Netti Yhteys Ongelma, Hätäinen sellainen!

Yleistä keskustelua Internetistä ja nettisivuista.
Keskustelu Internet-ohjelmista ensisijaisesti Ohjelmat & käyttöjärjestelmät -alueelle!

Netti Yhteys Ongelma, Hätäinen sellainen!

Viesti Dessu 12 Heinä 2008 16:38

Elikkä siis meillä on 3 konetta yhdistettynä yhteen 1mb:n nettiyhteyteen (sanotaanko se noin?) Mutta kuitenkin jos pääkoneella, laittaa waretukset päälle, niin vain yhdeltä ja juuri MINUN koneelta netti katkeaa 1-5sec välein ; / Ja siis tuolla alhaalla tulee aina "Verkkokaapeli Ei Ole Kytketty" kun alkaa pätkimään ja se ilmestyy siihen 1-5sec välein muutamaksi sadasosa sekuniksi ! =/

Ja muulloin tätä ongelmaa EI ilmene kuin jos pääkoneella on waretukset päällä, ja vain sattuu minun koneelle tämä pätkiminen.. Ei Sille kolmannelle..

Ja lähiaikoina on tullut muutoksia koneen sisään, näytönohjain vaihdettu uuteen, ja sähkökatkoksia ollut jonkin verran että kukaan tietäisi miten tämän saisi korjattua? Tai jollain ollut sama ongelma?

Pikaisia vastauksia ja kysymyksiä odotellessa! =)
I'M OUT OF DA BUSINES [OFFLINE]
Käyttäjän avatar
Dessu

Re: Netti Yhteys Ongelma, Hätäinen sellainen!

Viesti son-of-satan 12 Heinä 2008 16:48

Yksinkertaista: Lopeta waretus!
[piilotettu kuva] <- Olkaa kilttejä ja liittykää niin autatte minua hankkimaan warrockiin premiumin Tästä saa paypal accon
Käyttäjän avatar
son-of-satan

Viesti Dessu 12 Heinä 2008 16:53

son-of-satan kirjoitti:Yksinkertaista: Lopeta waretus!

Siis, minä en wareta, veljeni tekee sitä ja ei kuitenkaa viitsi lopettaa kun niin pienessä määrässä sitä tekee! Ja PLIIIIIIIIIS ei tollaisia vastauksia -.-
Käyttäjän avatar
Dessu

Viesti mu1ku1la1 12 Heinä 2008 17:00

Dessu kirjoitti:
son-of-satan kirjoitti:Yksinkertaista: Lopeta waretus!

Siis, minä en wareta, veljeni tekee sitä ja ei kuitenkaa viitsi lopettaa kun niin pienessä määrässä sitä tekee! Ja PLIIIIIIIIIS ei tollaisia vastauksia -.-

Mene pääkoneen ware-cilentin asetuksista katsomaan, mikä on maksimi lataus nopeus. Jos se on loputon/100kt/s pistä sen tilalle vaikka 20kt/s.

Luulisin ongelman johtuvan siitä, että waretus imee kaistan kokonaan. Jos tällä ei selvene, vaihtakaa pääkonetta?
[piilotettu kuva]
SuomiGuildi
Kreikassa 22.7-04.8.08
Käyttäjän avatar
mu1ku1la1

Viesti ®©ÐÓßX_ 12 Heinä 2008 18:38

Kerroppas... Käytätkö ZoneAlarmia?
®©ÐÓßX_

Viesti Dessu 12 Heinä 2008 20:14

En, vaan F-Securea.. Ja Siis menen nytten kokeilemaan tuota juttua mitä ehdotit Muikula

Edit: Miten se homma onnistuu =DDD?
Käyttäjän avatar
Dessu

Viesti Dessu 14 Heinä 2008 11:39

Nostetaan aihetta ja tuo temppu ei onnistunut

'
Käyttäjän avatar
Dessu

Viesti praKKA 15 Heinä 2008 12:53

Kuulostaa siltä että modeemi/reititin on poksahtamassa, luultavasti lukuisien sähkökatkosten takia. Kun yhdestä reiästä tulee paljon liikennettä, reititin/modeemi ei kestä sitä ja sekoilee muiden reittien kanssa.
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer
Rapakuntoinen nörtti haastaa kaikki punnertamaan, pystyttekö?
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Dessu 15 Heinä 2008 17:35

Voisimme kokeilla naapurin modeemilla mahdollisesti joten vastaan tähän sen jälkeen, myös muut neuvot ovat vielä tervetulleita :)
Käyttäjän avatar
Dessu

Palaa alueelle Internet