PSP vai Nintendo DS?

Keskustelua konsoleista ja konsolipeleistä.

Re: PSP vai Nintendo DS?

Viesti Pätkis 18 Heinä 2008 17:48

Sain PSP joululahjaksi ja innostus katosi aika nopsaa. Psp ei myöskään ole mikään iso villitys. Itse olisin ottanut ds koska olen pelannut kamun luona ja se on ihan hyvä. Ite päätät.
Pätkis

Viesti Kreator 21 Heinä 2008 15:18

Itse en omista kumpaakaan, enkä ole hirveästi niillä pelaillut (yllätys...). Joskus jossain kaupoissa ja parilla kaverilla on noita tullut hakattua.

Nitendo on tehnyt hyviä konsoleita kuten NES, SNES, N64 ja Wii, joten miksi DS olisi poikkeus? No Nintendon käsikonsolit aina olleet suhteellisen kuraa, GB:t ovat sieltä minne aurinko ei paista. DS on kuitenkin ihan ookoo, hyviä pelejä taas on melko harvassa ja itse en päässyt jyvälle siitä kynä systeemistä. Jos puzzle peleistä tykkää, DS on kuin suoraan taivaasta.

PSP... Sony on tehnyt hyviä konsoleita playstationeiden muodossa jo monta vuotta. Nyt on sitten tämä PSP käsikonsoli. Itse pidin PSP:stä todella paljon, sillä pelejä riittää moneen makuun, grafiikka on hyvä ja sillä voi katsoa elokuvia jne. PSP on monipuolinen ja hyvä. Muuta siitä on paha sanoa.

Elikkä siis itse ostaisin PSP:n, mutta päätös on sinun. Riippuu melko paljon siitä millaisia pelejä tykkäät pelata.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
http://sunblind.urli.fi/
Kreator

Viesti ♥Toma♥ 25 Heinä 2008 13:35

PSP sanoisin jos haluat pelata ihan tavallista pelikonsolia. Tosin jos tykkäät noista ihme konsoleista, kuten Nintendo Wiija Nintendo DS niin ota sitten se DS.
ÄLÄ PAINA! Koska mulkku on liian iso.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
♥Toma♥

Palaa alueelle Konsolit