Maxwell_von_Karma kirjoitti:Lastensatujen kirjoittajiksi veljeksillä oli oiva sukunimi. :wink:

Jep, muutin sen otuksen nimen Elvargiksi. Mutta onko siinä jokin vikana?Morso kirjoitti:Hah.. pelaat RuneScapea? Muuten vaan Crandor-saaren lohikäärmeen nimi on Elvarg ja sinun merihirviösi
Dnuorda kirjoitti:Jep, muutin sen otuksen nimen Elvargiksi. Mutta onko siinä jokin vikana?Morso kirjoitti:Hah.. pelaat RuneScapea? Muuten vaan Crandor-saaren lohikäärmeen nimi on Elvarg ja sinun merihirviösiD Elvargi saa olla ylpeä itsestään
Ou nou.. Melkoseksi offiksi menee.
Mutta tältä seisomalta sanon, että tarinaa tuskin tullaan jatkamaan vähään aikaan, ei innostusta ole kirjoittamiseen ainakaan tällä haavaa. Ja lisäksi

Miten niin sama lohikäärme? Mistäs minun tarinaani on lohikäärme yhtäkkiä tullut? Löytääkö joku sieltä, että siinä olisi lohikäärmettä mukana..?Morso kirjoitti:Ei nimi minua haittaa. Kekkasin vaan että, sama lohikäärme on RuneScapessa.
Dnuorda kirjoitti:Miten niin sama lohikäärme? Mistäs minun tarinaani on lohikäärme yhtäkkiä tullut? Löytääkö joku sieltä, että siinä olisi lohikäärmettä mukana..?Morso kirjoitti:Ei nimi minua haittaa. Kekkasin vaan että, sama lohikäärme on RuneScapessa.