Kumpi kanttii ostaa? Xbox360 vai PS3?

Keskustelua erilaisista vempeleistä, esimerkiksi mopoista ja MP3-soittimista.

Kumpi kanttii ostaa? Xbox360 vai PS3?

Viesti GHsankari 12 Heinä 2008 21:17

Vähä mietin kanttiiko ostaa PS3 vai Xbox360? mitä mieltä ootte?
GHsankari

Re: Kumpi kanttii ostaa? Xbox360 vai PS3?

Viesti exeli 12 Heinä 2008 21:22

Moneskohan tämäkin topic on, jossa kysytään kumpi on parempi :roll: . Meinaan vaan että näitä pursuaa kohta joka kolosta. Osta se mikä huvittaa ja kerää tietoa peleistä mitä molemmille ilmestyy ja koita saada pelata molemmilla. Sitten näiden tietojen perusteella selvitä sisimmässä itsessäsi kummalla oli mukavampaa pelata.
[piilotettu kuva]<--Minä ihan ite.
Käyttäjän avatar
exeli

Viesti Muhwiza 12 Heinä 2008 21:22

Mitenköhän mones ''kumpi Boksi vai pleikka'' topic tämäkin jo on -.-'
Vastataan nyt kuitenkin : Xbox360 se on halvempi ja MINUSTA parempi, koska omistan sellaisen :)
E: Exeli kerkis eka :)
Käyttäjän avatar
Muhwiza

Viesti Latemara 12 Heinä 2008 21:23

exeli kirjoitti:Moneskohan tämäkin topic on, jossa kysytään kumpi on parempi :roll: . Meinaan vaan että näitä pursuaa kohta joka kolosta. Osta se mikä huvittaa ja kerää tietoa peleistä mitä molemmille ilmestyy ja koita saada pelata molemmilla. Sitten näiden tietojen perusteella selvitä sisimmässä itsessäsi kummalla oli mukavampaa pelata.

Ja noiden lisäksi suosittelen että kokeilet kyseisiä konsoleita vaikkapa kaverisi/kavereidesi luona.
Missä olivat PS3-Fanboyt kun heitä tarvittiin?
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.

Olen natsi.
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti Lefuz_e 12 Heinä 2008 21:30

PS3 Koska Jos Pelaa liian kauan xbox360 niin se tilttaa eli kanttii hommaa PS3 :D
Lefuz_e

Viesti Peto 12 Heinä 2008 21:32

Ps3 ostaisin itse ainakin.
Why So Serious ?

AMD Athlon 64 3200+ | Club 3D geforce 6800 GS | 2GT DDR | Asus A8V-VM | 450GT HD | 300W | Nexus Clodius | 2x 120mm tuularia
Käyttäjän avatar
Peto

Viesti Nazgûl 12 Heinä 2008 21:35

Lainaus toisesta topicista:

"Taas tälläinen kysymys. Ostat tietenkin sen, mille tulee sinua kiinnostavia pelejä. Itse ostaisin 360, pleikkarilla ei ole lähes yhtään minua kiinnostavaa peliä, poikkeuksena GTA IV ja MGS 4. Boxilla on myös paremmat nettipelit (Halot, GoW etc...) ja se on halvempi. Eli katso mitä pelejä kummallekkin konsolille on ja valitse sen perusteella."
"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."
Yksi sormus heidät löytää, se yksi heitä hallitsee,
se yksi heidät yöhön syöksee ja pimeyteen kahlitsee.
Käyttäjän avatar
Nazgûl

Viesti zukans 12 Heinä 2008 21:37

no jos rahaa riittää nii ps3 mut ite kuitenki ostaisin tai ostinkin x0 ja ei x0 tilttaa vaik pelaat kaua ku ite oo pelannu jotai 12 tuntii putkee parina päivän peräkkäi ja viel toimii.
Mut takas asiaa, eli ps3 kapula sukkaa toisin ku x0 mut ps3 tulee hemmeti hyvä peli joskus nimeltä GOW3.
Kannattaa kuiteski kokeilla molempia ja katella mitä pelei tulee.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
zukans

Viesti Latemara 12 Heinä 2008 21:38

Lefuz_e kirjoitti:PS3 Koska Jos Pelaa liian kauan xbox360 niin se tilttaa eli kanttii hommaa PS3 :D

Ei tilttaa jos ostat Falcon mallin, ja pidät tuuletuksen yms kunnossa. Et vain osaa jos omasi hajotit. Ja nykyäänhän jokainen uusi konsoli on Falcon, ja muistaakseni huolletaan ilmaiseksi jos konsolissa tulee RROD.Red Ring Of Dead!
Peto kirjoitti:Ps3 ostaisin itse ainakin.

Mitkähän ovat herran perustelut?
Missä olivat PS3-Fanboyt kun heitä tarvittiin?
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.

