Tarina: Merihirviö Elvarg

Esittele itse tekemiäsi videoita, kuvia, musiikkia jne.

Re: Tarina: Merihirviö Elvarg

Viesti Maxwell_von_Karma 17 Heinä 2008 14:04

Lastensatujen kirjoittajiksi veljeksillä oli oiva sukunimi. :wink:
Upea suomennos Michael Myers-artikkelista by Google:
"It's all over, Michael," he sighs, pulling the mask off.
"It's all yli, Michael", hän Sighs, vetämällä naamio pois
Käyttäjän avatar
Maxwell_von_Karma

Viesti Regalis 17 Heinä 2008 14:39

Maxwell_von_Karma kirjoitti:Lastensatujen kirjoittajiksi veljeksillä oli oiva sukunimi. :wink:

Jep, ja olihan ne tarinatkin vähän sellaisia mitä nimen perusteella voisi odottaa... Nykyään niistä on tullut niitä tylsiä Disneyn raiskaamia pikkulasten satuja.

(Offtopicciako?) :D
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Regalis

Viesti D-GenerationX 21 Heinä 2008 14:55

Hah.. pelaat RuneScapea? Muuten vaan Crandor-saaren lohikäärmeen nimi on Elvarg ja sinun merihirviösi :D
Ei tiedä mistään mitään
Käyttäjän avatar
D-GenerationX

Viesti Dnuorda 21 Heinä 2008 15:02

Morso kirjoitti:Hah.. pelaat RuneScapea? Muuten vaan Crandor-saaren lohikäärmeen nimi on Elvarg ja sinun merihirviösi :D
Jep, muutin sen otuksen nimen Elvargiksi. Mutta onko siinä jokin vikana? :DD Elvargi saa olla ylpeä itsestään :D

Ou nou.. Melkoseksi offiksi menee.

Mutta tältä seisomalta sanon, että tarinaa tuskin tullaan jatkamaan vähään aikaan, ei innostusta ole kirjoittamiseen ainakaan tällä haavaa. Ja lisäksi
Käyttäjän avatar
Dnuorda

Viesti D-GenerationX 21 Heinä 2008 19:46

Dnuorda kirjoitti:
Morso kirjoitti:Hah.. pelaat RuneScapea? Muuten vaan Crandor-saaren lohikäärmeen nimi on Elvarg ja sinun merihirviösi :D
Jep, muutin sen otuksen nimen Elvargiksi. Mutta onko siinä jokin vikana? :DD Elvargi saa olla ylpeä itsestään :D

Ou nou.. Melkoseksi offiksi menee.

Mutta tältä seisomalta sanon, että tarinaa tuskin tullaan jatkamaan vähään aikaan, ei innostusta ole kirjoittamiseen ainakaan tällä haavaa. Ja lisäksi

Ei nimi minua haittaa. Kekkasin vaan että, sama lohikäärme on RuneScapessa.

En jaksanut lukea tarinaa. Oli sen verran pitkä, mutta hyvin kerrottu, antaisin numeroksi 8+.
Ei tiedä mistään mitään
Käyttäjän avatar
D-GenerationX

Viesti Dnuorda 21 Heinä 2008 20:57

Morso kirjoitti:Ei nimi minua haittaa. Kekkasin vaan että, sama lohikäärme on RuneScapessa.
Miten niin sama lohikäärme? Mistäs minun tarinaani on lohikäärme yhtäkkiä tullut? Löytääkö joku sieltä, että siinä olisi lohikäärmettä mukana..?
Käyttäjän avatar
Dnuorda

Viesti D-GenerationX 24 Heinä 2008 17:45

Dnuorda kirjoitti:
Morso kirjoitti:Ei nimi minua haittaa. Kekkasin vaan että, sama lohikäärme on RuneScapessa.
Miten niin sama lohikäärme? Mistäs minun tarinaani on lohikäärme yhtäkkiä tullut? Löytääkö joku sieltä, että siinä olisi lohikäärmettä mukana..?

Korjaan siis että saman niminen.. Unohdin että sinulla on Merihirviö.

Anteeksi pyynnöt :)
Ei tiedä mistään mitään
Käyttäjän avatar
D-GenerationX

Viesti Nogan 25 Heinä 2008 03:45

Sanoisin, että sinun tulisi tosiaan käyttää sitä oikolukijaa. Jos haluat, voin oikolukea kyseisen tekstin ja parantaa sen edes vähän siedettävämpään muotoon.
En elä talven yli.

Tämä allekirjoitus mitätöi mielipiteesi, sosiaalisen statuksesi, peniksesi koon, älykkyytesi ja seksikumppaniesi määrän koska Hitler.
Käyttäjän avatar
Nogan

Palaa alueelle Omat tuotokset