Magic the Gathering

Keskustelua lautapeleistä.

Magic the Gathering

Viesti Sub-Zero 11 Heinä 2008 23:31

Niin tuosta pelistä ajattelin pistää topicin pystyyn ja jutella kyseisistä korteista. Pelaako kukaan täällä edes tuota ja jos pelaa minkä laisella pakalla? Itse pelaan musta/sinisellä kontrolli pakalla. Minkä laisista peli muodoista pidätte? Itse pidän kovasti reippaasti yli kolmen pelaajan kanssa pelattavasta kaikki vastaan kaikki peleistä.
Tits or GTFO!
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Sub-Zero

Re: Magic the Gathering

Viesti .ferry 13 Heinä 2008 13:05

Punainen aggropakka kasauksessa. Lisää kortteja hankin kuhan palkkapäivä koittaa. Pitäisi Kird Apet, Savannah lionsit yms. kustantaa.
[piilotettu kuva]
Bombing for peace is like fucking for virginity.
.ferry

Viesti Sub-Zero 14 Heinä 2008 17:33

Jooh sehän se on että juusto kortit maksaa ihan sikana. Pitäis hankkia Royal Assassineja ja muita Cheddaria tirskuvia kortteja.
Tits or GTFO!
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Sub-Zero

Viesti Verts 11 Elo 2008 17:57

Ite en oo kyllä tosta innostunu, siskon mies on enemmänki noita pelannu, on ollu jossai turnauksissa jne En kyl tie missä niitä turnauksiakaa on :P
I doesn't afraid of anything *-<:)

Ei ole typo, http://encyclopediadramatica.com/Pretty_cool_guy noobs -.-'
Käyttäjän avatar
Verts

Viesti Video 19 Touko 2009 21:50

tosi hyvä peli onkin. pelaan nyt musta/puna/valko pakalla. en pelaa muiden kun yhen kaverin kaa. 8) onhan se kumminkin kiva pelata sitä muutama kerta viikossa. :D
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 8%, jotka kuuntelevat MUSIIKKIA eivätkä PASKAA, lisää tämä allekirjoitukseesi.

tänne pitää mennä: smouch.net/lol
[spoiler]RICK ROLL[/spoiler]
Video

Viesti Icode26397 20 Touko 2009 18:36

Minä pelaan vesipakalla eli sinisellä siinä on ihan huluja kortteja :shock: :shock:
Icode26397

Viesti Video 20 Touko 2009 22:44

Icode26397 kirjoitti:Minä pelaan vesipakalla eli sinisellä siinä on ihan huluja kortteja :shock: :shock:

tää on se yks kaveri
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 8%, jotka kuuntelevat MUSIIKKIA eivätkä PASKAA, lisää tämä allekirjoitukseesi.

tänne pitää mennä: smouch.net/lol
[spoiler]RICK ROLL[/spoiler]
Video

Viesti UnReaL 17 Kesä 2009 19:41

Jees, itse hurahdin tähän peliin kun kaveri kertoi vain pelin alkeet. Olen pelaillut ehkä noin vuoden kavereideni kanssa.

Itselläni on monta pakkaa, joista kaikki olen itse koonnut. Mutta parhaimmat ovat varmaan :

1. Paras eli Sini/Valkoinen Artifacti pakka. Tällä pakalla voin summonoida jo kolmannella vuorolla esim. Sphinx Sovereignin http://magiccards.info/ala/en/196.html . Pakka on todella hyvä. Voittaa esim valmis pakat, kuten sidestep jne helposti.

2. Counterspell pakka. Sininen pakka, joka vain countteraa taiat ja monsterit niin, että vihollinen ei saa mitään kentälle. Itse tökin 1/1 , 2/2 , 3/3 monstereilla vihollisen kumoon.

3. Moninpeli pakka. Tapan kaikki taioilla ja monstereilla, jotka iskevät moneen.
Käyttäjän avatar
UnReaL

Viesti Fiasco 04 Heinä 2009 12:06

Itsekin innostuin tästä pelistä,mutta kun Kemi-Tornio väliltä ei oikein löydy liikettä missä näitä kortteja myydään :(
Fiasco
Käyttäjän avatar
Fiasco

Viesti Zondigga 05 Heinä 2009 09:10

Fiasco kirjoitti:Itsekin innostuin tästä pelistä,mutta kun Kemi-Tornio väliltä ei oikein löydy liikettä missä näitä kortteja myydään :(
Nämä kannattaa tilata netistä yksittäisinä kortteina.
Käyttäjän avatar
Zondigga

Viesti InFeCtEdMuShRoOm 13 Heinä 2009 14:28

Kavereiden pakoilla pelailen silloin tällöin ja omankin pakan alottamista oon miettiny.. Koukuttava peli! :D
nVidia GeForce GTX 285
Intel Core 2 Quad-Core Q9550 2.83GhZ
ASUS STRIKER II NSE
4096MB Dual-Channel RAM
Windows XP Home FI SP3
<____<
Käyttäjän avatar
InFeCtEdMuShRoOm

Viesti Anakaa! 14 Heinä 2009 11:10

Ennen mulla oli vain yksi pakka, koska kortit eivät riittäneet enempään. Vähän aika sitten veli myi sen kortit mulle, joita se oli keränny monta sataa joku 10v sitten.
Nyt on 5 vähän huonompaa pakkaa koska kaveritkin pelaa.
1. Mountain. Olennot ovat pelkkiä Goblineja. Paljon instantteja ja sorceryjä. Hauska pakka
2. Mountain. Ihan tavallinen mountainpakka. Ei mitään erikoista.
3. Mountain&Swamp. Pieni pakka jossa molempia. Ehkä vähän huono koska ei ole hirveästi landeja, ja on paljon olentoja jotka tarvitsevat paljon manaa
4. Swamp. Hyvä pakka. On muutama harvinaisempi ja parempi kortti. Paljon, muttei liikaa, landeja.
5. Plains&Island. Kokeiluksi tehty pakka. Huono koska ~50-60kortista vain 15 on landea. Ei mitään erityisen hyvää korttia.

Eilen lähti tilaus yksittäisiä kortteja 30€lla. Aika turha tilata koska olen ainut meistä neljästä jolla kortteja on ja saan aina lainata :D
Käyttäjän avatar
Anakaa!

Viesti Arpanoppa 14 Heinä 2009 18:28

Ite oon tilaamassa valmispakkaa http://www.adventureson.com:ista ja aion ostaa myös yksittäisiä "hulluja" kortteja, joo Ana lainailee mulle vähä välii. :D
Paina jos haluat kuunnella kunnon musaa!
Käyttäjän avatar
Arpanoppa

Palaa alueelle Lautapelit

Samankaltaisia viestiketjuja