Helpot ja ilmaiset kotisivut? Ei freewebs tms.

Keskustelua web-ohjelmointikielistä, kuten PHP ja Javascript. Myös CSS ja tietokanta-aiheiset keskustelut kuuluvat tänne.

Helpot ja ilmaiset kotisivut? Ei freewebs tms.

Viesti Remember 22 Heinä 2008 15:00

Niin, tarkoituksena olisi tehdä Kiekko.tk joukkue Team Örrille kotisivut. Nyt suunnitteilla on tämä sivu, mutta tuossa on kuukausimaksu 38e ja tiimillä ei olisi oikein varaa alkaa maksamaan tuota.
Sivu on tietääkseni (itse en ole noita tehnyt) lähes kuin freewebsit, mutta ilman mainoksia ja paremmilla palveluilla. Jos tämäntapaista sivua ei löydy, voimme ehkäpä etsiä hyvää koodajaa ja minimaalista palkaakin ehkä olisi luvassa.
Eipä tässä sitten kai muuta...
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Kiekko.tk kaikki mukaan!, auta minua ja rekisteröidy tästä!
Käyttäjän avatar
Remember

Re: Helpot ja ilmaiset kotisivut? Ei freewebs tms.

Viesti Matso 22 Heinä 2008 15:07

pages.google.com:issa on helppo sivueditori ja mainoksia ei ainakaan silloin ollut, kun kyseistä palvelua testasin sen alkuaikoina.

Itse voin pystyttää teille helpolla webhallinnalla toteutetut sivut kympillä ilmaiseen mainoksettomaan hostiin. Tähän ei tietenkään sisälly kustomoidun ulkoasun tekemistä tai muuta.
Käyttäjän avatar
Matso

Viesti Cohen 22 Heinä 2008 15:12

http://www.000webhost.com/
siellä näkyis olevan myös Website Builder
Jos haluat tukea minua niin rekisteröidy allekirjoitukseni mainoksen kautta
Quark pitää taukoa ja luopuu moderaattorin oikeuksistaan. Nähdään joskus! Minut tavoittaa silti mesellä ja sähköpostilla.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Cohen

Viesti Kossuranta 22 Heinä 2008 15:15

Haet jostain valmiin sivupohjan ja sitten hankit tilaa vaikka http://www.jouluserver.com:sta...
God forgive's... I don't...
[piilotettu kuva]
Miksi tämä paska aina valittaa tätä: "Et voi lisätä ylläpitäjiä tai valvojia vihamiehiksi."
Kossuranta

Palaa alueelle Www-ohjelmointi ja kotisivut