siis Suomelle, ne saakelin puutullihommat. olen aina ollut sitä mieltä että venäjä on aivan surkea paikka. sellutehtaat ehkä Suomessa lopetetaan kun ei viitsi enää tuoda puuta korkean tullimaksun takia. Fuck venäjä!'
lähde: mtv3:n uutiset

zombiestomp kirjoitti:siis Suomelle, ne saakelin puutullihommat. olen aina ollut sitä mieltä että venäjä on aivan surkea paikka. sellutehtaat ehkä Suomessa lopetetaan kun ei viitsi enää tuoda puuta korkean tullimaksun takia. Fuck venäjä!'
Regalis kirjoitti:zombiestomp kirjoitti:siis Suomelle, ne saakelin puutullihommat. olen aina ollut sitä mieltä että venäjä on aivan surkea paikka. sellutehtaat ehkä Suomessa lopetetaan kun ei viitsi enää tuoda puuta korkean tullimaksun takia. Fuck venäjä!'
Öh... Jos itse omistaisit jonkin venäläisen puufirman, toisitko puuta Suomeen, kun sen myyminen kotimaahan on paljon tuottavampaa?
Yhdis kirjoitti:VE´NÄLÄISET kun saisi laitettua saunan taakse niin ampuisin niska laukaukset kaikille
cartman kirjoitti:Suomalaiset on vitun nössöjä, nostakaa venäläisten rekkojen tullimaksua aina sitä mukaa kun puun vienti hinta nousee siitä saa rahat niihin.
Zelgre kirjoitti:cartman kirjoitti:Suomalaiset on vitun nössöjä, nostakaa venäläisten rekkojen tullimaksua aina sitä mukaa kun puun vienti hinta nousee siitä saa rahat niihin.
Ehkä, ehkä ei. Joka tapauksessa sinä et tiedä aiheesta, mitään. :< Nostetaan rekkojen tullimaksuja = Venäjä saa/voi lopettaa kuljetukset Suomeen. ;>
cartman kirjoitti:Suomalaiset on vitun nössöjä, nostakaa venäläisten rekkojen tullimaksua aina sitä mukaa kun puun vienti hinta nousee siitä saa rahat niihin.
SeeDub kirjoitti:cartman kirjoitti:Suomalaiset on vitun nössöjä, nostakaa venäläisten rekkojen tullimaksua aina sitä mukaa kun puun vienti hinta nousee siitä saa rahat niihin.
EU kieltää. Maakohtaisia maksuja ei saa periä