Olen natsi.
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti $!lv3r 12 Heinä 2008 21:39

osta Xbox 360!se on halvempi ja paremmat pelit!
Käyttäjän avatar
$!lv3r

Viesti McKalistin 12 Heinä 2008 21:44

Sanoisin, että PS3.
[piilotettu kuva]
McKalistin

Viesti |Olli> 12 Heinä 2008 21:58

Kyllä se Xbox 360 kannattee ostaa , kavereillani on xboxx 360 ja se on minun mielestä parempi.
Sanotaan nyt vaikka hinnan perusteella.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
|Olli>

Viesti JonuZi 12 Heinä 2008 22:52

Onhan se PS3 tehokkaampi ja on blu-rayta yms paskaa, mutta ite ainaki tykkään xboxista. Ohjain ja pelitarjonta ainakin paremmat imo. Jos grafiikoiden takia konsolia olet ostamassa, niin ei näiden konsolien grafiikoiden välillä paljon eroja ole.

PS3 kalliit turhan kalliit osat, josta Sony ei edes kaikkea tehoa saanut irti. Xbox360 halvemmat osat, joista saa silti hyvin tehoa irti.
PS3 40 gigasen kovalevyn kanssa ~440€
Xbox360:
Elite (musta) 120 gigasella kovalevyllä ~380€
20 gigasella kovalevyllä ~270€
Ilman kovalevyä ~190-200€ + Xboxien hinnat tässä lähiaikoina laskemassa muutamalla kymmenellä eurolla.

Valitse mistä tykkäät. Ite päädyin 2 vuotta sitten Xbox360 ja tyytyväinen olen ollut 8)
JonuZi

Viesti praKKA 12 Heinä 2008 23:52

JonuZi kirjoitti:Onhan se PS3 tehokkaampi ja on blu-rayta yms paskaa, mutta ite ainaki tykkään xboxista. Ohjain ja pelitarjonta ainakin paremmat imo. Jos grafiikoiden takia konsolia olet ostamassa, niin ei näiden konsolien grafiikoiden välillä paljon eroja ole.

PS3 kalliit turhan kalliit osat, josta Sony ei edes kaikkea tehoa saanut irti. Xbox360 halvemmat osat, joista saa silti hyvin tehoa irti.
Xbox360:
Ilman kovalevyä ~190-200€ + Xboxien hinnat tässä lähiaikoina laskemassa muutamalla kymmenellä eurolla.

Valitse mistä tykkäät. Ite päädyin 2 vuotta sitten Xbox360 ja tyytyväinen olen ollut 8)

Yritätkö tappaa minut nauruun? Sony ei saanut tehoja irti :DDDDD

Kuule kyllä ne on ne pelintekijät jotka niitä tehoja hyödyntää eikä Sony, Sony antaa vain alustan, ja pelintekijät optimoi pelinsä sille pleikkarille niin hyvin kuin haluaa. Kyllä minä sen pleikkakolmosen ottaisin jo pelkästään sen takia että sillä voi tehdä muutakin kuin pelata.
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer
Rapakuntoinen nörtti haastaa kaikki punnertamaan, pystyttekö?
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti JonuZi 13 Heinä 2008 00:32

praKKA kirjoitti:
JonuZi kirjoitti:Onhan se PS3 tehokkaampi ja on blu-rayta yms paskaa, mutta ite ainaki tykkään xboxista. Ohjain ja pelitarjonta ainakin paremmat imo. Jos grafiikoiden takia konsolia olet ostamassa, niin ei näiden konsolien grafiikoiden välillä paljon eroja ole.

Xbox360:

Yritätkö tappaa minut nauruun? Sony ei saanut tehoja irti :DDDDD

Kuule kyllä ne on ne pelintekijät jotka niitä tehoja hyödyntää eikä Sony, Sony antaa vain alustan, ja pelintekijät optimoi pelinsä sille pleikkarille niin hyvin kuin haluaa. Kyllä minä sen pleikkakolmosen ottaisin jo pelkästään sen takia että sillä voi tehdä muutakin kuin pelata.

I failed :cry: Tarkoitin kuitenki lähinnä sitä, että nämä nykyajan pelit ei tarvi sellaista määrää tehoa jonka PS3 tarjoaa.

Jos elokuvia haluaa konsolilla kattoa ja Full HD tv löytyy, niin kyllähän se PS3 tietty on hyvä ostos. Ite kattelen elokuvat muilla laitteilla ja pelaan pelikonsoleilla.

Aikaisemmassa viestissä unohdin vielä mainita, että Xbox live vie PS3 ilmaispaskan 100-0 (Ei se 5€/kk kukkarossa tunnu)
JonuZi

Palaa alueelle Värkit ja vekottimet

Samankaltaisia viestiketjuja