GTA san andreas kysymys PC

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

GTA san andreas kysymys PC

Viesti gameman97 10 Heinä 2008 22:02

Ni miten saan camhackin toimii? Ko se sanoo näin: ''Sovelluksen käynnistäminen ei onnistu koska dx8vb.dll ei löytynyt''
ja sit toi et mikä toi on toi dx8vb.dll ?? KIITOS jo etukäteen!! :D 8)

EDIT: sori jos tälläne kysymys on jo kysytty en vaa jaksa ettiä niitä tuolta muuaalta. :oops: :|
gameman97

Re: GTA san andreas kysymys PC

Viesti gameman97 10 Heinä 2008 22:12

Niin ja sitten että mihin pitää ne musiikit laitta et ne kuuluu pelissä? Ja näkis ne kuvat mitkä on otettu kameralla?? Kun mulla ei ole tota ''GTA San Andreas user files'' kansiota missään (ei ainakaa siellä missä piti)?? HELPIÄ !! :!:
gameman97

Viesti xBMTHx 10 Heinä 2008 22:15

User filet löytyy omista tiedostoista.
We Will Never Sleep, Cos' Sleep Is For The Weak. And We Will Never Rest Till' We're All Fucking Dead.Bmth - Diamonds Aren't Forever
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
xBMTHx

Viesti son-of-satan 10 Heinä 2008 22:34

gameman98 kirjoitti:Niin ja sitten että mihin pitää ne musiikit laitta et ne kuuluu pelissä? Ja näkis ne kuvat mitkä on otettu kameralla?? Kun mulla ei ole tota ''GTA San Andreas user files'' kansiota missään (ei ainakaa siellä missä piti)?? HELPIÄ !! :!:

Et ole varmaan sitten tallentanut peliä yhtään kertaa, jos ei user files kansiota löydy omista tiedostoista.
Käyttäjän avatar
son-of-satan

Viesti gameman97 10 Heinä 2008 23:42

Oon tallentanu pelin ja on vedetty 100% läpi ! Ja siellä omat tiedostot ni ei oo mulla mitään user files kansioo ennen oli mut ei enää aika outoa eikö? :x ja oon asentanut pelin uusiks 5 kertaa eikä auta! harmittaa niin perkeleesti ku ei voi kattoo niit kuvia
gameman97

Viesti Evottaja 11 Heinä 2008 00:35

Pitäis löytyä Omista Tiedostoista "Gta San Andreas User Files".Jos ei löydy niin käytä "Etsi" toimintoa.
Käyttäjän avatar
Evottaja

Viesti gameman97 11 Heinä 2008 12:02

ennen löysin sen sillä ''etsi'' toiminnolla mutta en ENÄÄ! :cry: :evil:
gameman97

Viesti DJanne 11 Heinä 2008 12:04

Se on Omissa tiedostoissa.
Ei siihen tarvita sitä kusevaa Etsi toimintoa.
Tuleva kone: Sapphire Radeon HD4870 512MB | Intel C2Q Q6600 | Abit IP35 Pro | SE16 500Gb | 2GB DDR2 800Mhz | Antec P190 | Logitech G5 & G15 | Acer AL2216WSD
http://img34.picoodle.com/img/img34/4/7 ... 0c378f.png Keskiviikkona tilattiin, nyt odotellaan, max. 2 viikkoa ;(
.oOo.
Käyttäjän avatar
DJanne

Viesti son-of-satan 11 Heinä 2008 19:05

gameman98 kirjoitti:ennen löysin sen sillä ''etsi'' toiminnolla mutta en ENÄÄ! :cry: :evil:

Jos ei enään löydy sitä, niin olet varmaan poistanut sen.
Käyttäjän avatar
son-of-satan

Viesti PowerShot 12 Heinä 2008 07:04

Tai sitten olet ladannut jonkun 100% saven ja sen saanu vaikka minne nakattua jollon et enään löydä sitä/niitä sieltä.
PowerShot

Viesti gameman97 12 Heinä 2008 19:35

Joo oon ladannut game saven ja laitoin sen tähän kansioon: C: --> Program Files --> Rocstar games --> GTA San Andreas --> data. Ja sen tiedoston nimi oli: GTASAsf2.b ja toi sf tarkottaa mun mielest save file elikkäs tallennus tiedosto!
gameman97

Viesti Sephiroth 13 Heinä 2008 18:44

gameman98 kirjoitti:Oon tallentanu pelin ja on vedetty 100% läpi ! Ja siellä omat tiedostot ni ei oo mulla mitään user files kansioo ennen oli mut ei enää aika outoa eikö? :x ja oon asentanut pelin uusiks 5 kertaa eikä auta! harmittaa niin perkeleesti ku ei voi kattoo niit kuvia

Jos olet sen asentanut uusiksi, mutta et ole tehnyt sen jälkeen yhtäkään tallennusta, ei sitä pitäisikään olla.

gameman98 kirjoitti:Joo oon ladannut game saven ja laitoin sen tähän kansioon: C: --> Program Files --> Rocstar games --> GTA San Andreas --> data. Ja sen tiedoston nimi oli: GTASAsf2.b ja toi sf tarkottaa mun mielest save file elikkäs tallennus tiedosto!

Se tulisi laittaa seuraavan näköiseen kansioon XP:llä: kovalevyn kirjaintunnus, esim. C:\Documents and Settings\käyttäjänimesi\Omat tiedostot\GTA San Andres user files
Vistalla se taas olisi: C:\Users\käyttäjänimesi\Documents\GTA San Andreas User Files
Jos siellä ei ole tällaista, niin käy pelaamassa hetki, ja tee tallennus heti, kun voit. Sen jälkeen kansion pitäisi olla siellä.
Sephiroth

Viesti Demobath 14 Heinä 2008 09:45

Ei kai sinulla ole Win 2000 yhteensopivuustila päällä? Koska minullakaan save filet eivät ilmestyneet Userfileseihin kys. yhteensopivuustilalla.
Demobath

Viesti gameman97 14 Heinä 2008 15:49

En tiedä mistä sen näkis siis sen yhteen sopivuus tilan
gameman97

Viesti DJanne 14 Heinä 2008 16:11

gameman98 kirjoitti:En tiedä mistä sen näkis siis sen yhteen sopivuus tilan

Pitäs tietää. Ja sitä omaa päätä voi käyttää.
Hiiren oikealla korvalla pelin .exe:stä -> Ominaisuudet -> Yhteensopivuus.
Tuleva kone: Sapphire Radeon HD4870 512MB | Intel C2Q Q6600 | Abit IP35 Pro | SE16 500Gb | 2GB DDR2 800Mhz | Antec P190 | Logitech G5 & G15 | Acer AL2216WSD
http://img34.picoodle.com/img/img34/4/7 ... 0c378f.png Keskiviikkona tilattiin, nyt odotellaan, max. 2 viikkoa ;(
.oOo.
Käyttäjän avatar
DJanne

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu