Ja päätökseni pitää: Xbox 360 on halvempi ja enemmän pelejä
ErrorFile kirjoitti:Mielestäni PS3 on parempi vaihtoehto, koska:
- Ilmainen nettipeli (itse en ainakaan halua maksaa ylimääräistä että voin pelata pelejä netissä)
- Luotettavampi, Xbox kun hajoaa herkästi
- Ohjain (Ainakaan minä en osaa pelata Xboxin ohjaimella)
Onhan PS3 kalliimpi, mutta mukana tulee hyvä Blu-Ray soitin ja ilmainen nettipeli.
Villex kirjoitti:Yksinkertaisesti xbox. Eikä ne sitten hajoile ja vaikka hajoaa se menee takuuseen.
ErrorFile kirjoitti:Mielestäni PS3 on parempi vaihtoehto, koska:
- Ilmainen nettipeli (itse en ainakaan halua maksaa ylimääräistä että voin pelata pelejä netissä)
- Luotettavampi, Xbox kun hajoaa herkästi
- Ohjain (Ainakaan minä en osaa pelata Xboxin ohjaimella :o )
Onhan PS3 kalliimpi, mutta mukana tulee hyvä Blu-Ray soitin ja ilmainen nettipeli.
ErrorFile kirjoitti:Ei minullekaan sovi kovin hyvin. Kyllä sillä ehkä 10min ajan voi pelata, mutta ei kauempaa. Sen ohjaimen muotoilu on vaan sellainen, että ei sovi minulle.
Tämähän on siis makuasia.
Xboxithan hajoavat tuosta vaan, ei sille mitään erikoista tarvitse tehdä.. Pelkästään pelata normaalisti.
Toissapäivänä olikin muuten eräällä tutullani mennyt boxi rikki, kolme punaista valoa siis.
Se nyt vaan sattuu olemaan totta, että Xboxit eivät kestä, koska laitteen julkaisussa kiirehdittiin.
Ei tietenkään kaikilla hajoa, mutta näkyy aika yleistä olevan.
Nettipelistä konsolilla en itse halua maksaa, koska rahaa ei muutenkaan ole milloinkaan liikaa.
PC:llä sama juttu.
Nazgûl kirjoitti:ErrorFile kirjoitti:Ei minullekaan sovi kovin hyvin. Kyllä sillä ehkä 10min ajan voi pelata, mutta ei kauempaa. Sen ohjaimen muotoilu on vaan sellainen, että ei sovi minulle.
Tämähän on siis makuasia.
Xboxithan hajoavat tuosta vaan, ei sille mitään erikoista tarvitse tehdä.. Pelkästään pelata normaalisti.
Toissapäivänä olikin muuten eräällä tutullani mennyt boxi rikki, kolme punaista valoa siis.
Se nyt vaan sattuu olemaan totta, että Xboxit eivät kestä, koska laitteen julkaisussa kiirehdittiin.
Ei tietenkään kaikilla hajoa, mutta näkyy aika yleistä olevan.
Nettipelistä konsolilla en itse halua maksaa, koska rahaa ei muutenkaan ole milloinkaan liikaa.
PC:llä sama juttu.
Uusissa malleissa tuo vika on korjattu. Taisi olla joku Falcon hommeli.
E: Ja minulle taas Boxin ohjain sopii paremmin käteen.
Villex kirjoitti:Mulla on ollut tämä ekan erän xbox kohta 3 vuotta eikä se ole hajonnut kertaakaan, rikkonut levyjä tai mitään..
Ja miksi haluatte maksaa jostan Pleikkarista 170 euroa enemmän kuin xboxista??? Xboxille on muutenkin parempia pelejä ja tulee aina olemaan. Xboxin ohjain on 100 kertaa parempi kuin pleikkarin.
Palaa alueelle Värkit ja vekottimet