Martta kirjoitti:Eli mihinkä voisin noita PayPal rahoja syytää? En ole vielä oikein mitään hyvää paikkaa löytänyt minne voisin niitä käyttää. Mihin kaikkialle PayPal hyväksytään? Rahoja tulee tuolta NeoBuxista jonne suosittelen rekisteröitymään sigini linkin kautta, kaveri on saanut sieltä ihan oikeasti 5$ käyttöön asti vaikka on ollut suunnilleen yhtä kauan jäsenenä kuin minä(alle viikon). Suosittelen sillä se näyttää toimivan.
Sinne on tulossa myös PayPal, piakkoin valmis...Heketti kirjoitti:Martta kirjoitti:Eli mihinkä voisin noita PayPal rahoja syytää? En ole vielä oikein mitään hyvää paikkaa löytänyt minne voisin niitä käyttää. Mihin kaikkialle PayPal hyväksytään? Rahoja tulee tuolta NeoBuxista jonne suosittelen rekisteröitymään sigini linkin kautta, kaveri on saanut sieltä ihan oikeasti 5$ käyttöön asti vaikka on ollut suunnilleen yhtä kauan jäsenenä kuin minä(alle viikon). Suosittelen sillä se näyttää toimivan.
Maksaako NeoBux PayPalille? Luulin että se maksaa vain AlertPaylle.
NeoBuxista voi ihan pian lähettää suoraan... Kyselen vain etukäteen jotta ehdin harkita ostoksiani, kertokaapas vain lisää niitä sivuja!Itse Suosin ainakin sivuja, joista voi lähettää rahat suoraan paypaliin.
Hienoa! Pelejä ja elektroniikkaa jo! Olisiko vielä mitään muuta? Toimiiko jossain puljun tai mulletoin kaltaisissa paikoissa PayPal? Niistä saisi kaikkea hauskaa kamaa halvalla.Heketti kirjoitti:No Steamista voi ainakin ostaa pelejä PayPalilla
Tuo nyt oli typerintä mitä voi ollakkaan, hei tämä on ihan vakava asia!zerox kirjoitti:Osta vaikka memberyyttä runeen