bux.to kysymys

Yleistä keskustelua Internetistä ja nettisivuista.
Keskustelu Internet-ohjelmista ensisijaisesti Ohjelmat & käyttöjärjestelmät -alueelle!

bux.to kysymys

Viesti DareF 14 Heinä 2008 18:57

Voiko tuolta muka ansaita 63$, vain klikkaamalla niitä linkkejä kuukauden ajan :?:
HP Slimline: AMD Athlon 4000+, ATI Radeon HD2400, 320gt kovoo, 2gt DDR2, integroitu TV-kortti ja Hp Pocket Media Drive 80gt= 300e
Time to rock
Time to fuck
It's the new kids on the block
On the way to the top, the headhunterz never stop
Käyttäjän avatar
DareF

Re: bux.to kysymys

Viesti manjoni 14 Heinä 2008 19:11

oliko se niin että jos kuukauden ajan jokaisena päivänä jotkut käyvät sielä 10 kertaa joka päivä niin saat sen 63$
Käyttäjän avatar
manjoni

Viesti NekBone 14 Heinä 2008 19:17

Erittäin epätodennäköistä ensimmäisenä kuukautena. Ja bux.to maksaa muutenkin todella hitaasti, kaikki linkit mitkä ovat sigissäni ovat parempia. JA jokaisessa on matalampi cashout, korkein noista on 5.00$

...en nyt mitenkään pakota ref-linkkiä painamaan mutta kaikki noista paikoista on oikeasti parempia
Käyttäjän avatar
NekBone

Viesti DareF 14 Heinä 2008 23:37

Saanko siis massia, jos joku vain klikkaa linkkiäni :?:
HP Slimline: AMD Athlon 4000+, ATI Radeon HD2400, 320gt kovoo, 2gt DDR2, integroitu TV-kortti ja Hp Pocket Media Drive 80gt= 300e
Time to rock
Time to fuck
It's the new kids on the block
On the way to the top, the headhunterz never stop
Käyttäjän avatar
DareF

Viesti Martta 15 Heinä 2008 03:31

DareF kirjoitti:Saanko siis massia, jos joku vain klikkaa linkkiäni :?:
Et, heidän täytyy myös rekisteröityä ja klikkailla mainoksia!
Käyttäjän avatar
Martta

Viesti woodhead 17 Heinä 2008 09:41

Aiheeseen liittyen:
http://nettihuijaukset.blogspot.com/2008/06/pay-to-click-ja-paid-to-surf-sivustot.html

Yleisesti ottaen siis kaikki bux.to ja vastaavat sivut ovat huijausta. Kyllä niistä saattaa ainakin ohjelman mukaan vähän rahaa saadakkin, mutta ei niistä tienaa kuitenkaan. Paras keino tienata rahaa on tehdä hyvät webbisivut, joihin saa mahdollisimman paljon kävijöitä ja käyttää google adsenseä. Sekään ei hirveän nopeasti ja helposti rahaa tuo, mutta itse olen tienannut jtn 90euroa puolentoista vuoden aikana ja minun sivuillani on kuitenkin suhteellisen vähän kävijöitä.
woodhead

Viesti Matso 17 Heinä 2008 13:58

woodhead kirjoitti:Aiheeseen liittyen:
http://nettihuijaukset.blogspot.com/2008/06/pay-to-click-ja-paid-to-surf-sivustot.html

Yleisesti ottaen siis kaikki bux.to ja vastaavat sivut ovat huijausta. Kyllä niistä saattaa ainakin ohjelman mukaan vähän rahaa saadakkin, mutta ei niistä tienaa kuitenkaan. Paras keino tienata rahaa on tehdä hyvät webbisivut, joihin saa mahdollisimman paljon kävijöitä ja käyttää google adsenseä. Sekään ei hirveän nopeasti ja helposti rahaa tuo, mutta itse olen tienannut jtn 90euroa puolentoista vuoden aikana ja minun sivuillani on kuitenkin suhteellisen vähän kävijöitä.

Seuratkaa toki tota mun laskuria sigissäni, rahaa tulee hyvin.

Noi huijausväitökset on kyl huvittavia, nää sivustot ei huijaa yhtään mitään, ne kertoo sivuillansa tasan tarkkaan mistä sitä rahaa saa ja kuinka paljon, siinä ei ole mitään huijaamista, jos joku ei ymmärrä, että siitä ei tienaa 10€:a päivässä heti alkuunsa.

Ainot asia missä PTC-sivustot huijaa, on sellaset PTC-sivustot jotka ei maksakkaan rahoja, mutta käyttämällä sivustoja joista on hyvää palautetta, ei ole sellasta ongelmaa.
Käyttäjän avatar
Matso

Viesti woodhead 17 Heinä 2008 17:46

Matso kirjoitti:
woodhead kirjoitti:Aiheeseen liittyen:

Seuratkaa toki tota mun laskuria sigissäni, rahaa tulee hyvin.

Noi huijausväitökset on kyl huvittavia, nää sivustot ei huijaa yhtään mitään, ne kertoo sivuillansa tasan tarkkaan mistä sitä rahaa saa ja kuinka paljon, siinä ei ole mitään huijaamista, jos joku ei ymmärrä, että siitä ei tienaa 10€:a päivässä heti alkuunsa.

