Venäjä aukoo päätään jälleen

Keskustelua uutisista.

Venäjä aukoo päätään jälleen

Viesti DimePervo 11 Heinä 2008 15:36

siis Suomelle, ne saakelin puutullihommat. olen aina ollut sitä mieltä että venäjä on aivan surkea paikka. sellutehtaat ehkä Suomessa lopetetaan kun ei viitsi enää tuoda puuta korkean tullimaksun takia. Fuck venäjä!'

lähde: mtv3:n uutiset
Viimeksi muokannut DimePervo päivämäärä 11 Heinä 2008 15:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Hammer...
SmasheD...
FACE!
Käyttäjän avatar
DimePervo

Re: Venäjä aukoo päätään jälleen

Viesti J0nez 11 Heinä 2008 15:39

Ja lähde?
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
J0nez

Viesti Indestructible 11 Heinä 2008 15:42

Tää on vähän offia, mutta liittyy jotenkin.

Isälläni on metsäkoneita jonkin verran. Mitenkähän suomen puukaupalle käy? Jatkuukohan metsätyöt?
Tähän asti meillä on ollut aika hyvin töitä, mutta vähän on mennyt homma epävarmemmaksi. :?
Ja jos tehtaita lopetataan paljon, niin eihän töitäkään tule.
Venäjältä puuta sai halvemmalla, niin sieltä ostettiin. Nytten Venäjältä ei saa, niin olisi pakko ostaa Suomesta, mutta puun hinta on kalliimpi.

Toivotaan, että työt jatkusivat ja metsäteollisuus säilysi!
Airsoft -tiimini sivut | Kotisivuni | GFX |
[piilotettu kuva]Klikkaa! Neobux, 2$ Payout!! Helppoa rahaa!!
Käyttäjän avatar
Indestructible

Viesti Clutumnus 11 Heinä 2008 15:43

eh...kannattaisi vähän enemmän aiheesta kertoa...itse en saanut tuosta mitään selvää, paitsi että jotain riitaa jostain tullista
http://www.youtube.com/watch?v=x6zhKJfv ... re=related <- hauska mies, ei ref linkki -_-

Guns don't kill people, people kill people! Guns defend people against people with smaller guns!

Finally that emo fuck got killed before he had chance to kill himself!
Käyttäjän avatar
Clutumnus

Viesti manjoni 13 Heinä 2008 20:08

uutisissa oli kanssa tuosta
Käyttäjän avatar
manjoni

Viesti Regalis 13 Heinä 2008 20:48

zombiestomp kirjoitti:siis Suomelle, ne saakelin puutullihommat. olen aina ollut sitä mieltä että venäjä on aivan surkea paikka. sellutehtaat ehkä Suomessa lopetetaan kun ei viitsi enää tuoda puuta korkean tullimaksun takia. Fuck venäjä!'

Öh... Jos itse omistaisit jonkin venäläisen puufirman, toisitko puuta Suomeen, kun sen myyminen kotimaahan on paljon tuottavampaa?
Käyttäjän avatar
Regalis

Viesti Shadow Master 18 Heinä 2008 14:06

Regalis kirjoitti:
zombiestomp kirjoitti:siis Suomelle, ne saakelin puutullihommat. olen aina ollut sitä mieltä että venäjä on aivan surkea paikka. sellutehtaat ehkä Suomessa lopetetaan kun ei viitsi enää tuoda puuta korkean tullimaksun takia. Fuck venäjä!'

Öh... Jos itse omistaisit jonkin venäläisen puufirman, toisitko puuta Suomeen, kun sen myyminen kotimaahan on paljon tuottavampaa?

Eikös Venäjä ole nykyään Suomen siirtomaa? :?
”Olen oikeastaan ateisti itsekin. En usko muihin jumaliin.”

”Minulla on suunnitteilla Ihmiskunta 2.0. Sen pitäisi korjata pahimmat bugit.”

”Mitä osaa lauseesta ”älä tapa” ette ymmärrä?”
Käyttäjän avatar
Shadow Master

Viesti HepeX 18 Heinä 2008 17:57

WTF? "fuck venäjä!!" hahhahahahah!

Joo, voikun on harmi, sillä osa isäni tekemistä puista menee sellutehtaalle =( Mutta sepä onkin StoraEnson ongelma.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
HepeX

Viesti cartman 18 Heinä 2008 21:18

Suomalaiset on vitun nössöjä, nostakaa venäläisten rekkojen tullimaksua aina sitä mukaa kun puun vienti hinta nousee siitä saa rahat niihin.
Käyttäjän avatar
cartman

Viesti Nikke88 19 Heinä 2008 18:24

VE´NÄLÄISET kun saisi laitettua saunan taakse niin ampuisin niska laukaukset kaikille
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Nikke88

Viesti cartman 19 Heinä 2008 21:38

Yhdis kirjoitti:VE´NÄLÄISET kun saisi laitettua saunan taakse niin ampuisin niska laukaukset kaikille

Aika monta laukausta saisit ampua jos kaikki venäläiset meinaat ampua noin 147milj : D
Käyttäjän avatar
cartman

Viesti Zelgre 20 Heinä 2008 13:59

cartman kirjoitti:Suomalaiset on vitun nössöjä, nostakaa venäläisten rekkojen tullimaksua aina sitä mukaa kun puun vienti hinta nousee siitä saa rahat niihin.

Ehkä, ehkä ei. Joka tapauksessa sinä et tiedä aiheesta, mitään. :< Nostetaan rekkojen tullimaksuja = Venäjä saa/voi lopettaa kuljetukset Suomeen. ;>
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Zelgre

Viesti cartman 22 Heinä 2008 01:46

Zelgre kirjoitti:
cartman kirjoitti:Suomalaiset on vitun nössöjä, nostakaa venäläisten rekkojen tullimaksua aina sitä mukaa kun puun vienti hinta nousee siitä saa rahat niihin.

Ehkä, ehkä ei. Joka tapauksessa sinä et tiedä aiheesta, mitään. :< Nostetaan rekkojen tullimaksuja = Venäjä saa/voi lopettaa kuljetukset Suomeen. ;>

No mitä kautta he meinaavat ajaa suomen ohi? Ilma tie olisi vitun kova sana ja tuskin norjan kauttakaan on sielläkin sen verran kovat maksut.
Käyttäjän avatar
cartman

Viesti SeeDub 24 Heinä 2008 11:50

EU kieltää. Maakohtaisia maksuja ei saa periä
John McCain - Yhdysvaltain presidentti 2009 - 2017

Jonneweb.net
-Ainoa paikka, jossa näkymättömyysviitta herättää enemmän keskustelua kuin Venäjän ja Georgian sota tai Pekingin olympialaiset
Käyttäjän avatar
SeeDub

Viesti Suomalainen 24 Heinä 2008 12:11

SeeDub kirjoitti:

EU kieltää. Maakohtaisia maksuja ei saa periä

Niin se on, itsenäisyys on mennyttä EU:n myötä, äänestäkää perussuomalaisia, he auttaisivat meidät pois tuosta turmion liitosta.
Kuuluisia viimeisiä sanontoja:
"Kyllä mä nyt tohon väliin ehin kiihdyttää"

PARAS VÄITTELIÄ 2007!
PARAS VÄITTELIÄ 2008!
Käyttäjän avatar
Suomalainen

Palaa alueelle Uutiset