exeli kirjoitti:Moneskohan tämäkin topic on, jossa kysytään kumpi on parempi :roll: . Meinaan vaan että näitä pursuaa kohta joka kolosta. Osta se mikä huvittaa ja kerää tietoa peleistä mitä molemmille ilmestyy ja koita saada pelata molemmilla. Sitten näiden tietojen perusteella selvitä sisimmässä itsessäsi kummalla oli mukavampaa pelata.
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.
Lefuz_e kirjoitti:PS3 Koska Jos Pelaa liian kauan xbox360 niin se tilttaa eli kanttii hommaa PS3 :D
Peto kirjoitti:Ps3 ostaisin itse ainakin.
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.
JonuZi kirjoitti:Onhan se PS3 tehokkaampi ja on blu-rayta yms paskaa, mutta ite ainaki tykkään xboxista. Ohjain ja pelitarjonta ainakin paremmat imo. Jos grafiikoiden takia konsolia olet ostamassa, niin ei näiden konsolien grafiikoiden välillä paljon eroja ole.
PS3 kalliit turhan kalliit osat, josta Sony ei edes kaikkea tehoa saanut irti. Xbox360 halvemmat osat, joista saa silti hyvin tehoa irti.
PS3 40 gigasen kovalevyn kanssa ~440€
Xbox360:
Elite (musta) 120 gigasella kovalevyllä ~380€
20 gigasella kovalevyllä ~270€
Ilman kovalevyä ~190-200€ + Xboxien hinnat tässä lähiaikoina laskemassa muutamalla kymmenellä eurolla.
Valitse mistä tykkäät. Ite päädyin 2 vuotta sitten Xbox360 ja tyytyväinen olen ollut
praKKA kirjoitti:JonuZi kirjoitti:Onhan se PS3 tehokkaampi ja on blu-rayta yms paskaa, mutta ite ainaki tykkään xboxista. Ohjain ja pelitarjonta ainakin paremmat imo. Jos grafiikoiden takia konsolia olet ostamassa, niin ei näiden konsolien grafiikoiden välillä paljon eroja ole.
PS3 kalliit turhan kalliit osat, josta Sony ei edes kaikkea tehoa saanut irti. Xbox360 halvemmat osat, joista saa silti hyvin tehoa irti.
PS3 40 gigasen kovalevyn kanssa ~440€
Xbox360:
Elite (musta) 120 gigasella kovalevyllä ~380€
20 gigasella kovalevyllä ~270€
Ilman kovalevyä ~190-200€ + Xboxien hinnat tässä lähiaikoina laskemassa muutamalla kymmenellä eurolla.
Valitse mistä tykkäät. Ite päädyin 2 vuotta sitten Xbox360 ja tyytyväinen olen ollut
Yritätkö tappaa minut nauruun? Sony ei saanut tehoja irtiDDDD
Kuule kyllä ne on ne pelintekijät jotka niitä tehoja hyödyntää eikä Sony, Sony antaa vain alustan, ja pelintekijät optimoi pelinsä sille pleikkarille niin hyvin kuin haluaa. Kyllä minä sen pleikkakolmosen ottaisin jo pelkästään sen takia että sillä voi tehdä muutakin kuin pelata.
Palaa alueelle Värkit ja vekottimet