Kumpi kanttii ostaa? Xbox360 vai PS3?

Keskustelua erilaisista vempeleistä, esimerkiksi mopoista ja MP3-soittimista.

Re: Kumpi kanttii ostaa? Xbox360 vai PS3?

Viesti Muhwiza 13 Heinä 2008 01:18

off: Luinpas tossa äske jotain peli lehtee jossa ne oli haastatellu bugbearia(flat outtien tekijöitä) Ne sanoo että Playstationille on vaikeampi tehdä pelejä kuin Xboxille. Siitä johtuu se miksi PS3:lla ei ole niin paljoa pelejä tullut : off
Ja päätökseni pitää: Xbox 360 on halvempi ja enemmän pelejä :D
Örp!
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Muhwiza

Viesti praKKA 13 Heinä 2008 11:45

Makuasia. Haluatko sinäkin ostaa tietokoneen joka pyörittää justiinsa ja justiinsa nykyajan pelejä mutta joudut seuraavalla viikolla päivittämään sitä jotta uusi peli toimisi sillä? Et vain oikeasti pysty perustelemaan väitettäsi mitenkään joten puhut itsesi pussiin. Verkko-ominaisuuksista en sano mitään kun en ole kokeillut.

Kyllä, PS3:lle on vaikeampi tehdä pelejä, johtuen sen prosessorista. En vain tajua mitä ne koodaajat poraavat, saavathan he enemmän liksaa kun hieman opettelee sille Cellille tekemään pelejä ja tekevät siis sitä myöten PS3:lle pelejä.
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Verkkolinja.org - Käy täällä
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti ErrorFile 13 Heinä 2008 14:11

Mielestäni PS3 on parempi vaihtoehto, koska:
- Ilmainen nettipeli (itse en ainakaan halua maksaa ylimääräistä että voin pelata pelejä netissä)
- Luotettavampi, Xbox kun hajoaa herkästi
- Ohjain (Ainakaan minä en osaa pelata Xboxin ohjaimella :o )

Onhan PS3 kalliimpi, mutta mukana tulee hyvä Blu-Ray soitin ja ilmainen nettipeli.
Intel C2D E6400 - Asus P5B-VM SE - 2x 1GB PQI (Dual Channel) - Maxtor 250GB & Samsung Spinpoint T166 500GB - Samsung Writemaster 20x+-DVDRW - Club 3D Radeon HD 4870 512Mt - Chieftec 550w - Samsung SyncMaster 940BW - Compucase 6C29 (+ 120mm Nexus & pölyfiltteri)
Käyttäjän avatar
ErrorFile

Viesti JonuZi 13 Heinä 2008 17:39

ErrorFile kirjoitti:Mielestäni PS3 on parempi vaihtoehto, koska:
- Ilmainen nettipeli (itse en ainakaan halua maksaa ylimääräistä että voin pelata pelejä netissä)

Onhan PS3 kalliimpi, mutta mukana tulee hyvä Blu-Ray soitin ja ilmainen nettipeli.

Joka on täyttä paskaa xbox liveen verrattuna :)
JonuZi

Viesti Villex 13 Heinä 2008 18:57

Yksinkertaisesti xbox. Eikä ne sitten hajoile ja vaikka hajoaa se menee takuuseen.
[piilotettu kuva] Nopea netti..
Käyttäjän avatar
Villex

Viesti praKKA 13 Heinä 2008 18:58

Villex kirjoitti:Yksinkertaisesti xbox. Eikä ne sitten hajoile ja vaikka hajoaa se menee takuuseen.

Miksi Xbox? Perustele pointtisi.
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Merkkis 13 Heinä 2008 19:23

Mielestäni taas Xbox360, yksinkertaisesti pelivalikoiman takia. Tällä hetkellä ainoa PS3-peli mitä haluan pelata on MGS4. Mutta taas Xboxilla on paljon enemmän valmiiksi jo pelejä ja muutenkin ei niillä tehoilla niin paljoa ole väliä. Mutta toisaalta muuten en tähän ota mitenkään kantaa, koska en hanki konsoleita vaan olen PC-pelaaja ja konsoleita pelaan kaverillani, mikäli haluan pelata niillä.
Sony Ericsson M600i || iPod Classic || Aprilia RS || Peugeot Mi16 || Merkonomi @ Quakenet || Söyring @ IRC-Galleria || Soyring @ Last.Fm
Käyttäjän avatar
Merkkis

Viesti Latemara 13 Heinä 2008 19:43

ErrorFile kirjoitti:Mielestäni PS3 on parempi vaihtoehto, koska:

-Laadusta kannattaa maksaa
-Ei hajoa jos osaa käyttää oikein.
-Maku asia, tai olet evo, itse opin XboX 360 ohjaimen alta 10 minuutin.

PS3 ei ole muuta hyvää kuin se blu-rey soitin, hinta on sen takia niin korkea. Mutta epäilen että 5 vuoden päästä Blu-ray soitinten hinta on laskenut kuten DvD soittimilla nykyään niin tulisi varmaan halvemmaksi ostaa XboX ja Blu-ray soitin erikseen. Luultavasti ehkä varmaan.
So shit happens, I guess. What else? I enjoy fine food, especially beer and beef jerky. Also, I like blowing stuff up. Back home everyone was kinda giving me a hard time about that, but in the Army they actually want you to blow stuff up, so I fit right in.

