PS2 nettiyhteys kysymys.

Keskustelua konsoleista ja konsolipeleistä.

PS2 nettiyhteys kysymys.

Viesti SMario 21 Heinä 2008 15:54

Niin tuota mulla on fat. Ja mulla on 2 piuhaa modemissa. Toinen pöytäkoneeseen ja toinen läppäriin. Ajattelin ottaa tuon netti piuhan läppäristä pois ja laitan sen ps2. Mitä kaikkea voin tehdä ps2 netissä?
*klick*
Kattokaa mun rusinaa xD
Playstation 3 tulee minulle kun on tarpeeksi rahaa. Rahaa kasassa:530€ Eli tarkoittaa rahat tienattu!!
l]
Käyttäjän avatar
SMario

Re: PS2 nettiyhteys kysymys.

Viesti Latemara 21 Heinä 2008 16:03

Pelata.
So shit happens, I guess. What else? I enjoy fine food, especially beer and beef jerky. Also, I like blowing stuff up. Back home everyone was kinda giving me a hard time about that, but in the Army they actually want you to blow stuff up, so I fit right in.

-Haggard
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti dalen 21 Heinä 2008 16:05

Siis tarkoitat "fat"-sanalla sitä isoa PS2?
Jos sul on se iso niin tarttet adapterin siihen ja oon kuullut, että sitä ei enää edes myydä, voin toki olla väärässäkin...
mulla ainakin PS3 ja nettiin pääsee, sillä ainakin pääsee ihan netti sivuille esim. tänne jonneen ja voi ladata demoja PS3... Ja tietenkin pelata
[piilotettu kuva][piilotettu kuva]
[piilotettu kuva] Derbi Senda Sm-Extreme -03
[piilotettu kuva]linkki
[piilotettu kuva] Derbi<3
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
dalen

Viesti Jan1 21 Heinä 2008 16:29

PS2 Netissä voi ainoastaan pelata. Ja tarvitse siihen jonkin netti adapterin joita saa huutonetistä jne. Sen lisäksi siihen tarvii jonkun levyn, ainakin näin olen kuullut
[piilotettu kuva]
MYYDÄÄN PS2 PAKETTI! VIESTIÄ YV:LLÄ TAI SÄHKÖPOSTIIN: janijarvinen@jippii.fi VAIHTOA VOI EHDOTTAA
Ei vittu mitä pellejä täällä... -.-
Käyttäjän avatar
Jan1

Palaa alueelle Konsolit