa. Siitä voi laskea että kuinka paljon
sinne uppoaa Suomessa rahaa.Oletteko koskaan ajatelleet vanhusten pelaamista usein kun olen kaupassa pelkästään vanhukset pelaavat tunteja
Lainaten viestejä:
Migo kirjoitti:Mummot voisivat aivan yhtä hyvin tehdä väitöskirjan alle 15-vuotiaiden peliriippuvuudesta. Mutta tuo on totta, että on se raivostuttavaa kun odottaa omaa vuoroaan ja mummo vaan tunkee kakseurosia koneeseen : Dcar_crazy69 kirjoitti:ysinelonen kirjoitti:Vanhuksethan ovat Pelikoneiden suurkuluttajia.![]()
Ite jos joskus saan jonku kioskin omistuksee ostan sinne Jokeripokerin ja hedelmäpelei. Niist tienaa iha mukavasti..
niinpä itse olen miettinyt tätä mysteeriä kauvan miksi "eläkeläis mania" kuluttaa päivät koneiden ääressä olin kerran odottamassa että pääsisin pelaamaan kun mummo voitti 6e hän otti ne pois ja pisti 2e takaisin räjähdin enkä jaksanut enää odottaa ja lähdin pois. olen päättänyt tehdä väitös kirjan vanhuksien riippuvuudesta koneisiin.
Minä pelaan yleensä vain ja ainoastaan laivalla koska olen alaikäinen ja siellä ei paljoa valiteta
Olen nähnyt huijareita jotka käyttävät väärää kolikkoa esim markkaa!:O
Minusta pelikoneiden peluu on hauskaa kunhan osaa lopettaa ajoissa.
By:DimeLucifer