[Artikkeli]Raha-Pelikoneet

Oppaita ja artikkeleita.

[Artikkeli]Raha-Pelikoneet

Viesti Rage_Gage 22 Heinä 2008 16:15

Noniin useat ovat varmasti joskus pelanneet rahapelejä:mansikka,jokepokeri ja vaikka tähti. RAY-pelikoneet hyödyttävät myös vanhuksia ja vammaisia,mutta niiden pelaaminen vie todellakin rahaa!

Ikäraja pelikoneissa on 15-vuotta mutta niitä pelaa paljon alaikäiset.RAY:n avustusta saa vuosittain yli tuhat sosiaali- ja terveysjärjestöä yhteensä yli 300 miljoonaa euroa. Siitä voi laskea että kuinka paljon
sinne uppoaa Suomessa rahaa.Oletteko koskaan ajatelleet vanhusten pelaamista usein kun olen kaupassa pelkästään vanhukset pelaavat tunteja :o,mutta yleensä käy niin että vanhukset voittavat myös enemmän.
Lainaten viestejä:
Migo kirjoitti:
car_crazy69 kirjoitti:
ysinelonen kirjoitti:Vanhuksethan ovat Pelikoneiden suurkuluttajia. :D

Ite jos joskus saan jonku kioskin omistuksee ostan sinne Jokeripokerin ja hedelmäpelei. Niist tienaa iha mukavasti.. :D

niinpä itse olen miettinyt tätä mysteeriä kauvan miksi "eläkeläis mania" kuluttaa päivät koneiden ääressä olin kerran odottamassa että pääsisin pelaamaan kun mummo voitti 6e hän otti ne pois ja pisti 2e takaisin räjähdin enkä jaksanut enää odottaa ja lähdin pois. olen päättänyt tehdä väitös kirjan vanhuksien riippuvuudesta koneisiin.
Mummot voisivat aivan yhtä hyvin tehdä väitöskirjan alle 15-vuotiaiden peliriippuvuudesta. Mutta tuo on totta, että on se raivostuttavaa kun odottaa omaa vuoroaan ja mummo vaan tunkee kakseurosia koneeseen : D

Minä pelaan yleensä vain ja ainoastaan laivalla koska olen alaikäinen ja siellä ei paljoa valiteta :) ,vaikka se olisi kannattavaa ettei nuoret saa riippuvuutta.
Olen nähnyt huijareita jotka käyttävät väärää kolikkoa esim markkaa!:O
Minusta pelikoneiden peluu on hauskaa kunhan osaa lopettaa ajoissa.
By:DimeLucifer
Käyttäjän avatar
Rage_Gage

Re: [Artikkeli]Raha-Pelikoneet

Viesti Jomena 22 Heinä 2008 16:22

Omasta mielestä ikärajat saisi ottaa pois. Onhan tämä kuitenkin hyväntekeväisyyttä ja vahaosaisten auttamista. Itse en pelaa kuin harvoin kavereiden kanssa. Kyllähän sinne rahaa todellakin uppo vaikka välillä voittoja tulee :)
200. Viesti 26.7.08 klo: 13.37 \o/
Jomena

Viesti valleri003 22 Heinä 2008 16:43

en ikinä voita niistä peleistä mitään!!! turhaa! mulla on niin huono tuuri että ai huonompaa ole. :(
valleri003

Viesti Blueshit 22 Heinä 2008 16:56

valleri003 kirjoitti:en ikinä voita niistä peleistä mitään!!! turhaa! mulla on niin huono tuuri että ai huonompaa ole. :(

Ei ole onnea/tuuria, on vain sattumaa

Paska artikkeli paskalla sisällöllä.
Intel Q6600 @ 3.0ghz | Leadtek 8800GT 512mb | 4GT DDR2 800mhz | 500Gb | Sonata III 500W | Asrock Twins-P35

SuperPi2M : 42.375s 3DMark06: 12846

[19:58] <SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Käyttäjän avatar
Blueshit

Viesti Paskiainen 22 Heinä 2008 16:59

Mulla on yleensä huono tuuri, kun mä pelaan ray:n pelikoneita. :lol:
Jos olet sitä mieltä että ruotsi on PERSEESTÄ kopioi tämä allekirjoitukseesi, välittömästi.kiitos
Käyttäjän avatar
Paskiainen

Viesti UltimatuM 22 Heinä 2008 17:04

Paffin pelikoneet on vaan yleensä rahanimiöitä. Rayn koneista joskus jotain voittaa, mutta tuuria se on.
Aquila kirjoitti:mp/h on laiton

FAIL^ Ja jos joku ei tiedä niin mp/h tarkoittaa mailia per tunti!
Käyttäjän avatar
UltimatuM

Viesti Martta 22 Heinä 2008 17:11

Melko lyhyt artikkeliksi. Olen elämässäni pelannut muutaman kerran joskus markka aikaan ja markalla taisin voittaa 10 markkaa, voitolle olen siis jäänyt pelailuistani. Enpä noita rahapelejä jaksa sillä se että niistä voi voittaa rahaa on pelkkää houkutetta, niillä ei oikeasti voi tienata jos pelaa niitä paljon. Lähes sama kuin työntelisi kolikoita koneeseen. Yhtä hyvinhän voisi laittaa niitä limsa-automaattiin ja painaa sitten rahanpalautusta. Ajattelutapani ansiosta minusta ei ihan helposti tule peli riippuvaista.

