Tekstit elokuviin?

Tiedätkö jonkun hienon/hyödyllisen sivun? Kerro ihmeessä muillekin.

Tekstit elokuviin?

Viesti Clutumnus 15 Heinä 2008 20:21

Mistä?

Virosta ostettu levy = ofcoorse no finnish texts

Ajattelin siis itse lisätä, mutta en tiedä mistä niitä saa :)

Ja im sorry if this is laitonta, en todellakaan tiedä.
http://www.youtube.com/watch?v=x6zhKJfv ... re=related <- hauska mies, ei ref linkki -_-

Guns don't kill people, people kill people! Guns defend people against people with smaller guns!

Finally that emo fuck got killed before he had chance to kill himself!
Käyttäjän avatar
Clutumnus

Re: Tekstit elokuviin?

Viesti SamppaZoR 15 Heinä 2008 20:29

Esim. subiarkisto.org, ja tekstit elokuviin esim. bsplayerilla tai media player classicilla.
Käyttäjän avatar
SamppaZoR

Viesti Clutumnus 15 Heinä 2008 20:35

SamppaZoR kirjoitti:Esim. subiarkisto.org, ja tekstit elokuviin esim. bsplayerilla tai media player classicilla.

kiitos, tekstit löyty mutta selitäs tarkemmin miten ne saa leffaan?
http://www.youtube.com/watch?v=x6zhKJfv ... re=related <- hauska mies, ei ref linkki -_-

Guns don't kill people, people kill people! Guns defend people against people with smaller guns!

Käyttäjän avatar
Clutumnus

Viesti Allaz 15 Heinä 2008 20:40

Clutumnus kirjoitti:kiitos, tekstit löyty mutta selitäs tarkemmin miten ne saa leffaan?

VLC Playerilla on helpoin, avatessa tiedostoa VLC Player kysyy haluatko lisätä tekstitykset, niinja Divx Finland on paras, aina luotettavat tekstitykset.
Tälleen käy sitte... kaikki eilispäivän tulevat poliisit ja palomiehet tai lääkärit
Saattaa joskus ottaa ysimillisen mist on sarjanumero viilattu vittuun
Ja ampuu itteltään aivot seinille.

ALLAZ HAS LEFT THE BUILDING. FOORUMIN PARAS KÄYTTÄJÄ ON LATEMARA, MINÄ OLEN PASKA. MOIDO.
Käyttäjän avatar
Allaz

Viesti Peto 15 Heinä 2008 20:41

Itse suosittelen divx finland ja se VLC player tai BS player joka ei tue mitään mainosta.
Why So Serious ?

AMD Athlon 64 3200+ | Club 3D geforce 6800 GS | 2GT DDR | Asus A8V-VM | 450GT HD | 300W | Nexus Clodius | 2x 120mm tuularia
Käyttäjän avatar
Peto

Viesti Clutumnus 15 Heinä 2008 20:43

Peto kirjoitti:Itse suosittelen divx finland ja se VLC player tai BS player joka ei tue mitään mainosta.

Mitä tämä BS player siis tekee, se pyörittää elokuvan? ja kun aukaisen sen se kysyy tekstit, ja voin avata ne tiedostot ja valita sieltä, ja siinä se?

E: Siirsin elokuvan koneelle ja laitoin levyn menemään matkoihinsa, vaikuttaako se?
Viimeksi muokannut Clutumnus päivämäärä 15 Heinä 2008 20:49, muokattu yhteensä 1 kerran

Käyttäjän avatar
Clutumnus

Viesti Faabio 15 Heinä 2008 20:43

SamppaZoR kirjoitti:Esim. subiarkisto.org, ja tekstit elokuviin esim. bsplayerilla tai media player classicilla.

löytyykö tuolta hitman elokuvaan teksteja kun mä tota waretin krhöhmö ostin sen :D
Viimeksi muokannut Faabio päivämäärä 15 Heinä 2008 20:49, muokattu yhteensä 1 kerran
Se on menoa moi moi.. R.I.P faabio "only business..Don't take personal..." Donald Trump
Faabio

Viesti Allaz 15 Heinä 2008 20:47

Faabio kirjoitti:

löytyykö tuolta hitman elokuvaan teksteja kun mä tota waretin krhöhmö latasin sen :D

http://www.subiarkisto.org/subiarkisto.php?action=file&id=3598 Siinä, ja ei kannata mainita tällä foorumilla että on warettanut mitään, tulkoon sitten minulle bannia tai mitään, ei kiinosta.
Tälleen käy sitte... kaikki eilispäivän tulevat poliisit ja palomiehet tai lääkärit

ALLAZ HAS LEFT THE BUILDING. FOORUMIN PARAS KÄYTTÄJÄ ON LATEMARA, MINÄ OLEN PASKA. MOIDO.
Käyttäjän avatar
Allaz

Viesti Clutumnus 15 Heinä 2008 20:58

Avaan leffan bs playeris ja ei mitään tekstejä kysy? miten saan ne?

Ja tuoho alakulmaan tuli ME laatikko, ja se aukeaa itsestään vähän väliä,miten sen saa kiinni?

Käyttäjän avatar
Clutumnus

Viesti Peto 15 Heinä 2008 21:00

Sun pitää laittaa sittekö on elokuva päällä niin hiiren oikee näppi ja lisää tekstitykset, add text.
Why So Serious ?

AMD Athlon 64 3200+ | Club 3D geforce 6800 GS | 2GT DDR | Asus A8V-VM | 450GT HD | 300W | Nexus Clodius | 2x 120mm tuularia
Käyttäjän avatar
Peto

Viesti Clutumnus 15 Heinä 2008 21:04

Peto kirjoitti:Sun pitää laittaa sittekö on elokuva päällä niin hiiren oikee näppi ja lisää tekstitykset, add text.

kiitos, mutta tiedätkö miten tuon AdVantage laatikon saa kiinni?siis se on tuossa alapalkissa, missä msn ja muutkin boxit ovat

Käyttäjän avatar
Clutumnus

Viesti Allaz 15 Heinä 2008 21:46

Clutumnus kirjoitti:kiitos, mutta tiedätkö miten tuon AdVantage laatikon saa kiinni?siis se on tuossa alapalkissa, missä msn ja muutkin boxit ovat

Eikös se ole joku mainosohjelma mikä Bs-Playerin mukana tuli? VLC-Player onkin siitä syystä parempi + paaaaljon kevyempi. :)

Käyttäjän avatar
Allaz

Viesti DEViANCE 16 Heinä 2008 15:42

Itse käytän BSplayerin vanhempaa versiota, jossa ei ole adwarea. Paras hakukone on varmaan www.subsearch.org. Suosittelen myös DivXFinlandia (vaikka tekstitykset tulevat usein aivan liian myöhään uusiin leffoihin) tai Opensubtitlesia.
Käyttäjän avatar
DEViANCE

Viesti Mixu93 19 Heinä 2008 00:08

www.subtitlesource.org Hyvä paikka.
RadiCaalin sanoin: On Lottovoitto syntyä Suomeen, mutta tarvitsee lottovoiton elääkseen siellä.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Mixu93

Palaa alueelle Linkit

Samankaltaisia viestiketjuja