AlertPay

Yleistä keskustelua Internetistä ja nettisivuista.
Keskustelu Internet-ohjelmista ensisijaisesti Ohjelmat & käyttöjärjestelmät -alueelle!

AlertPay

Viesti xBMTHx 19 Heinä 2008 18:25

Niin, saatan olla täys idiootti, mutta pitääkö AlertPay Sign Up:iin laittaa kaikki oikeat osoitteet sun muut hommat ?
Tiedän olen vajakki kun kysyn tälläistä, mutta toivon saavani asiallisen vastauksen. Kiitos !
E: niin sama homma PayPal:issa ?
I Got A Secret, It's On The Tip Of My Tongue, It's On The Back Of My Lungs . - Bmth - Chelsea Smile
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
xBMTHx

Re: AlertPay

Viesti Martta 19 Heinä 2008 18:46

Kyllä, mutta aika luotettava sivu se vissiin on. Ja siellä kuitenkin säilytetäänsun rahojas joten...
Käyttäjän avatar
Martta

Viesti xBMTHx 19 Heinä 2008 18:48

Täytyneekö mun omistaa jonkinlainen luottokortti. yms jotta saisin tilin auki vai onko tämä PayPal siis se tili /tuleva tili ?
I Got A Secret, It's On The Tip Of My Tongue, It's On The Back Of My Lungs . - Bmth - Chelsea Smile
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
xBMTHx

Viesti Matso 19 Heinä 2008 18:49

xBMTHx kirjoitti:Täytyneekö mun omistaa jonkinlainen luottokortti. yms jotta saisin tilin auki vai onko tämä PayPal siis se tili /tuleva tili ?

Et tarvitse mitään tiliä tai korttia, eikä AlertPay liity mitenkään PayPaliin. Sieltä ei saa edes suoraan siirrettyä rahoja PayPaliin.
Käyttäjän avatar
Matso

Viesti xBMTHx 19 Heinä 2008 19:01

Matso kirjoitti:
xBMTHx kirjoitti:Täytyneekö mun omistaa jonkinlainen luottokortti. yms jotta saisin tilin auki vai onko tämä PayPal siis se tili /tuleva tili ?

Et tarvitse mitään tiliä tai korttia, eikä AlertPay liity mitenkään PayPaliin. Sieltä ei saa edes suoraan siirrettyä rahoja PayPaliin.

Meinasin siis, että päteekö nuo samat jutut PayPaliin...
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
xBMTHx

Palaa alueelle Internet