Cod 2 Nettipeli ongelma.

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

Cod 2 Nettipeli ongelma.

Viesti Junior 19 Heinä 2008 22:26

Kun kokeilen saada server listaa niit servuja ja painan refresh nii siin lukee kokoaika "Waiting for response from master server" ... Sama juttu tulee olkoon asetus "LAN/Cable/DSL" tai "ISDN".... olin viikon mökillä jolloin johot ei ollu seinässä jos ukkonen iskis ja sitä ennen peli toimi moitteettomasti... oon kattonu palomuurin asetuksist et kyl sen ainaki pitäis sallii toi cod2mp mut ei auta -.- Ja "Source:" asetuksena on internet (en oo tyhmä(mielestäni)) ;D Mut jos joku osais auttaa nii ois kiva :P Ja oon asentanu ton uudelleeki... Ja ei oo ware versio...
Junior

Re: Cod 2 Nettipeli ongelma.

Viesti vili-x 19 Heinä 2008 22:56

Mikä versio sulla on siinä? Ja onko sulla punkbuster kunnossa? Ne kantsii katsoa ensin. Itselläni oli sama vika mutta en tiiä miten mä sain sen pois :lol: Räpläsin kaikkee mitä keksin :)
Air-soft Rules
Käyttäjän avatar
vili-x

Viesti Junior 19 Heinä 2008 23:42

vili-x kirjoitti:Mikä versio sulla on siinä? Ja onko sulla punkbuster kunnossa? Ne kantsii katsoa ensin. Itselläni oli sama vika mutta en tiiä miten mä sain sen pois :lol: Räpläsin kaikkee mitä keksin :)

Versio on 1.3 ja oon kokeillu punkbusterii säätää mut en sit tiiä et toimiiks se. Kyl siin ainaki lukee se "punkbuster: on"
Junior

Viesti Evottaja 20 Heinä 2008 00:39

Junior kirjoitti:
vili-x kirjoitti:Mikä versio sulla on siinä? Ja onko sulla punkbuster kunnossa? Ne kantsii katsoa ensin. Itselläni oli sama vika mutta en tiiä miten mä sain sen pois :lol: Räpläsin kaikkee mitä keksin :)

Versio on 1.3 ja oon kokeillu punkbusterii säätää mut en sit tiiä et toimiiks se. Kyl siin ainaki lukee se "punkbuster: on"

Kokeile ettiä servuja The All Seeying Eyella.
Käyttäjän avatar
Evottaja

Viesti Junior 20 Heinä 2008 00:46

Evottaja kirjoitti:
Junior kirjoitti:

Kokeile ettiä servuja The All Seeying Eyella.

Ei voi -.- Oon jo kokeillu mut en voi ees asentaa enää sitä ku Yahoo ei enää omista aseyta ja ASE asennetaan suoraan niitten servereiltä ... Joka siis ei ole enään toiminnassa. Siis ladata voin mutta en asentaa :P Mut kokeilen viel asentaa ton PB toho 1.0 jos auttais :P
Junior

Viesti Junior 20 Heinä 2008 01:06

Njooh nyt on taas 1.3 ja pb updatettuna... Ei toimi -.-
Junior

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu