Ps3 vai x360 ja muut kysymykset tänne!

Keskustelua konsoleista ja konsolipeleistä.

Ps3 vai x360 ja muut kysymykset tänne!

Viesti SMario 21 Heinä 2008 14:31

Aiheita alkaa tulee liikaa, joten tehdään oma aihe. Tänne, siis kaikki.
WTF? Aika outo poika.
http://youtube.com/watch?v=0INRdpT6nSE
Ei vittu en pysty olemaan nauramatta pystytkö sinä?
Kattokaa mun rusinaa xD
Playstation 3 tulee minulle kun on tarpeeksi rahaa. Rahaa kasassa:175.80
Gallup: Saanko PS3 ennen joulua? Vastaa vieraskirjaani.Kyllä:0/Et saa:0
Käyttäjän avatar
SMario

Re: Ps3 vai x360 ja muut kysymykset tänne!

Viesti Hurric@ne 21 Heinä 2008 15:14

Ja piti sinunkin tehdä uus aihe tästä?
I am your master
Käyttäjän avatar
Hurric@ne

Viesti Nikoza 21 Heinä 2008 15:23

Tästä syttyy vain konsolisota. Kaikki puolustavat omaa konsoliaan, tai konsolia jota ei omista, mutta omistaa sen edelliset versiot.
[piilotettu kuva]
ASUS P5Q Pro, Sapphire HD 4870, Intel Core 2 Quad Q9450, Antec Sonata III, WD Caviar WD6400AAKS (640 Gt, 7200 RPM), PQI 2GB x2
Nikoza

Viesti Clutumnus 21 Heinä 2008 15:24

Nikoza kirjoitti:Tästä syttyy vain konsolisota. Kaikki puolustavat omaa konsoliaan, tai konsolia jota ei omista, mutta omistaa sen edelliset versiot.

mutta entä jos on omistanut pelkästään playstation konsoleja mutta puolustan xbox360? :roll:
http://www.youtube.com/watch?v=x6zhKJfv ... re=related <- hauska mies, ei ref linkki -_-

Guns don't kill people, people kill people! Guns defend people against people with smaller guns!

Finally that emo fuck got killed before he had chance to kill himself!
Käyttäjän avatar
Clutumnus

Viesti Nikoza 21 Heinä 2008 15:40

Clutumnus kirjoitti:
Nikoza kirjoitti:Tästä syttyy vain konsolisota. Kaikki puolustavat omaa konsoliaan, tai konsolia jota ei omista, mutta omistaa sen edelliset versiot.

mutta entä jos on omistanut pelkästään playstation konsoleja mutta puolustan xbox360? :roll:

No se on sitten eri asia, mutta tunnen yhden tyypin, joka aikoo ostaa Playstation 3:men ilman mitään kunnollisia perusteluja. Kyselin miksi niin tuli vastaukseksi, että se on hieno (hän omistaa ps1, ps2 ja psp:n).
Hän myönsi itsekkin, että Xbox 360:llä on laajempi pelivalikoima ja se on halvempi (harkitsi ostavansa n.600€ maksavaa 60gb mallia kunnes sanoin, että niitä ei oikein mistään enään saa).
[piilotettu kuva]
ASUS P5Q Pro, Sapphire HD 4870, Intel Core 2 Quad Q9450, Antec Sonata III, WD Caviar WD6400AAKS (640 Gt, 7200 RPM), PQI 2GB x2
Nikoza

Viesti dalen 21 Heinä 2008 15:56

onko muuten totta, että crysis mahdollisesti julkaistaisiin myös PS3, olen kuullut huhuja...
[piilotettu kuva] <--- BY dalen
[piilotettu kuva] <--- BY dalen minulta voi myös tilata näitä!!!
Käyttäjän avatar
dalen

Viesti Latemara 21 Heinä 2008 16:04

dalen kirjoitti:onko muuten totta, että crysis mahdollisesti julkaistaisiin myös PS3, olen kuullut huhuja...

http://pelaajalehti.com/2008/03/04/pc-c ... raiskinta/
Ilmeisesti joo.
Missä olivat PS3-Fanboyt kun heitä tarvittiin?
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.

Olen natsi.
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti Hurric@ne 21 Heinä 2008 20:20

dalen kirjoitti:onko muuten totta, että crysis mahdollisesti julkaistaisiin myös PS3, olen kuullut huhuja...

Luultavasti, koska Crysiksen tekijät ovat sanoneet että he eivät välttämättä tee enää tietokoneelle Crysis -pelejä waretuksen takia. Että kiitokset vaan siitä warettajille, hyvä maine tietokonepelaajille.
I am your master
Käyttäjän avatar
Hurric@ne

Viesti Nikoza 21 Heinä 2008 23:52

Hurric@ne kirjoitti:

Luultavasti, koska Crysiksen tekijät ovat sanoneet että he eivät välttämättä tee enää tietokoneelle Crysis -pelejä waretuksen takia. Että kiitokset vaan siitä warettajille, hyvä maine tietokonepelaajille.

”Tämä on varmaa. Me kärsimme suunnattomasti Crysistä ympäröivästä piratismista. Olemmekin waretuslistojen selvänä ykkösenä, mutta tämän listan kärkisija ei ole kovinkaan hyvä juttu. Uskon, että piratismi on PC-pelaamisen suurin ongelma, sillä PC-pelaajien warettelutahti tappaa koko laitealustan. Vastaavat pelit myyvät konsoleilla 4-5 kertaa enemmän. Opimmekin tästä karvaan läksyn, emmekä tule enää tekemään pelejä yksinoikeudella PC:lle. Tuemme toki konetta, mutta emme enää yksinoikeudella.”

Lähde.

Eli kyllä Crytek tekee pelejä vielä PC:lle.
Warettaminen saattaa tuhota PC pelit lähitulevaisuudessa, jos asialle ei tehdä mitään. Ei se auta, että yksittäisiä käyttäjiä sakotetaan (se on vain rahan tuhlausta).
Pelien kehittäjät voisivat laittaa jonkinlaisen nettiyhteydellä toimivan serialin, eli pääsee pelaamaan kun netti toimii. Kaikilla ei ole tosin nettiä, mutta se on kuitenkin vähemmistöä. Jos nettiyhteys katkeaa = peli tallentuu siitä kohtaa mihin jäi.
[piilotettu kuva]
Nikoza

Viesti dalen 22 Heinä 2008 12:42

Hurric@ne kirjoitti:

No onneksi ostin juuri PS3...
[piilotettu kuva] <--- BY dalen minulta voi myös tilata näitä!!!
Käyttäjän avatar
dalen

Viesti Nikoza 22 Heinä 2008 13:41

dalen kirjoitti:
Hurric@ne kirjoitti:

No onneksi ostin juuri PS3...

Saattaahan se tulla Xboxillekkin, mutta konsolit ei tietääkseni pysty samaan grafiikkaan kuin (tehokas) PC ja Crysistä on vaikea saada toimimaan kaikki asetukset täysillä (no okei jos on joku crossfire/sli), koska pelimoottori suunniteltiin tietääkseni huonosti?
[piilotettu kuva]
Nikoza

Palaa alueelle Konsolit