Ps3 vai X360

Keskustelua konsoleista ja konsolipeleistä.

Ps3 vai X360

Viesti Pätkis 18 Heinä 2008 17:55

Kumpi en osaa päättää!!!

Ps3 ilmainen netti ja x360 maksullin. Tell mee!
Pätkis

Re: Ps3 vai X360

Viesti |NorthStar| 18 Heinä 2008 18:01

Osta molemmat. 8)
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha omenaa ->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti RamIV 18 Heinä 2008 18:01

Tietenki ps3
http://freewiis.net/?page=4hb7c8yoje Rekisteröitykää ja saakaa ilmainen wii! plus kaks vapaavalintaista peliä!
RamIV

Viesti lord-dragon-son 18 Heinä 2008 18:10

Ps3 on kalliimpi kun Xbox elite. (ilman lisävarusteita. esim ne nettihommelit) Mutta silti ostasin kai ps3. (jos rahaa ois :)
Katso tuo jos oblivion kiinnostaahttp://p3.foorumi.info/oblivionfinland/index.php
(jo yli 100 viestii)
Käyttäjän avatar
lord-dragon-son

Viesti Henkaboy 18 Heinä 2008 18:28

Taasko tällainen aihe? Näitä tulee päivässä vähintään 10... mutta kuitenkin sanoisin ps3, mutta oma mielipiteenihän tuo vain on... päätä itse.
[piilotettu kuva] Sigi ja ava by mu1ku1la1
Käyttäjän avatar
Henkaboy

Viesti Jan1 18 Heinä 2008 18:47

Odota vähän aikaa että PS3 ilmestyy 80GB malli. Paketissa on mukana DualShock 3 ohjain.
Viimeksi muokannut Jan1 päivämäärä 18 Heinä 2008 19:35, muokattu yhteensä 1 kerran
[piilotettu kuva]
MYYDÄÄN PS2 PAKETTI! VIESTIÄ YV:LLÄ TAI SÄHKÖPOSTIIN: janijarvinen@jippii.fi VAIHTOA VOI EHDOTTAA
Ei vittu mitä pellejä täällä... -.-
Käyttäjän avatar
Jan1

Viesti Muhwiza 18 Heinä 2008 18:49

Osta boksi, se on halvempi ja paremmat pelit MINUN mielestä. Jos et osaa päättää, niin katso kummalle on tullut/tulossa parempia pelejä :)
Käyttäjän avatar
Muhwiza

Viesti Jesuve 18 Heinä 2008 19:20

X360 ehdottomasti. PS3 on ylihinnoiteltu ja surkea. Kaikkein mieluiten ottaisin kuitenkin PS2:n, jos en omistaisi sitä. Se on paljon parempi kuin seuraajansa.

-Jesuve
Johnson:
-Ok. Let's move on, Tyler.
Tyler:
-Yep. We must find the lieutenant.

Five minutes later...

Johnson:
-Hey, Tyler, wach your back!
Tyler:
-What the h..?
Johnson:
-Tyler! Noo..!!!
Käyttäjän avatar
Jesuve

Viesti NEMESIS!! 18 Heinä 2008 19:37

siis mitä vit*** ps2 parempi ku ps3??? siis vedä nuppis pois hanurista ja ajattele
ensinnäkin ps3sessa on blueray-asema joka on edelleen tulevaisuuden levy formaatti(ja hakkaa dvdt joka keinolla(mukaan lukien hinnalla))asia jota arvostan on ilmainen netti ei tarvitse maksaa jostain livestäja yms. ja olen pelannut molemmilla konsoleilla(xpox ps3)ja voin sanoa että ps3sen pelit ovat parempia ja yhtä asiaa ihmettelen ja se on xpoxsin ohjain miten sellaisella mololla voi pelata???xpoksin ohjaimessa ärsyttää ergonomian lisäksi akku, pelaaminen täytyy lopettaa latauksen ajaksi todella rasittavaa, ps3sessa johtokiinni ja pelaaminen jatkuu. mutta eniten kyllä ps3sessa asrsyttää se että ei pysty pelaamaan ps2sen pelejä sillä. molemmissa on hyvät ja huonot puolensa mutta ottaisin ennemmin ps3sen.
tämä on mielipiteeni.
os omistan pskakkosen ja voin sanoa että se on tälläkin hetkellä kaapissa ja siellä se pysyy.
[piilotettu kuva]
olen tehnyt kuolemaa syntymästäni lähtien.
Jos olet sitä mieltä että ruotsi on PERSEESTÄ kopioi tämä allekirjoitukseesi, välittömästi.kiitos
Käyttäjän avatar
NEMESIS!!

Viesti Smellman 18 Heinä 2008 19:44

No tämä on ratkaiseva asia. Xbox 360:kymppisessä on oma anti-aliasointi, mutta ps3:mosessa ei ole joten Ps3 pelit ovat huonon näköisiä.

