Mihin syytää PayPal rahoja?

Yleistä keskustelua Internetistä ja nettisivuista.
Keskustelu Internet-ohjelmista ensisijaisesti Ohjelmat & käyttöjärjestelmät -alueelle!

Mihin syytää PayPal rahoja?

Viesti Martta 18 Heinä 2008 16:18

Eli mihinkä voisin noita PayPal rahoja syytää? En ole vielä oikein mitään hyvää paikkaa löytänyt minne voisin niitä käyttää. Mihin kaikkialle PayPal hyväksytään? Rahoja tulee tuolta NeoBuxista jonne suosittelen rekisteröitymään sigini linkin kautta, kaveri on saanut sieltä ihan oikeasti 5$ käyttöön asti vaikka on ollut suunnilleen yhtä kauan jäsenenä kuin minä(alle viikon). Suosittelen sillä se näyttää toimivan.
Käyttäjän avatar
Martta

Re: Mihin syytää PayPal rahoja?

Viesti Heketti 18 Heinä 2008 16:22

Martta kirjoitti:Eli mihinkä voisin noita PayPal rahoja syytää? En ole vielä oikein mitään hyvää paikkaa löytänyt minne voisin niitä käyttää. Mihin kaikkialle PayPal hyväksytään? Rahoja tulee tuolta NeoBuxista jonne suosittelen rekisteröitymään sigini linkin kautta, kaveri on saanut sieltä ihan oikeasti 5$ käyttöön asti vaikka on ollut suunnilleen yhtä kauan jäsenenä kuin minä(alle viikon). Suosittelen sillä se näyttää toimivan.

Maksaako NeoBux PayPalille? Luulin että se maksaa vain AlertPaylle.
Käyttäjän avatar
Heketti

Viesti Remember 18 Heinä 2008 16:24

Ainakin e-villestä voi ostaa elektroniikkatuotteita paypalin kautta. Tai sitten ostat runeen membun, koska kaikkihan pelaavat runea! Eikös? ;d
E: Niin, eikös neobuxista pysty lähettämään rahat vain alertpayhin, ja Alertpay ja Paypal ovat kilpailevia yrityksiä, joten niistäkään ei voi lähettää rahaa toisilleen? Paypal on tietääkseni myös suositumpi, kuin Alertpay ja niinpä se ei käy yhtä useaan paikkaan kuin paypal. Itse Suosin ainakin sivuja, joista voi lähettää rahat suoraan paypaliin. Näistä esimerkkinä thebux.info(sivut suljettuna tämän päivän, vaihtaa serveriä)
Viimeksi muokannut Remember päivämäärä 18 Heinä 2008 16:29, muokattu yhteensä 1 kerran
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Kiekko.tk kaikki mukaan!, auta minua ja rekisteröidy tästä!
Käyttäjän avatar
Remember

Viesti Martta 18 Heinä 2008 16:25

Heketti kirjoitti:
Martta kirjoitti:Eli mihinkä voisin noita PayPal rahoja syytää? En ole vielä oikein mitään hyvää paikkaa löytänyt minne voisin niitä käyttää. Mihin kaikkialle PayPal hyväksytään? Rahoja tulee tuolta NeoBuxista jonne suosittelen rekisteröitymään sigini linkin kautta, kaveri on saanut sieltä ihan oikeasti 5$ käyttöön asti vaikka on ollut suunnilleen yhtä kauan jäsenenä kuin minä(alle viikon). Suosittelen sillä se näyttää toimivan.

Maksaako NeoBux PayPalille? Luulin että se maksaa vain AlertPaylle.
Sinne on tulossa myös PayPal, piakkoin valmis...

Itse Suosin ainakin sivuja, joista voi lähettää rahat suoraan paypaliin.
NeoBuxista voi ihan pian lähettää suoraan... Kyselen vain etukäteen jotta ehdin harkita ostoksiani, kertokaapas vain lisää niitä sivuja!
Käyttäjän avatar
Martta

Viesti Martta 18 Heinä 2008 16:42

Heketti kirjoitti:No Steamista voi ainakin ostaa pelejä PayPalilla
Hienoa! Pelejä ja elektroniikkaa jo! Olisiko vielä mitään muuta? Toimiiko jossain puljun tai mulletoin kaltaisissa paikoissa PayPal? Niistä saisi kaikkea hauskaa kamaa halvalla.
Käyttäjän avatar
Martta

Viesti Aatukka 18 Heinä 2008 16:51

No esimerkiksi gadgetsista voi ostaa paypalilla.
Käyttäjän avatar
Aatukka

Viesti Matso 19 Heinä 2008 02:33

Avaa oikee tili ni voit käyttää niitä rahoja mihin huvittaa -.-
Käyttäjän avatar
Matso

Viesti zerox 25 Heinä 2008 16:41

Osta vaikka memberyyttä runeen :D
Käyttäjän avatar
zerox

Viesti Martta 27 Heinä 2008 03:11

zerox kirjoitti:Osta vaikka memberyyttä runeen :D
Tuo nyt oli typerintä mitä voi ollakkaan, hei tämä on ihan vakava asia!
Käyttäjän avatar
Martta

Viesti hitler| 27 Heinä 2008 15:45

Ebaysta saa ostettua paypalilla kaikkee kamaa. Ja nykyään neobux maksaa myös paypalille(?).
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
hitler|

Viesti frot knox 28 Heinä 2008 12:27

Mikset laita niitä alertpaylle ja siirrä sieltä omalle tilillesi
Käyttäjän avatar
frot knox

Palaa alueelle Internet

Samankaltaisia viestiketjuja