Ei ole onnea/tuuria, on vain sattumaa
Periaatteessa onni ja tuuri on sattumaa. Ne tarkoittavat positiivista sattumaa.
Käyttäjän avatar
Martta

Viesti Indestructible 22 Heinä 2008 17:33

Jomena kirjoitti:Omasta mielestä ikärajat saisi ottaa pois. Onhan tämä kuitenkin hyväntekeväisyyttä ja vahaosaisten auttamista. Itse en pelaa kuin harvoin kavereiden kanssa. Kyllähän sinne rahaa todellakin uppo vaikka välillä voittoja tulee :)

Eikö niissä nosteta ikärajaa?? Että ikäraja olisi 18 vuotta. "Aikuisten" on helpompi todistaa ikänsä, ja saataisi ipanat pois pelikoneilta.

Jostain luin tuosta, en muista mistä.

Olenhan jonkin verran itse pelannut ("alaikäisenä" tietenkin). Kerran oltiin jossakin kylpylässä kaverin kanssa, siellä pelikoneet olivat kaukana kassoista. Niinpä pelailtiin siellä. Eihän paljoa voittoa tullut... :roll:
Tai no, kerran pistin 0,2 euron kolikon, niin voitin 2 euroa!
Käyttäjän avatar
Indestructible

Viesti Evilman 22 Heinä 2008 17:43

Jaahas, olipas lyhyt artikkeli.

Joo, tänään aamulla pistin 20 senttiä Jokeripokeriin ja pelasin 4.8 euroon asti, sitten ulos. Alan kyllä nyt vähitellen uskoa, että näissä koneissa on jonkinlainen kaava, kuten tuolla yhdessä oppaassa keskusteltiin, kun vieressä joku tyyppi pelasi senttipottia ja suoraan sanoen tyhjensi koneen. Ja sitten mahdollista kanssa tämä "jako päällä/jako ei päällä" juttu, sillä pelasin euron muutamien tuntien päästä eikä tullut kertaakaan voittavaa kättä (pelasin koko ajan 20 snt panoksella).

Mutta on kyllä totta, että eläkeläiset viettävät enemmän aikaa rahapelikoneilla kuin juniorit. Ja sen mitän huomaan on myös, että nämä tekevät miltei aina voittoa. Kyllähän kun jossain Plazassa/Citymarketissa välillä pelailen tai odotan pelikoneen vapautumista, siellä on samoja naamoja, jotka siellä pelailee päivästä toiseen ja 20€ voitoissa.
Helvetin tunarit!
Evilman

Viesti Rage_Gage 22 Heinä 2008 21:29

Evilman kirjoitti:Jaahas, olipas lyhyt artikkeli.

Joo, tänään aamulla pistin 20 senttiä Jokeripokeriin ja pelasin 4.8 euroon asti, sitten ulos. Alan kyllä nyt vähitellen uskoa, että näissä koneissa on jonkinlainen kaava, kuten tuolla yhdessä oppaassa keskusteltiin, kun vieressä joku tyyppi pelasi senttipottia ja suoraan sanoen tyhjensi koneen. Ja sitten mahdollista kanssa tämä "jako päällä/jako ei päällä" juttu, sillä pelasin euron muutamien tuntien päästä eikä tullut kertaakaan voittavaa kättä (pelasin koko ajan 20 snt panoksella).

Mutta on kyllä totta, että eläkeläiset viettävät enemmän aikaa rahapelikoneilla kuin juniorit. Ja sen mitän huomaan on myös, että nämä tekevät miltei aina voittoa. Kyllähän kun jossain Plazassa/Citymarketissa välillä pelailen tai odotan pelikoneen vapautumista, siellä on samoja naamoja, jotka siellä pelailee päivästä toiseen ja 20€ voitoissa.

joo lyhyt ja eka Artikkeli
Käyttäjän avatar
Rage_Gage

Viesti Kovis## 24 Heinä 2008 18:32

Eläkeläiset ovat parempi onnisia kuin nuoret :lol: . Hei c'moon mihin ne aivot jäi.
Ja pelikoneiden pelaamista on turha puolustella hyväntekeväisyyteen menevillä rahoilla. Rahat toki menevät vanhuksille/veteraaneilla, mutta rahat tulevat suurelta osin peliongelmaisilta, joiden hoitoon tarvittaisiin myös rahaa.
Tuhannet nuoret työntävät päivittäin valtavia määriä rahaa RAY:n "hyvän tahdon" pelikoneisiin, joista rahat annetaan vanhuksille, jotka vuorostaan työntävät rahat vähitellen takaisin koneisiin. Ainoa, joka tästä hyötyy on RAY. Jos tässä on mielestäsi jotain mätää, niin liitä tämä teksti allekirjoitukseesi.
Kovis##

Palaa alueelle Oppaat & artikkelit