E:
NEMESIS!! kirjoitti:siis mitä vit*** ps2 parempi ku ps3??? siis vedä nuppis pois hanurista ja ajattele
ensinnäkin ps3sessa on blueray-asema joka on edelleen tulevaisuuden levy formaatti(ja hakkaa dvdt joka keinolla(mukaan lukien hinnalla))asia jota arvostan on ilmainen netti ei tarvitse maksaa jostain livestäja yms. ja olen pelannut molemmilla konsoleilla(xpox ps3)ja voin sanoa että ps3sen pelit ovat parempia ja yhtä asiaa ihmettelen ja se on xpoxsin ohjain miten sellaisella mololla voi pelata???xpoksin ohjaimessa ärsyttää ergonomian lisäksi akku, pelaaminen täytyy lopettaa latauksen ajaksi todella rasittavaa, ps3sessa johtokiinni ja pelaaminen jatkuu. mutta eniten kyllä ps3sessa asrsyttää se että ei pysty pelaamaan ps2sen pelejä sillä. molemmissa on hyvät ja huonot puolensa mutta ottaisin ennemmin ps3sen.
tämä on mielipiteeni.
os omistan pskakkosen ja voin sanoa että se on tälläkin hetkellä kaapissa ja siellä se pysyy.

Hä? akku Xbox 360 ohjaimessa on patterit, jos se on langaton, mutta jos se on langallinen siinä ei tietenkään ole pattereita eikä akkua. Sitä paitsi Xbox ohjaimen (mahdolliset) patterit eivät juuri koskaan lopu minullakin on kestänyt jo puoli vuotta putkeen ja tulee kestämään varmaan enemmänkin.
Käyttäjän avatar
Smellman

Viesti JonuZi 18 Heinä 2008 19:56

Kattelet vähän, että kummalla konsolilla paremmat pelit jne. Omasta mielestä joissain peleissä xbox360 on parempi grafiikka kuin PS3 vastaavassa (esim. GTA IV), vaikka PS3 onkin suorituskykyisempi. Jos haluat blu-ray soittimen ja pelikonsolin, osta PS3.
Ja vaikka Xbox live maksaakin (~5€/kk), se on myös PALJON parempi kuin PS3 "live".

Ite päädyin 2 vuotta sitten Xbox360 ja tyytyväinen olen ollut. Mitään vikoja ei ole ollut, vaikka onkin vanhempaa mallia.

Jonkun ajan päästä xbox360:stä on tulossa uusi versio, jossa on 60 gigan kiintolevy. Se on myös tietääkseni saman hintainen kuin tuo nykyinen 20gt, ellei halvempikin.
JonuZi

Viesti Nikoza 18 Heinä 2008 20:10

NEMESIS!! kirjoitti:siis mitä vit*** ps2 parempi ku ps3??? siis vedä nuppis pois hanurista ja ajattele
tämä on mielipiteeni.

Ensinnäkin se on Blu-ray eikä blueray-asema (DVD:t ovat halvempia) ja jokainen ei halua sitä Blu-ray asemaa, Sony taas pakottaa ostamaan sen ja maksamaan siitä. Kaikilla ei ole HD-ready/full hd TV:tä.
Netti on PS3:lmella ilmainen, mutta sen huomaa myös laadussa.. laadusta kannattaa maksaa. PS3:lmella ei ole niin laaja pelivalikoima, eikä pelit ole todellakaan minun mielestä parempia.
Xboxin ohjain on paljon parempi kuin pleikan (olen aina ennen ollut pleikan puolella kunnes kokeilin xboxin ohjainta), se on painavampi ja sopii paremmin käteen (pleikan ohjain tuntuu ihan lelulta).
Kyllä sitä akkua voi ladata samaanaikaan kun pelaa, ja jos se lataaminen on ongelma ja haluaa johtosotkua nii sitten ostaa langallisen? Akku kestää todella pitkään.
"mutta eniten kyllä ps3sessa asrsyttää se että ei pysty pelaamaan ps2sen pelejä sillä"
Xbox 360:mpillä pystyy (jos on kiintolevy).
Itse ostaisin Xbox 360:mpin.
Omistan ps1:sen ja kakkosen ja olen testannut PSP:tä & Ps3:lmea.
Jos oikeasti haluaa PS kolmosen Blu-Rayn takia niin mielummin ostaa vaikka PC:lle Blu-Ray aseman vähän päälle satasella ja Xboxin 200€:llä (= n. 300€).
[piilotettu kuva]
ASUS P5Q Pro, Sapphire HD 4870, Intel Core 2 Quad Q9450, Antec Sonata III, WD Caviar WD6400AAKS (640 Gt, 7200 RPM), PQI 2GB x2
Nikoza

Palaa alueelle Konsolit