-Haggard
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti praKKA 13 Heinä 2008 19:46

Itsellä ei kyllä Xboxien ohjaimet ole koskaan sopinut käteen. PS3:lla voi tehdä muutakin kuin katsoa blu-ray -leffoja tai pelata.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti ErrorFile 13 Heinä 2008 19:59

Ei minullekaan sovi kovin hyvin. Kyllä sillä ehkä 10min ajan voi pelata, mutta ei kauempaa. Sen ohjaimen muotoilu on vaan sellainen, että ei sovi minulle.
Tämähän on siis makuasia.

Xboxithan hajoavat tuosta vaan, ei sille mitään erikoista tarvitse tehdä.. Pelkästään pelata normaalisti.
Toissapäivänä olikin muuten eräällä tutullani mennyt boxi rikki, kolme punaista valoa siis.
Se nyt vaan sattuu olemaan totta, että Xboxit eivät kestä, koska laitteen julkaisussa kiirehdittiin.
Ei tietenkään kaikilla hajoa, mutta näkyy aika yleistä olevan.

Nettipelistä konsolilla en itse halua maksaa, koska rahaa ei muutenkaan ole milloinkaan liikaa.
PC:llä sama juttu.
Intel C2D E6400 - Asus P5B-VM SE - 2x 1GB PQI (Dual Channel) - Maxtor 250GB & Samsung Spinpoint T166 500GB - Samsung Writemaster 20x+-DVDRW - Club 3D Radeon HD 4870 512Mt - Chieftec 550w - Samsung SyncMaster 940BW - Compucase 6C29 (+ 120mm Nexus & pölyfiltteri)
Käyttäjän avatar
ErrorFile

Viesti Nazgûl 13 Heinä 2008 20:18

ErrorFile kirjoitti:Ei minullekaan sovi kovin hyvin. Kyllä sillä ehkä 10min ajan voi pelata, mutta ei kauempaa. Sen ohjaimen muotoilu on vaan sellainen, että ei sovi minulle.

Xboxithan hajoavat tuosta vaan, ei sille mitään erikoista tarvitse tehdä.. Pelkästään pelata normaalisti.
Toissapäivänä olikin muuten eräällä tutullani mennyt boxi rikki, kolme punaista valoa siis.
Se nyt vaan sattuu olemaan totta, että Xboxit eivät kestä, koska laitteen julkaisussa kiirehdittiin.

Nettipelistä konsolilla en itse halua maksaa, koska rahaa ei muutenkaan ole milloinkaan liikaa.

Uusissa malleissa tuo vika on korjattu. Taisi olla joku Falcon hommeli.

E: Ja minulle taas Boxin ohjain sopii paremmin käteen.
"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."
Yksi sormus heidät löytää, se yksi heitä hallitsee,
se yksi heidät yöhön syöksee ja pimeyteen kahlitsee.
Käyttäjän avatar
Nazgûl

Viesti JonuZi 14 Heinä 2008 02:30

Nazgûl kirjoitti:
ErrorFile kirjoitti:Ei minullekaan sovi kovin hyvin. Kyllä sillä ehkä 10min ajan voi pelata, mutta ei kauempaa. Sen ohjaimen muotoilu on vaan sellainen, että ei sovi minulle.

Uusissa malleissa tuo vika on korjattu. Taisi olla joku Falcon hommeli.

E: Ja minulle taas Boxin ohjain sopii paremmin käteen.

Jep, eli ylikuumentumis prosentti nykyään varmaan alle 5 tämän falconin ansiosta.
Itsehän ennen XO hankkimista olin pelannut playstationia ~7-8 vuotta. 1 tunnin kokeilun jälkeen ohjain tuntui paljon paremmalta, kuin PS. Ohjaimen käyttö oli alussa ehkä hieman hankalaa, mutta kaikkeen tottuu.
JonuZi

Viesti Villex 18 Heinä 2008 16:25

Mulla on ollut tämä ekan erän xbox kohta 3 vuotta eikä se ole hajonnut kertaakaan, rikkonut levyjä tai mitään..
Ja miksi haluatte maksaa jostan Pleikkarista 170 euroa enemmän kuin xboxista??? Xboxille on muutenkin parempia pelejä ja tulee aina olemaan. Xboxin ohjain on 100 kertaa parempi kuin pleikkarin.
[piilotettu kuva] Nopea netti..
Käyttäjän avatar
Villex

Viesti Evilman 18 Heinä 2008 16:56

Villex kirjoitti:Mulla on ollut tämä ekan erän xbox kohta 3 vuotta eikä se ole hajonnut kertaakaan, rikkonut levyjä tai mitään..
Ja miksi haluatte maksaa jostan Pleikkarista 170 euroa enemmän kuin xboxista??? Xboxille on muutenkin parempia pelejä ja tulee aina olemaan. Xboxin ohjain on 100 kertaa parempi kuin pleikkarin.

Xboxille ilmestyy miltei samat pelit kuin PS:llekin, joten eroa ei tule olemaan kuin hivenen ehkä jossain online-peleissä. Itse kyllä suosittelisin Xbox 360. Kaiken lisäksi jää rahaa muuhunkin.
Helvetin tunarit!
Evilman

Viesti BigOne 19 Heinä 2008 17:50

Siihen tulokseen olen tullut, että kyllä mä ympyrän mielummin ostaisin.
:F
Käyttäjän avatar
BigOne

Palaa alueelle Värkit ja vekottimet

Samankaltaisia viestiketjuja