Faabio kirjoitti:kävin yhen turkkilaisen Kebab ravintelissa ja söin annosta ja sieltä löyty peräti 2 HIUSTA! sain annokseni ilmaiseksi epä hygienistä jos hiuksia on ruuassa...en ole sen jälkeen kebabia syöny

zombiestomp kirjoitti:jep. aivan varmasti kuuleFaabio kirjoitti:kävin yhen turkkilaisen Kebab ravintelissa ja söin annosta ja sieltä löyty peräti 2 HIUSTA! sain annokseni ilmaiseksi epä hygienistä jos hiuksia on ruuassa...en ole sen jälkeen kebabia syöny
Faabio kirjoitti:zombiestomp kirjoitti:jep. aivan varmasti kuuleFaabio kirjoitti:kävin yhen turkkilaisen Kebab ravintelissa ja söin annosta ja sieltä löyty peräti 2 HIUSTA! sain annokseni ilmaiseksi epä hygienistä jos hiuksia on ruuassa...en ole sen jälkeen kebabia syöny
SAATANA Kysy vaikka mun kummitädiltä ja sedältä ja niiden lapselta!!
Huoh....Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.

Dundan kirjoitti: Puhut vaan sille semmosista sioista mistä ite tykkäät ja vähän senkin luonteen mukaan, jos se on ujo ei kannata alottaa millään räväkällä
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.