Osa ihmisistä ehkä vastustuskykyisiä krapulalle

Keskustelua uutisista.

Osa ihmisistä ehkä vastustuskykyisiä krapulalle

Viesti J0nez 09 Heinä 2008 14:03

mtv3 kirjoitti:Joka neljäs humalahakuisesti juova juhlija ei koe seuraavana aamuna krapulaa. Duodecim-aikakauskirja kertoo tutkimuksesta, jonka mukaan osa ihmisistä saattaa olla vastustuskykyisiä krapulalle.

Tutkittavat joivat itsensä keskimäärin yhden promillen humalaan. Suurimman osan kiusana oli seuraavana päivänä tyypillisimmin jano, väsymys ja päänsärky.

Lähde

Olen kyllä kuullut, että jotkut eivät koe niin pahaa krapulaa kuin muut, mutta että näin. :p
[piilotettu kuva]
@ Jonneweb since 21.2.2005
Käyttäjän avatar
J0nez

Re: Osa ihmisistä ehkä vastustuskykyisiä krapulalle

Viesti Jomena 09 Heinä 2008 14:13

Oisimpa se neljäs niitte norbojen joukossa 8)
Jomena

Viesti Peto 09 Heinä 2008 14:42

Itsellö voi olla sellainen. Ei ollut ainakaan oikeestaan mitäänkun olin juonut kavereitten kans. Seuraavana päivänä oli ihan hyvä olo ja olin virkeä.
Your beatings will continue until my morale improves.
I don't hate you, I'm just removing an enemy.
Remorse is for the dead, my enemy.
Remorse is for the dead.
Käyttäjän avatar
Peto

Viesti jukkema 09 Heinä 2008 14:43

Jomena kirjoitti:Oisimpa se neljäs niitte norbojen joukossa 8)

Niimpä 8)
[piilotettu kuva]-->Sata viestiä 12.6.08 klo:22.39!
Jättänyt foorumin 10.07.08
Käyttäjän avatar
jukkema

Viesti Martta 09 Heinä 2008 15:11

Tuntuu että yhellä tutulla on ku aina se vaan juo vaikka kesken viikkoa eikä mitään krapulaa näytä olevan ja se sanoo ittekkin että ei sille tuu ikinä krapulaa.
Korppi on OIKEUS! Liity sinäkin kansalliseen korppipuolueeseen!
Käyttäjän avatar
Martta

Viesti Futuristic_Swag 09 Heinä 2008 15:25

Olisinpa yks niistä
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Futuristic_Swag

Viesti Bister 09 Heinä 2008 15:26

Eikös se riipu ihan siitä kauanko on juonut? Itsellä ei nuorempana tullut mistään krapulaa, vaikka olin juonut kuinka paljon. Nykyään jo 12 oluestakin tulee jonkinmoinen darra.
Allu666 kirjoitti:
Jamokado kirjoitti:On mahdotonta olla veden alla tunnin ilman sukelluslaitteita tai sukellusvenettä, ihan vaan normaali ihminen.

Eipä ole, esim pilillä voi ottaa vettä pinnalta, tai vaikka oljenkorrella kuin Akkarissa konsanaan.
Bister

Viesti Qui 09 Heinä 2008 15:50

Itselläni ei ole kyllä ollut kummoisempaa ryyppäämisten jälkeen, joten kai olen vastustuskykyinen. Muutamalla kaverillani on kyllä paska olo aina..
Qui

Viesti Ruoska 09 Heinä 2008 17:39

Miksen voi olla yksi niistä joille ei tule krapulaa. Vituttaa aamulla kun on hirmunen krapula ja porukat arvaa heti,että on ollut ryyppäämässä :(
[piilotettu kuva]
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Käyttäjän avatar
Ruoska

Viesti praKKA 09 Heinä 2008 18:58

Peto kirjoitti:Itsellö voi olla sellainen. Ei ollut ainakaan oikeestaan mitäänkun olin juonut kavereitten kans. Seuraavana päivänä oli ihan hyvä olo ja olin virkeä.

Kahdesta siideristä ei tule kenellekkään krapulaa.

Todella järkevää kommenttia "kunopasm määäkki oisisn noidden nejlän prokuassa"

Tuo mahtaa olla suuri etu, mutta toisaalta, jos joka neljäs vain niin jos(kun) porukassa ei ole samaa ominaisuutta, on se hieman tylsää yksin ryypätä kesken viikon kun ei saa kavereita mukaan.
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
praKKA
Nerd

Viesti SeeDub 11 Heinä 2008 14:01

Itse uskoisin kuuluvani noiden neljänneksen joukkoon. Hyvin harvoin minkäänlaista krapulaa koen ja silloinkin kun se tapahtuu, niin yleensä hyvin lievänä ja aamupäivän aikana menee jo pois toisin kuin joillakin kavereilla, joilla se kestää ihan iltaan asti. Ei tuo siis sikäli itselle mikään uutinen ole. Vastustuskykyisten korkea määrä vaan ihmetyttää.
Käyttäjän avatar
SeeDub
Moderaattori

Viesti Maxwell_von_Karma 11 Heinä 2008 14:02

Kuulun myös tuohon eraan. Tiesin, että minussa on jotain erikoista, ja nyt sain sen selville...
Pitäkää tytöt pilluistanne kiinni

-Pate Mustajärvi

Far North 2D troll-RPG, testaa sitä NYT, jumalauta!
Käyttäjän avatar
Maxwell_von_Karma

Viesti LeeRocker 31 Heinä 2008 20:16

itse saan juomisen yhteydessä krapulan mutta olin vaikka 5.0 promillea niin silti aamulla muistan kaiken.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
LeeRocker

Viesti Ruoska 03 Elo 2008 18:30

LeeRocker kirjoitti:itse saan juomisen yhteydessä krapulan mutta olin vaikka 5.0 promillea niin silti aamulla muistan kaiken.

Öö jos olet 5.0 promillen humalassa niin olisit aika vainaa ja saattasit joutua vatsahuuhteluun.
[piilotettu kuva]
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Käyttäjän avatar
Ruoska

Viesti Blueshit 03 Elo 2008 20:27

Pepsi-Max kirjoitti:
LeeRocker kirjoitti:itse saan juomisen yhteydessä krapulan mutta olin vaikka 5.0 promillea niin silti aamulla muistan kaiken.

Öö jos olet 5.0 promillen humalassa niin olisit aika vainaa ja saattasit joutua vatsahuuhteluun.

Harvoinpa ruumiille vatsahuuhteluja tehdään.

Aika sama, ku en koskaan ryyppää.
Käyttäjän avatar
Blueshit
somali

Palaa alueelle Uutiset