Netti yhteys hidastunut

Yleistä keskustelua Internetistä ja nettisivuista.
Keskustelu Internet-ohjelmista ensisijaisesti Ohjelmat & käyttöjärjestelmät -alueelle!

Netti yhteys hidastunut

Viesti jiko 13 Heinä 2008 10:06

Niin viittisittekö auttaa kun tuo yhteys on hidastunut yhtäkkiä. Meillä on siis kolme konetta kytketty yhteen yhden megan yhteyteen. Ei kuitenkaan pitäisi muiden koneiden viedä siitä kun eivät ole päällä edes yleensä, waretuksiakaan ei nyt ole tulossa eikä mitään. Tämmöisen tuloksen antoi speedtest.net meidän yhteydestä:

Kuva

Eihän tämän noin hidas pitäisi olla, vai? Onko ppolla ongelmia? Kannattaisiko vaihtaa muuhun? Omassa koneessa vikaa? Mitä luulette?
jiko

Re: Netti yhteys hidastunut

Viesti KarseeKeiju 13 Heinä 2008 10:17

Joku virus on voinu aiheuttaa sen skannaa konees ja putsaa kaikesta paskasta ja onko sulla mitään virus ohjelma päivityksia tai mitään vastaavaa joka voisi hidastaa konetta yleisestikin joka vaikuttaa myös nettiin niin sielä alhaalla ?
no miepä saan kohta pleikka ykkösen 8) :roll: miun eka peli laite,mut tietokone on eka ja pysyy mun elämäni lopuun saakka ekana!!!!! :twisted: tietokone on mun elämä!this is my live!ja nyt siihen pleikkaan,saan aika hyviä pelejä siihen nimittäin kauhupelejä,sota/räiskintä,seikkailu yms :D :) :P mut yks on huono joka tulee siihen NINTENDO :shock:
Käyttäjän avatar
KarseeKeiju

Viesti jiko 13 Heinä 2008 10:48

Oon skannaillu pariinkin kertaan päivässä ewidolla , ad-awarella ja Spybotilla, mutta mikään noista ei löytänyt mitään muuta kuin evästeitä välillä. Ja Avasti on käytössä torjuntaohjelmana. Eipäs mulla mitään päivityksiä pitäis päivittämättä olla.
jiko

Viesti Peto 13 Heinä 2008 11:20

Ei yhden megan netin kuulukkaan olla mikään vauhtihirmu oikein. Ihan hyvä tulos on, hiukan pieni uppaus... Kaverilla oli samanlaista tulosta joten ei ole oikein hätää. Eikä yhden megan netti yllä edes 1mt latausnopeuteen.
AMD Athlon 64 3200+ | Club 3D geforce 6800 GS | 2GT DDR | Asus A8V-VM | 450GT HD | 300W | Nexus Clodius | 2x 120mm tuularia

Derbi Senda SM Xrace -07 ostoon. Suzuki PV nyt.
Käyttäjän avatar
Peto

Viesti Blueshit 13 Heinä 2008 11:33

Peto kirjoitti:Ei yhden megan netin kuulukkaan olla mikään vauhtihirmu oikein. Ihan hyvä tulos on, hiukan pieni uppaus... Kaverilla oli samanlaista tulosta joten ei ole oikein hätää. Eikä yhden megan netti yllä edes 1mt latausnopeuteen.

Kuva

Että kyllä sen jotain tota luokkaa silti pitäisi olla.
Intel Q6600 @ 3.0ghz | Leadtek 8800GT 512mb | 4GT DDR2 800mhz | 500Gb | Sonata III 500W | Asrock Twins-P35

SuperPi2M : 42.375s 3DMark06: 12846

[19:58] <SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Käyttäjän avatar
Blueshit

Viesti Peto 13 Heinä 2008 11:51

Blueshit kirjoitti:
Peto kirjoitti:Ei yhden megan netin kuulukkaan olla mikään vauhtihirmu oikein. Ihan hyvä tulos on, hiukan pieni uppaus... Kaverilla oli samanlaista tulosta joten ei ole oikein hätää. Eikä yhden megan netti yllä edes 1mt latausnopeuteen.

Kuva

Että kyllä sen jotain tota luokkaa silti pitäisi olla.

Njoo, itse ajattelin vain kuinka se lataa esim µtorrentilla.

Itse saan vain 40mt netillä

Kuva
AMD Athlon 64 3200+ | Club 3D geforce 6800 GS | 2GT DDR | Asus A8V-VM | 450GT HD | 300W | Nexus Clodius | 2x 120mm tuularia

Derbi Senda SM Xrace -07 ostoon. Suzuki PV nyt.
Käyttäjän avatar
Peto

Viesti jiko 13 Heinä 2008 14:54

Nyt alkaa mun ymmärrys loppumaan. Suljin ensin kaikki ylimääräiset ohjelmat ja testasin, silti pysyi nuissa samoissa nopeuksissa. Parin tunnin Päästä aukasin dc++ ja latailin jotain, latauksia odotellessa kävin taas testaamassa ja sanoi tätä:

Kuva

En ymmärrä mikä on syynä!
jiko

Palaa alueelle Internet