=AE= etsii uusia pelaajia (CSS)

=AE= etsii uusia pelaajia (CSS)

Viesti Mefisto 09 Heinä 2008 11:17

Alternative Ending etsii paria uutta pelaajaa CSS tiimiin.

Pelaajalta vaadimme:
-Vähintään 18vuoden ikää
-Peliälyä
-Pelitaitoa
-Rentoa otetta

Mitä me tarjoamme:
-Aikuista peliseuraa
-Mukavaa meininkiä
-Serverin jossa treenailla (serverin ylläpito maksuihin osallistuminen EI ole pakollista)

Jos homma kiinnostaa ja täytät vaatimukset, niin käy tekemässä vapaa muotoinen hakemus osoitteessa www.clanae.co.cc . Hakemuksessa tulisi tulla selville mm. seuraavaa: Peli/steamnick, ikä, yhteystiedot, pelikokemus. Mitä enemmän käytätte aikaa hakemuksen tekemiseen, sitä paremmalta se näyttää.
Rekrytointi on avoinna toistaiseksi.

=AE= Mefisto
Death is certain, life is not.
Mefisto

Re: =AE= etsii uusia pelaajia (CSS)

Viesti Mefisto 09 Heinä 2008 12:24

No jopas oli rakentava kommentti.
Mefisto

Viesti UusiAlalla 14 Heinä 2008 21:28

Luuletko oikeasti että täältä löytyy hirveästi 18-vuotiaita tai vanhempia pelaajia?
Foorumin käyttäjien keski-ikä on n.12-14
Kenopää kirjoitti:Suomalainen räppi ja hiphoppi on muuten aika kuraa paitsi Cheek. Esim. Aste on vain joku wannaberäppäri

Nauroin?
Käyttäjän avatar
UusiAlalla

Viesti Merkkis 14 Heinä 2008 21:32

Kyllä täällä myös vähän vanhempaa porukkaa sentään onmyös, mutta ei paljoa. Mutta jonkin ikäistä sentää :> Mm. itse olen -90, mutta joulukuussa syntynyt, jonka takia sitten olen 17 vuotta vanha.
Käyttäjän avatar
Merkkis
Söyring

Viesti Mefisto 15 Heinä 2008 08:50

UusiAlalla kirjoitti:Luuletko oikeasti että täältä löytyy hirveästi 18-vuotiaita tai vanhempia pelaajia?
Foorumin käyttäjien keski-ikä on n.12-14

Itseasiassa en luule että hirveästi, mutta yksikin riittää. Meillä on kuitenkin toimiva porukka jo valmiina, johon vain etsimme muutamaa pelaajaa lisää. Eli uutta poppoota emme odota kasaavamme jonnewebistä.
Mefisto

Viesti Merkkis 15 Heinä 2008 20:57

Mefisto kirjoitti:Itseasiassa en luule että hirveästi, mutta yksikin riittää. Meillä on kuitenkin toimiva porukka jo valmiina, johon vain etsimme muutamaa pelaajaa lisää. Eli uutta poppoota emme odota kasaavamme jonnewebistä.

Mene Quakenetissä #pelaajahaku.css, sieltä löydät kaiken mitä tarvitset.
Käyttäjän avatar
Merkkis
Söyring

Viesti Mefisto 16 Heinä 2008 07:29

Pitääpi piipahtaa kattelemassa.
Mefisto

Viesti jokerjust4pwndyou 04 Tammi 2009 00:32

Joo, se on harmi vaan, että ikää ei ole vielä kuin tuo 15. Tosin kokemusta kovistakin klaaneista on jonkin verran ja Counter-Strikeä on tullut taottua se 3-4 vuotta. (1.6 & Source) Monien mielestä olen kuitenkin aika asiallinen ja että mulla olisi hyvä huumorintaju. (Aikuishuumorintaju myös xP). So, jos kiinnostaa niin voihan sitä aina yhteyttä ottaa ja ihan vaikka ottaa pari harkkaa ja sen sellaista. Eli jossei iällä olisi minun tapauksessani nyt tällä kertaa väliä saattaisi kyllä hyvä pelaaja löytyä klaaniinne. Steam-acco on _SedIen. Eihän sitä tiedä vaikka tästä vielä jokin poikkeus syntyisikin. :wink:
jokerjust4pwndyou

Palaa alueelle Klaanit & peliseura