Ainot asia missä PTC-sivustot huijaa, on sellaset PTC-sivustot jotka ei maksakkaan rahoja, mutta käyttämällä sivustoja joista on hyvää palautetta, ei ole sellasta ongelmaa.

Koska olet liittynyt tuohon neobux-ohjelmaan?

Kukaan ei ole väittänyt, että siitä ei tienais MITÄÄN vaan, että siitä tienaa vain jotain, joka on työhönsä nähden aivan liian vähän, joka sitten johtaakin itse huijaukseen eli siihen, että hankitaan premium-tason tunnukset ja maksetaan siitä paljon. Luitko edes tuota artikkelia?

"Bux.to on klassinen pyramidihuijaus (eli verkostomarkkinointihuijauksen alalaji). Tämän varmin tuntomerkki on Faq-osion ensimmäinen muistutus

"Bux.to is NOT a Autosurf, Multi-Level Marketing, Pyramid, Ponzi, Matrix or "Get Rich Quick" scheme."

Kuten muillakin pay to click -ohjelmissa, Bux.to lupaa maksaa mainosten katselemisesta. Heidän sivuillaan olevia mainoksia katsotaan kutakin vähintään 30 sekuntua. Tällöin ansaitsee Bux.to:n sivuilla esitetyn kaavion mukaan 3 dollaria, eli n. 2 euroa kuussa. Jäsenien, eli "referraalien" kautta voi hankkia enemmän rahaa.

Sivustolla esitetyn kaavan mukaan tulee hankkia 20 jäsentä, jolloin ansaitsee 62 dollaria. Tämä ei kuulosta vaikealta. Tosiasiassa kuitenkin potentiaaliset jäsenet loppuvat nopeasti kesken. Jos jäsenistön pitää kasvaa eksponentieaalisesti, kaikille ei kerta kaikkiaan riitä "referraaleja". Jo kahdeksannella portaalla jäsenmäärän pitäisi olla 25 600 000 000 eli 25 miljardia, eli viisi kertaa koko maailman väestö.

Tähän asti Bux.to on pelkkää hyväuskoisten hyväksikäyttöä. Todellinen raha alkaa liikkua siinä vaiheessa, kun jäsen on kyllästynyt käyttämään useita tunteja päivässä mainosten klikkailuun ja keskustelupalstojen spämmäämiseen ansaitakseen 2-3 euroa kuussa. Tässä vaiheessa on aika "ostaa referraaleja" tai "premium-jäsenyys". Bux.to lupaa jopa 1500 dollarin kuukausiansioita, mikäli maksaa heille 459 dollaria.

Kyseinen firma ei tietenkään voi taata, että sijoitus tuottaa mainittuja tuloja.

Eli todellisuudessa vain murto-osa yrityksen tuloista tulee mainoksista. Toiminnan ideana on saada mahdollisimman paljon jäseniä liittymään, jotka taas sitten hankkivat uusia jäseniä, jotka lähettävät rahaa Bux.to:lle.

Suurin osa mainoksistakin, parin ihmelääkemainoksen lisäksi, on "rikastu kotonasi 4:ssä minuutissa"-tyyppisiä. Eli Bux.to toimii porttina muille huijauksille. Tämän tapaiset sivustot eivät koskaan nousisi Googlessa edes parille ensimmäiselle tulossivulle, joten Bux.to on keino saada näille roskasivustoille näkyvyyttä.

Sama ohjelma toimii myös nimillä BuxVisit.net, AlertBux, FoxCash ja niin edelleen. Sivustot on käytännössä samoja, logoa myöten, vain nimi on toinen. Sivusojen toiminta ja sivustoilla olevat ohjeet ovat sanasta sanaan lähes samat.

Huhujen mukaan Bux.to ei maksa enää palkkiota käyttäjilleen, joten ilmeisesti tekijät yrittävät livahtaa nimeä vaihtamalla. "
woodhead

Viesti NekBone 18 Heinä 2008 10:12

Ne ei ole sama paikka eikä niillä ole sama omistaja vaikka näyttävätkin identtisiltä.
Ne on samanlaisia sentakia koska ne ovat ostaneet valmiiksi tehdyt nettisivut joltain tyypiltä jotta saavat PTC:nsä pystyyn mahdollisimman pienellä vaivalla.
Käyttäjän avatar
NekBone

Viesti Matso 18 Heinä 2008 14:36

Zer0SuitSamus kirjoitti:Ne ei ole sama paikka eikä niillä ole sama omistaja vaikka näyttävätkin identtisiltä.
Ne on samanlaisia sentakia koska ne ovat ostaneet valmiiksi tehdyt nettisivut joltain tyypiltä jotta saavat PTC:nsä pystyyn mahdollisimman pienellä vaivalla.

Vissiin jotain tollasta PTC-scriptiä jaetaan ihan ilmasena, mutta kyl silti jotku voi olla saman firman omistamia sivustoja.

En jaksa lähteä kinaamaan woodheadin kans, puupää varmaan jaksaa vääntää niin paljo vastaan kumminki.

Käykää blogissani: http://tienausblogi.dy.fi/
Käyttäjän avatar
Matso

Palaa alueelle Internet